Volvo V60 dorazilo na český trh. Pod milion se nevejde ani jedna verze

49 komentářů

xxx
26. září • 7:10

Ty jejich čtyřhrnky na tak velké auto nic moc. Slovy jednoho kolegy při jízdě ve vyšších rychlostech mají zvuk jako vysavače a nic moc akceleraci. Za ty prachy, no nekupte to....-)

martin
14. března • 10:10

Volvo je len nacancany pozlateny prd, navyse s nepeknym azijskym dizajnom interieru. 4 valce v tejto triede su parodia. Toto je tak pre dochodcov, ktori su natolko chytri, ze ich neo*ebu predajcovia predrazeneho nadobi a natolko blbi, ze kupia za take prachy auto so 4valcom.

petr
14. března • 6:56

Tak si vraj naozaj opravdu pametáš nesmysl, Volvo si jasně dává najevo srovnání s Mercedesem a BMW, což na to vůbec nemá, vykazují sice dobré prodeje, ale s prominutím bohužel pro lidi, kteří se nechaly ošálit dokonalým managmentem reklamní propagace a ještě bych dodal, že Vovo spoléhá a tím čerpá z dob své největší slávy, ze 70a 80 let, kdy bylo opravdu něčím impozantní a vyjímečné. Za tyto peníze to musí koupit jen blázni, už jsem popisoval v předešlých příspěvcích, v čem je Volvo velmi pozadu o proti němcům.
Kdyby Volvo bylo, tak dobré, jak ze sebe dělá, tak by se v minulosti neocitlo na pokraji krachu, slitování čínské podpory ve finančním směru se dnes Volvo dělá v ramenou, nemá na to, ale přejme mu, snad se někdy hoši ve Švédsku probudí.

rembaz
14. března • 7:11

Si nakonfiguruj porovnatelny Merc alebo BMW a potom uvidime kto ma pravdu.

petr
11. března • 23:01

Nesouhlasím s těmi počty válců, jak již bylo zmíněno. V této třídě rozhodují při koupi opravdu 6 a více válců. je to emoční záležitost pro opravdové fajšmechry. Volvo si hraje na prémiovku a tím vůbec není. Volvo se dělá v ramenou, že je o krok vpřed s bezpečností.
Nesmysl, dnes to už všichni dohnali, možná jsi zaseklý v 70 létech, kdy Volvo debutovalo impozantními bezpečnostními prvky. Když vyhodnotíme dnešní Crash testy, tak ať mi někdo ukáže při důkladném prozkoumání, zdali deformace ze všech úhlu nárazu jsou v něčem lepší než Mercedes nebo BMW, nejsou a vysokopevnostní ocel? To mě připadne směšné, zkus rozebrat nové ěčko a uvidíš kolik vysokopevnostní oceli tam najdeš. Ano, netestoval jsem V60, ale 90, bude to stejný ekvivalent, jak již se zmiňuji v předešlém znění.
Volvo nabízí za své peníze velmi málo muziky, chybí kompletní vzduchový podvozek, chybí
značkový úpravce podvozku a motoru, sportovní čtyřdveřové kupé(viz CLS nebo 6 Grand Coupé), chybí cabriolet a 2 dveřové provedení, malý kufr, nepříliš dobře odstupňovaný automat, tohle vše chybí limuzíně V 90, ta nová V 60 na to bude stejně bídně. Nicméně stojím si za výrokem, co zde už naznačil jeden příspěvek, tohle musí kupovat jenom lidé, kteří o autech mnoho nevědí v této kategorii. No ruku na srdce, nebýt číňana, tak dnes už Volvo neexistuje, tohle o německých prémiovkách nelze říci.

rembaz
13. března • 8:31

Pokial si spravne pamatam tak je Volvo cenovo nieco medzi VW a nemeckou premiou. Takze nejaka absencia vybavy, motorov alebo nie uplne premiovych rieseni je uplne v poriadku.

Anti-automat
12. března • 19:28

Ale skratka si kupis vzduch. Ten automobilku nic nestoji. Bud rad, ze im prispejes na ucet za nieco, co je zadarmo.
Nepochval sa tym B-]

Kvicala
11. března • 19:47

Švédská Octavia!!!

PP
11. března • 10:59

Za 1.35 mega je to slušná konkurence superbu/passatu B8. Nevím proč tu breptáte na cenu, třeba ten nejvýkonnější benzín u škody stojí 1.2 mega v L&K a že Volvo bude zpracováním interiéru, projevem atd o třídu výš se snad zmiňovat nemusí. Těch 150 tisíc není zas tolik třeba pro firemního zákazníka s ohledem na to, co dostane proti VW group navíc.

tom
13. března • 14:10

Jenom dotaz, jakym projevem je to volvo o tridu vyse? A kdyz koukam do ceniku, tak mi prijde ze ten nejdrazsi sup ma trochu vice vybavy nez to o 150t drazsi volvo...

rembaz
12. března • 8:45

V60 je ta ista trieda ako Superb/Passat?

jura
12. března • 14:39

no minulá generace byla pocitově velikostně tak o "půlku menší" než ti dva jmenovaní ale ano, jedná se o stejnou třídu stejně jako třeba MBc/A4/3er

rembaz
12. března • 15:26

Dohladal som rozmery: V60 x Passat
-dlzka: 4635 x 4767 mm
-sirka: 1866 x 1832Takze sa to podla mna prilis nezmenilo.
V kazdom pripade je dost male. Nie ze by 3er bolo velke auto.

Zelí
13. března • 6:07

V60 je reálně v kabině menší než oktávie. Je to malé auto. Starší V60 bylo v kabinových rozměrech skoro na úrovni fabie kombi. Nevím jak to dokázali, ale bylo to uvnitř velmi stísněné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
rembaz
13. března • 8:09

Tak to mam aj ja v povedomi, preto som nikdy o tom aute neuvazoval.

rembaz
12. března • 15:08

Ved prave. Rozmerovo som tu novu neskumal, ale stara generacia sa mi zvonka aj z vnutra zdala dost mala.

Lojzic
11. března • 11:29

Jen informativne kolik stoji volva ve Svedsku s DPH 25%. V Cesku prodejci - importer z lidi delaji akorat blbce a snazi se nam namluvit neco o premii. Nevim nic o tom, ze MB, Audi ci BMW bylo v Nemecku ci kdekoliv v Evrope na cenikove cene o 20-30% levnejsi nez tady v CR.
Ceny po srovnani - rozdilu 21 vs 25% DPH jsou o 20% a vice levnejsi ve Svedsku . Vybavy jsem nestudoval, ale pochybuji, ze ve Svedsku budou auta hure vybavena nez v Cesku.
https://www.volvocars.com/se...

petr r. (petrumr)
11. března • 7:22

podivuji se, že to nemá připojení telefonu, jdu studovat co to má za výbavu v základu a za co se musí připlácet té číně připlácet.

petr r. (petrumr)
11. března • 7:42

tak na telefonování HF Bluetooth to má v základu, ale nenašel jsem omezovač rychlosti a jestli čidlo stěračů zapne i světla když prší.

petr
10. března • 22:36

Vážení,
jak už zde bylo řečeno, auto za 1,5 mil.a více nechci ve 4 válci v žádném případě. Navíc Volvo si nedalo záležet na odhlučnění ve vyšších otáčkách, je zde typický projev 4 válce s řvoucím projevem. Dále nastavení podvozku do polohy Comfort je neznatelné od sportu,
zde si inženýři ve Švédsku nejspíš popletli význam slov. Zjistil jsem, že Volva kupují lidé, kteří o autech mnoho nevědí a nechají se zlákat zevnějškem, což je individuální náhled, ale hlavně se nechají zmást lživými informacemi, že ,,Náš 4- válec nahradí 6-válec ve srovnávacích grafech". Ano, je to tak, Volvo vlastní 6-válec nemá, takže by musel probíhat dlouhý vývoj, což u Volva zamítli, neboť se ušetří spoustu Eur, raději ošálíme lidi, což se Volvu trochu povedlo, záleží za jak dlouho se lidé probudí k pravdě. Volvo jde fylozofyi
šetřit, jak zde už bylo zmíněno. To auto prostě s tím dieselem nemá zátah, je příliš těžké, Mercedes umí při stejné motorizaci menší hmotnost. Také připomínám, že Volvo neudává pravdivé informace o hmotnosti. Jinak na Číňana dobrý, ale k Mercedesu, BMW nebo Audi má co dohánět. Ten primární pohon předních kol nemá v této třídě co dělat, hoši ve Švédsku. Také image značky je úplně někde jinde, než již mnou zmiňované prémiové značky.

Matěj
11. března • 19:59

Mohl byste mi prosím vysvětlit, jak můžete hodnotit jízdní vlastnosti u auta, ve kterém ještě nikdo nejel? Dále mi přijde velice úsměvné tvrzení, že Volva si kupují lidé, co se v autech nevyznají( asi jsem výjimka potvrzující pravidlo).
K tomu srovnání s D3. Volvo se nikdy nesnažilo být přehnaně sportovní( je to prostě jeho vlastnost), což vůbec neznamená, že se s ním nedá jet velice rychle. Pro mě je lepší než D3 co se kvality materiálů a zpracování interiéru týče. Třeba u takové 3er je interiér na prémiový vůz doslova tragédní.
Na konec k pohonu všech kol. Zatím jsou v nabídce tyto tři motorizace. Postupně budou přicházet slabší i silnější včetně pohonu všech kol.

GR8
11. března • 4:29

Ciste otazka pohledu. Evidentne to zakaznikum nevadi vzhledem k stoupajicim prodenum kazdy rok. Uvedl jsi tu priklad D3. Jak jinak ze? Nic nineho preci neexistuje. Musim te upozornit na skutecnost ze ta sama automobilka Geely ktera vlastni Volvo je majoritnim vlastnikem akcii Daimler AG ktera vyrabi vozy Mercedes Benz. Tedy se musi tve opovrzeni zamerit i na MB. To je blby ze. Hrozne kratkozrake. Volvo ma jinou filozofii vyroby aut nez jini premiovy vyrobci. Je kladen maximalni duraz na bezpecnost. Zatim jsme v dobe spalovacich motoru. Az prijde doba vodiku ci elektriky jaky bude argument tobe podobnych? Bude pouze elektromotor. Zadne valce. Primarni predohrab ma i Audi.Blby vid? Dle tveho prispevku to vypada zes uz novou V60 projel.B-]:-D:-D

Lojzic
11. března • 8:03

Ty jsi take majoritni vlastnik akcii. Geely ma necelych 10%.Koupila je proto,aby se dostala k technologiim, ktera pouziva vlastni MB. A to je ten rozdil mezi volvem a MB. MB technologie ma a Volvo nema. Proto je neumi nabidnout klientum a hali se rouskou ekologie apod nesmyslu.O zadne filozofii to neni, spise oblbovani zakazniku. Nicmene i ja bych si volvo mozna i koupil V 90 kdyz jsem koukal na svedsky konfigurator cca 770 000kc bez DPH ve vybave monentum, automat, motor benal 254kobyl originalne z tovarny predelany na cng. To mi prijde cenove slusna nabidka, navic urcite jde vyhadat u prodejce naka slevicka. U nas ta sama motorizace, bez CNG za 1 120 000,-kc bez DPH. Trochu rozdil na cene. Za ty svedsky prachy asi opravdu nic lepsiho nesezenu, holt budu muset slevit z naroku-)

GR8
11. března • 8:47

Nikdo nemá technologie kromě německých výrobců. Tak určitě. Fanatizmus je nevyléčitelná choroba. Pro upřesnění. Sám jezdím německou tzv. prémií MY 2017. A můžu tě ujistit, že žádný zázrak v tom hledat nemusíš. Protože je to standardní výrobek. Každý má možnost výběru, ale plácat podobné fanatické nesmysly je ubohé. Mám oblíbené značky a méně oblíbené. Např. to, že Volvo nejspíš nikdy nekoupím, pro mě neznamená, že je to špatné auto. A určitě si nemyslím, že nemá žádné technologie. Možná nemá šestivál. Máš pocit, že Volvo neumí vyvinout šestihrnek? Máš pocit, že by si nedokázali zaplatit tento vývoj? Samozřejmě že ano. Jen v tom nevidí budoucnost, když za pár let bude spalovací motor přežitkem. Jakkoli se mi to také nezamlouvá. Takže investice tečou do vývoje alternativních pohonů. Máš snad pocit, že kdyby prémioví výrobci přestali dělat 6 8 10 12 válců, že by je lidé přestali kupovat? Určitě nepřestali. Nakonec, podívej se na statistiky prodejů dle motorizací. Většina dnes prodávaných má 4 válce. Měl jsem možnost jezdit v desítkách aut od 3 hrnků po 10. A pokud se bavíme o charakteru, auře, pocitu vnímání, zvuku. Nejvíce na mě zapůsobila V6 v Maserati. Původ u Ferrari. Nepotřeboval bych nic víc, než tenhle šestiválcový klenot. Pokud beru tedy automobily, dá se říci v běžně dodávaném spektru, ne tak např. Chiron, nepotřebuji více jak 6 válců. Jednoduše nepotřebuji. A jsem rozhodně v menšině. protože většině lidí na této planetě vyhovují válce 4. Zkus se na to podívat z jiného úhlu. Dobré samozřejmě je, že člověk si může vybrat od dvouválu až po šestnáctivál. To je bez debat. Každý dle své chuti. :-DB-]

MAR
12. března • 16:22

Nějak se ti zakecalo to tvrzení o "majoritním" vlastníkovi, Velikáne :-))

Lojzic
11. března • 10:44

nemusis mi tvrdit co je zazrak a co neni. Sam mam bmw i audi. A tvrdim, ze ty technologie co ma, melo bmw , tak volvo proste nemelo k dispozici pro zakazniky. Nebo chces tvrdit ze ano?Potom si zaslepenec ty. Volvo vyvoj sestivalce by ted asi dokazalo zaplatit, drive sotva kdyz se potaceli na hranici krachu pred tim nez je koupili cinani. U mensich modelu je 4 hrnek ok. U vetsich by melo volvo umet nabidnout zakaznikum vicevalce. Hrnou se hlavne mezi premii, ale tam nepatri. To je proste neodiskutovatelny fakt. Kdyby mely ceny o neco nizsi, tak jako ve Svedsku, tak s tim bych nemel problem. Mam kamarada co dela reditele ve Volvu a rika mi, vis mi zijeme z tech fanatickych fandu co si kupuji volvo. Ja bych si za ty prachy co auta prodavame nikdy nekoupil D3 je hodne pred nami. Doslova mi rekl, lidi co kupuji volvo nedostavaji za ty prachy, to co by meli dostavat. Ale tito blazni me drzi nad vodou, platim mi hypo. Tak musim drzet hubu a krok. A cena servisu, tam potom zacnou krvacet lidi na volvu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
GR8
11. března • 17:49

O jakych fechnologiich se vlastne bavis? Motor? Aha.No pokud si myslis ze motor te zaradi do premie tak cejch fanatika ti sedi.

Lojza
11. března • 21:52

motory, od jakeho roku pouziva prevodovky -8 st automaty?. Kdyz si tvrdil, ze ma stejne technologie, jako D3. O rozdilu 4 kolky audi vs volvo se nebudu zminovat. U jakeho modelu mi nabidne volvo nocni videni, od jakeho roku nabizi Volvo hed up display v modelech, kdyz melo vzdy stejne technologie, jako dle tvych prispevku. Melo, ale s par let zpozdeni. U jakeho modelu nabizi volvo ventilovana sedadla vzadu, elektricky polohovatelna v nekolika smerech?.Volvo je navonena bida a u nas predrazena. Se svedskyma cenama mi automobilka sedi-). Ja vseobecne proti volvu nic nemam, jejich modely se mi libi, spise mi vadi cenova politika tady v CR.

Lojza
11. března • 22:12

jeste mi klidne napis jaky typ volva umi samo zaparkovat bez asistence ridice -ridic je mimo vozidlo. Na dalkove ovladani.dekuji moc za info.

MV.
10. března • 23:00

Hmotnost Volva je jeho devizou, to souvisi s pouzitim vysokopevnostnich oceli vcetne C sloupku coz dela maloktery vyrobce, vetsi sanci prezit pak maji i pasazeri na zadnich sedadlech v pripadne brutalnejsich narazu zezadu do vozu. S motory souhlasim tomu by fakt sluselo vice valcu ale holt takova je doba - spise se bude smerovat k hybridnim resenim.

Krabat
11. března • 9:43

To by mě potom zajímalo, jak to dělá Mazda, která dělá bezpečnější auta než Volvo a přitom váží daleko méně? http://autoroad.cz/technika/87349-mazda-sesa... ... http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ktera-znacka-... ...

MV.
11. března • 10:06

Je to jednoduche statisticky dominuji hmotnost a rozměry. Tim padem mazda 6 ktera ma cca 1400 kg oproti kombiku s 1800kg volvu prohrava na hmot ost a pevnost oceli... A mazda nema tak pokrocile bezp asistenty. rozdily jsou mensi nez v minulych dekadach ale jsou...

Martin
10. března • 19:54

Už je třeba něco dělat s údaji o spotřebách uváděných výrobci ...vždyť je to k smíchu, každá automobilka dává údaje, které se liší kolikrát i o více něž 2 litry na 100 km !!!!

marek
10. března • 17:35

doba kdy volvo dělalo pořádný auta už jsou dávno pryč.... 4valec pod kapotou leda pro du chodce. dnesni auta uz nejsou pro řidiče, ale pro blbečky.... čim větší displej tim líp..... tvl bleju z těch sraček

stealth01
10. března • 19:37

A co navrhuješ v kombíku jako je tento? Vypinatelny ESP, bez navigace a rádia a s V8 pod kapotou? Dneska lidé tráví doslova dny v autech podobných typů.

Aladin
10. března • 20:10

Pravda. Ale přesto. Mám dojem, že ještě po roce 2000 mělo obyčejné bmw s motorem 20i 6 válců. Dnes už to jsou zoufalé vyježděné vraky, ale stejně, když se někde rozjíždí, tak motor má takový charakteristický majestátný zvuk. Škoda, že tento druh zábavy se cenově posouvá výše.

Lukáš
10. března • 13:21

Fajn, Volva se mi líbí. Akorát ta motorizace. Auta za půl druhého mega se čtyřválcem.Může to mít klidně pětset koní a stále to bude čtyřválec. Prdelózní euronormy.

Aladin
10. března • 14:00

Cha cha! Prd euronormy. Obyčejné snižování nákladů. Ale zahalme to pod roušku ekologie, to vypadá lépe. Jeden příklad za všechny. Audi A4 2.0 tdi 140kw. CO2 dle tabulek 107-113, 3.0 tdi 160kw 109-117. Předpokládám, že podobné rozdíly/nerozdíly budou i u benzínových motorů. Kdyby se výkon šestiválce stáhl na úroveň čtyřválce, budou emise možná stejné. Ale zase to má hezké tablety, ne? Ať žijí preference nových zákazníků.

Kankunen
10. března • 14:26

Přesně, je až smutné kolik zákazníků si kupuje auto jen podle kabátu. Nic víc už nedokáže Volvo nabídnout.

milde
10. března • 12:06

Z venku super, krásné auto. Palubní deska příšerná, horší než kdejaký korejec.

Jiří
10. března • 10:43

je potřeba říct že to nikdo nekupuje s DPH..a když jich člověk vezme více, nebo už má nějakou historii, tak je sleva, je to podle mě všude stejné, samozřejmě záleží na prodejci..

Lonzic
10. března • 15:14

Ve Svedsku napr. V90 stoji o 250 000kc mene v cenikovych cenach nez v CR.Sleva by sla urcite take domluvit i ve Svedsku.

Xtra
10. března • 10:33

Opravte si v tabulce udaje o zrychleni...

petr r. (petrumr)
11. března • 7:51

Jaké, chce to fakta, my tu tabulku zkoumali a nevidíme tam chybu.

Lojza
10. března • 10:30

Jasně kdo chce mít opice, tak musí mít i na banány! A kdo ně ně nemá tak si koupí Škodovku nebo Dácii!!!

Lojzic
11. března • 11:44

znam lidi co auto pro ne neni vubec zadnou priritou. Maji majetek v radech stomilionu i dostupny cash a jezdi jeden supem, druhy ma kiu -)

petr r. (petrumr)
11. března • 7:48

Jako, že volvo je jenom pro pracháče. To jsou věci, rozlišovat kdo co má koupit, tak třeba lesník co má peníze si má místo dustera koupit lambo?

GR8
10. března • 10:28

Volvo se s cenami nikdy moc nepodbízelo. Nikdy jsem shop Volva nenavštívil. Nevím zda jsou schopni dát nějaké slevy. Docela by mě to zajímalo. Kdyby někdo napsal zkušenost. Nevím proč, ale S/V 90 mi nějak nesedí. Připadá mi na tu velikost ten design tak nějak impotentní. Tato V60 je ale jiné kafe. Dokázali krásně posunout kabinu maximálně dozadu, i přes to, že je to primárně předohrab. Moc pěkné. Interiér vypadá luxusně. Jen ten tablet mám raději v horizontální podobě.

Dix_
10. března • 10:14

Objednávat jde,ale u prodejců bude fyzicky koncem června 2018.

Doporučujeme

Články odjinud