Volvo V60 přistiženo bez maskování, takto bude vypadat (spy photos)

Dost bylo maskovaných špionážních fotografií, máme zde Volvo V60 v plné parádě, tedy bez maskování. Automobilka se rozhodla pro taktiku neznámé identity, a tak testovacímu exempláři odebrala přední masku.

Vedení automobilky si od nového generace slibuje mnoho a tvrdí, že bude zcela jiné a lepší než kterékoli jiné současné modely Volva. Co se týká bezpečnosti, zde se mají čím skutečně čím chlubit - kromě zažitých a používaných systémů si v S60 a V60 najde místo také Pedestrian Detection System, který dokáže rozpoznat chodce vstupující na silnici a automaticky vyvozuje tlak v brzdovém systému ještě před samotnou reakcí řidiče.

Pod kapotou se objeví přeplňované čtyř, pěti i šestiválce, pracuje se také na hybridní verzi. V60 by se měla dostat na trh již letos na podzim jako vůz modelového roku 2011.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Volvo V60 překvapivě odhaleno

bazar

Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2011
Stav: 118 759 km
Cena: 540 000 Kč
Volvo S80 2,4
Rok výroby: 2012
Stav: 117 530 km
Cena: 370 000 Kč
Volvo V60 2
Rok výroby: 2014
Stav: 158 409 km
Cena: 370 000 Kč
Volvo V50 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 259 065 km
Cena: 100 000 Kč
Volvo C30 2
Rok výroby: 2007
Stav: 187 411 km
Cena: 136 000 Kč
Volvo V60 2
Rok výroby: 2012
Stav: 156 631 km
Cena: 316 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků