Volvo V60 dorazilo na český trh. Pod milion se nevejde ani jedna verze

Dix_  |  10. 03. 2018 10:14

Objednávat jde,ale u prodejců bude fyzicky koncem června 2018.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  10. 03. 2018 10:28

Volvo se s cenami nikdy moc nepodbízelo. Nikdy jsem shop Volva nenavštívil. Nevím zda jsou schopni dát nějaké slevy. Docela by mě to zajímalo. Kdyby někdo napsal zkušenost. Nevím proč, ale S/V 90 mi nějak nesedí. Připadá mi na tu velikost ten design tak nějak impotentní. Tato V60 je ale jiné kafe. Dokázali krásně posunout kabinu maximálně dozadu, i přes to, že je to primárně předohrab. Moc pěkné. Interiér vypadá luxusně. Jen ten tablet mám raději v horizontální podobě.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  10. 03. 2018 10:30

Jasně kdo chce mít opice, tak musí mít i na banány! A kdo ně ně nemá tak si koupí Škodovku nebo Dácii!!!

Odpovědět  |   | 

Jako, že volvo je jenom pro pracháče. To jsou věci, rozlišovat kdo co má koupit, tak třeba lesník co má peníze si má místo dustera koupit lambo?

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  11. 03. 2018 11:44

znam lidi co auto pro ne neni vubec zadnou priritou. Maji majetek v radech stomilionu i dostupny cash a jezdi jeden supem, druhy ma kiu -)

Odpovědět  |   | 
Xtra  |  10. 03. 2018 10:33

Opravte si v tabulce udaje o zrychleni...

Odpovědět  |   | 

Jaké, chce to fakta, my tu tabulku zkoumali a nevidíme tam chybu.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  10. 03. 2018 10:43

je potřeba říct že to nikdo nekupuje s DPH..a když jich člověk vezme více, nebo už má nějakou historii, tak je sleva, je to podle mě všude stejné, samozřejmě záleží na prodejci..

Odpovědět  |   | 
Lonzic  |  10. 03. 2018 15:14

Ve Svedsku napr. V90 stoji o 250 000kc mene v cenikovych cenach nez v CR.Sleva by sla urcite take domluvit i ve Svedsku.

Odpovědět  |   | 
milde  |  10. 03. 2018 12:06

Z venku super, krásné auto. Palubní deska příšerná, horší než kdejaký korejec.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  10. 03. 2018 13:21

Fajn, Volva se mi líbí. Akorát ta motorizace. Auta za půl druhého mega se čtyřválcem.

Může to mít klidně pětset koní a stále to bude čtyřválec. Prdelózní euronormy.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  10. 03. 2018 14:00

Cha cha! Prd euronormy. Obyčejné snižování nákladů. Ale zahalme to pod roušku ekologie, to vypadá lépe. Jeden příklad za všechny. Audi A4 2.0 tdi 140kw. CO2 dle tabulek 107-113, 3.0 tdi 160kw 109-117. Předpokládám, že podobné rozdíly/nerozdíly budou i u benzínových motorů. Kdyby se výkon šestiválce stáhl na úroveň čtyřválce, budou emise možná stejné. Ale zase to má hezké tablety, ne? Ať žijí preference nových zákazníků.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  10. 03. 2018 14:26

Přesně, je až smutné kolik zákazníků si kupuje auto jen podle kabátu. Nic víc už nedokáže Volvo nabídnout.

Odpovědět  |   | 
marek  |  10. 03. 2018 17:35

doba kdy volvo dělalo pořádný auta už jsou dávno pryč.... 4valec pod kapotou leda pro du chodce. dnesni auta uz nejsou pro řidiče, ale pro blbečky.... čim větší displej tim líp..... tvl bleju z těch sraček

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 03. 2018 19:37

A co navrhuješ v kombíku jako je tento? Vypinatelny ESP, bez navigace a rádia a s V8 pod kapotou? Dneska lidé tráví doslova dny v autech podobných typů.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  10. 03. 2018 20:10

Pravda. Ale přesto. Mám dojem, že ještě po roce 2000 mělo obyčejné bmw s motorem 20i 6 válců. Dnes už to jsou zoufalé vyježděné vraky, ale stejně, když se někde rozjíždí, tak motor má takový charakteristický majestátný zvuk. Škoda, že tento druh zábavy se cenově posouvá výše.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  10. 03. 2018 19:54

Už je třeba něco dělat s údaji o spotřebách uváděných výrobci ...vždyť je to k smíchu, každá automobilka dává údaje, které se liší kolikrát i o více něž 2 litry na 100 km !!!!

Odpovědět  |   | 
petr  |  10. 03. 2018 22:36

Vážení,
jak už zde bylo řečeno, auto za 1,5 mil.a více nechci ve 4 válci v žádném případě. Navíc Volvo si nedalo záležet na odhlučnění ve vyšších otáčkách, je zde typický projev 4 válce s řvoucím projevem. Dále nastavení podvozku do polohy Comfort je neznatelné od sportu,
zde si inženýři ve Švédsku nejspíš popletli význam slov. Zjistil jsem, že Volva kupují lidé, kteří o autech mnoho nevědí a nechají se zlákat zevnějškem, což je individuální náhled, ale hlavně se nechají zmást lživými informacemi, že ,,Náš 4- válec nahradí 6-válec ve srovnávacích grafech". Ano, je to tak, Volvo vlastní 6-válec nemá, takže by musel probíhat dlouhý vývoj, což u Volva zamítli, neboť se ušetří spoustu Eur, raději ošálíme lidi, což se Volvu trochu povedlo, záleží za jak dlouho se lidé probudí k pravdě. Volvo jde fylozofyi
šetřit, jak zde už bylo zmíněno. To auto prostě s tím dieselem nemá zátah, je příliš těžké, Mercedes umí při stejné motorizaci menší hmotnost. Také připomínám, že Volvo neudává pravdivé informace o hmotnosti. Jinak na Číňana dobrý, ale k Mercedesu, BMW nebo Audi má co dohánět. Ten primární pohon předních kol nemá v této třídě co dělat, hoši ve Švédsku. Také image značky je úplně někde jinde, než již mnou zmiňované prémiové značky.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  10. 03. 2018 23:00

Hmotnost Volva je jeho devizou, to souvisi s pouzitim vysokopevnostnich oceli vcetne C sloupku coz dela maloktery vyrobce, vetsi sanci prezit pak maji i pasazeri na zadnich sedadlech v pripadne brutalnejsich narazu zezadu do vozu. S motory souhlasim tomu by fakt sluselo vice valcu ale holt takova je doba - spise se bude smerovat k hybridnim resenim.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  11. 03. 2018 09:43

To by mě potom zajímalo, jak to dělá Mazda, která dělá bezpečnější auta než Volvo a přitom váží daleko méně?

http://autoroad.cz/technika/87349-mazda-sesa... ...

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ktera-znacka-... ...

Odpovědět  |   | 
MV.  |  11. 03. 2018 10:06

Je to jednoduche statisticky dominuji hmotnost a rozměry. Tim padem mazda 6 ktera ma cca 1400 kg oproti kombiku s 1800kg volvu prohrava na hmot ost a pevnost oceli... A mazda nema tak pokrocile bezp asistenty.

rozdily jsou mensi nez v minulych dekadach ale jsou...

Odpovědět  |   | 
GR8  |  11. 03. 2018 04:29

Ciste otazka pohledu. Evidentne to zakaznikum nevadi vzhledem k stoupajicim prodenum kazdy rok. Uvedl jsi tu priklad D3. Jak jinak ze? Nic nineho preci neexistuje. Musim te upozornit na skutecnost ze ta sama automobilka Geely ktera vlastni Volvo je majoritnim vlastnikem akcii Daimler AG ktera vyrabi vozy Mercedes Benz. Tedy se musi tve opovrzeni zamerit i na MB. To je blby ze. Hrozne kratkozrake. Volvo ma jinou filozofii vyroby aut nez jini premiovy vyrobci. Je kladen maximalni duraz na bezpecnost. Zatim jsme v dobe spalovacich motoru. Az prijde doba vodiku ci elektriky jaky bude argument tobe podobnych? Bude pouze elektromotor. Zadne valce. Primarni predohrab ma i Audi.Blby vid? Dle tveho prispevku to vypada zes uz novou V60 projel.

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  11. 03. 2018 08:03

Ty jsi take majoritni vlastnik akcii. Geely ma necelych 10%.Koupila je proto,aby se dostala k technologiim, ktera pouziva vlastni MB. A to je ten rozdil mezi volvem a MB. MB technologie ma a Volvo nema. Proto je neumi nabidnout klientum a hali se rouskou ekologie apod nesmyslu.O zadne filozofii to neni, spise oblbovani zakazniku. Nicmene i ja bych si volvo mozna i koupil V 90 kdyz jsem koukal na svedsky konfigurator cca 770 000kc bez DPH ve vybave monentum, automat, motor benal 254kobyl originalne z tovarny predelany na cng. To mi prijde cenove slusna nabidka, navic urcite jde vyhadat u prodejce naka slevicka. U nas ta sama motorizace, bez CNG za 1 120 000,-kc bez DPH. Trochu rozdil na cene. Za ty svedsky prachy asi opravdu nic lepsiho nesezenu, holt budu muset slevit z naroku-)

Odpovědět  |   | 
GR8  |  11. 03. 2018 08:47

Nikdo nemá technologie kromě německých výrobců. Tak určitě. Fanatizmus je nevyléčitelná choroba. Pro upřesnění. Sám jezdím německou tzv. prémií MY 2017. A můžu tě ujistit, že žádný zázrak v tom hledat nemusíš. Protože je to standardní výrobek. Každý má možnost výběru, ale plácat podobné fanatické nesmysly je ubohé. Mám oblíbené značky a méně oblíbené. Např. to, že Volvo nejspíš nikdy nekoupím, pro mě neznamená, že je to špatné auto. A určitě si nemyslím, že nemá žádné technologie. Možná nemá šestivál. Máš pocit, že Volvo neumí vyvinout šestihrnek? Máš pocit, že by si nedokázali zaplatit tento vývoj? Samozřejmě že ano. Jen v tom nevidí budoucnost, když za pár let bude spalovací motor přežitkem. Jakkoli se mi to také nezamlouvá. Takže investice tečou do vývoje alternativních pohonů. Máš snad pocit, že kdyby prémioví výrobci přestali dělat 6 8 10 12 válců, že by je lidé přestali kupovat? Určitě nepřestali. Nakonec, podívej se na statistiky prodejů dle motorizací. Většina dnes prodávaných má 4 válce. Měl jsem možnost jezdit v desítkách aut od 3 hrnků po 10. A pokud se bavíme o charakteru, auře, pocitu vnímání, zvuku. Nejvíce na mě zapůsobila V6 v Maserati. Původ u Ferrari. Nepotřeboval bych nic víc, než tenhle šestiválcový klenot. Pokud beru tedy automobily, dá se říci v běžně dodávaném spektru, ne tak např. Chiron, nepotřebuji více jak 6 válců. Jednoduše nepotřebuji. A jsem rozhodně v menšině. protože většině lidí na této planetě vyhovují válce 4. Zkus se na to podívat z jiného úhlu. Dobré samozřejmě je, že člověk si může vybrat od dvouválu až po šestnáctivál. To je bez debat. Každý dle své chuti.

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  11. 03. 2018 10:44

nemusis mi tvrdit co je zazrak a co neni. Sam mam bmw i audi. A tvrdim, ze ty technologie co ma, melo bmw , tak volvo proste nemelo k dispozici pro zakazniky. Nebo chces tvrdit ze ano?Potom si zaslepenec ty. Volvo vyvoj sestivalce by ted asi dokazalo zaplatit, drive sotva kdyz se potaceli na hranici krachu pred tim nez je koupili cinani. U mensich modelu je 4 hrnek ok. U vetsich by melo volvo umet nabidnout zakaznikum vicevalce. Hrnou se hlavne mezi premii, ale tam nepatri. To je proste neodiskutovatelny fakt. Kdyby mely ceny o neco nizsi, tak jako ve Svedsku, tak s tim bych nemel problem. Mam kamarada co dela reditele ve Volvu a rika mi, vis mi zijeme z tech fanatickych fandu co si kupuji volvo. Ja bych si za ty prachy co auta prodavame nikdy nekoupil D3 je hodne pred nami. Doslova mi rekl, lidi co kupuji volvo nedostavaji za ty prachy, to co by meli dostavat. Ale tito blazni me drzi nad vodou, platim mi hypo. Tak musim drzet hubu a krok. A cena servisu, tam potom zacnou krvacet lidi na volvu.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  11. 03. 2018 17:49

O jakych fechnologiich se vlastne bavis? Motor? Aha.No pokud si myslis ze motor te zaradi do premie tak cejch fanatika ti sedi.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  11. 03. 2018 21:52

motory, od jakeho roku pouziva prevodovky -8 st automaty?. Kdyz si tvrdil, ze ma stejne technologie, jako D3. O rozdilu 4 kolky audi vs volvo se nebudu zminovat. U jakeho modelu mi nabidne volvo nocni videni, od jakeho roku nabizi Volvo hed up display v modelech, kdyz melo vzdy stejne technologie, jako dle tvych prispevku. Melo, ale s par let zpozdeni. U jakeho modelu nabizi volvo ventilovana sedadla vzadu, elektricky polohovatelna v nekolika smerech?.Volvo je navonena bida a u nas predrazena. Se svedskyma cenama mi automobilka sedi-). Ja vseobecne proti volvu nic nemam, jejich modely se mi libi, spise mi vadi cenova politika tady v CR.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  11. 03. 2018 22:12

jeste mi klidne napis jaky typ volva umi samo zaparkovat bez asistence ridice -ridic je mimo vozidlo. Na dalkove ovladani.dekuji moc za info.

Odpovědět  |   | 
MAR  |  12. 03. 2018 16:22

Nějak se ti zakecalo to tvrzení o "majoritním" vlastníkovi, Velikáne

Odpovědět  |   | 
Matěj  |  11. 03. 2018 19:59

Mohl byste mi prosím vysvětlit, jak můžete hodnotit jízdní vlastnosti u auta, ve kterém ještě nikdo nejel? Dále mi přijde velice úsměvné tvrzení, že Volva si kupují lidé, co se v autech nevyznají( asi jsem výjimka potvrzující pravidlo).
K tomu srovnání s D3. Volvo se nikdy nesnažilo být přehnaně sportovní( je to prostě jeho vlastnost), což vůbec neznamená, že se s ním nedá jet velice rychle. Pro mě je lepší než D3 co se kvality materiálů a zpracování interiéru týče. Třeba u takové 3er je interiér na prémiový vůz doslova tragédní.
Na konec k pohonu všech kol. Zatím jsou v nabídce tyto tři motorizace. Postupně budou přicházet slabší i silnější včetně pohonu všech kol.

Odpovědět  |   | 

podivuji se, že to nemá připojení telefonu, jdu studovat co to má za výbavu v základu a za co se musí připlácet té číně připlácet.

Odpovědět  |   | 

tak na telefonování HF Bluetooth to má v základu, ale nenašel jsem omezovač rychlosti a jestli čidlo stěračů zapne i světla když prší.

Odpovědět  |   | 
PP  |  11. 03. 2018 10:59

Za 1.35 mega je to slušná konkurence superbu/passatu B8. Nevím proč tu breptáte na cenu, třeba ten nejvýkonnější benzín u škody stojí 1.2 mega v L&K a že Volvo bude zpracováním interiéru, projevem atd o třídu výš se snad zmiňovat nemusí. Těch 150 tisíc není zas tolik třeba pro firemního zákazníka s ohledem na to, co dostane proti VW group navíc.

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  11. 03. 2018 11:29

Jen informativne kolik stoji volva ve Svedsku s DPH 25%. V Cesku prodejci - importer z lidi delaji akorat blbce a snazi se nam namluvit neco o premii. Nevim nic o tom, ze MB, Audi ci BMW bylo v Nemecku ci kdekoliv v Evrope na cenikove cene o 20-30% levnejsi nez tady v CR.
Ceny po srovnani - rozdilu 21 vs 25% DPH jsou o 20% a vice levnejsi ve Svedsku . Vybavy jsem nestudoval, ale pochybuji, ze ve Svedsku budou auta hure vybavena nez v Cesku.
https://www.volvocars.com/se...

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  12. 03. 2018 08:45

V60 je ta ista trieda ako Superb/Passat?

Odpovědět  |   | 
jura  |  12. 03. 2018 14:39

no minulá generace byla pocitově velikostně tak o "půlku menší" než ti dva jmenovaní ale ano, jedná se o stejnou třídu stejně jako třeba MBc/A4/3er

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  12. 03. 2018 15:08

Ved prave. Rozmerovo som tu novu neskumal, ale stara generacia sa mi zvonka aj z vnutra zdala dost mala.

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  12. 03. 2018 15:26

Dohladal som rozmery: V60 x Passat
-dlzka: 4635 x 4767 mm
-sirka: 1866 x 1832

Takze sa to podla mna prilis nezmenilo.
V kazdom pripade je dost male. Nie ze by 3er bolo velke auto.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  13. 03. 2018 06:07

V60 je reálně v kabině menší než oktávie. Je to malé auto. Starší V60 bylo v kabinových rozměrech skoro na úrovni fabie kombi. Nevím jak to dokázali, ale bylo to uvnitř velmi stísněné.

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  13. 03. 2018 08:09

Tak to mam aj ja v povedomi, preto som nikdy o tom aute neuvazoval.

Odpovědět  |   | 
tom  |  13. 03. 2018 14:10

Jenom dotaz, jakym projevem je to volvo o tridu vyse? A kdyz koukam do ceniku, tak mi prijde ze ten nejdrazsi sup ma trochu vice vybavy nez to o 150t drazsi volvo...

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  11. 03. 2018 19:47

Švédská Octavia!!!

Odpovědět  |   | 
petr  |  11. 03. 2018 23:01

Nesouhlasím s těmi počty válců, jak již bylo zmíněno. V této třídě rozhodují při koupi opravdu 6 a více válců. je to emoční záležitost pro opravdové fajšmechry. Volvo si hraje na prémiovku a tím vůbec není. Volvo se dělá v ramenou, že je o krok vpřed s bezpečností.
Nesmysl, dnes to už všichni dohnali, možná jsi zaseklý v 70 létech, kdy Volvo debutovalo impozantními bezpečnostními prvky. Když vyhodnotíme dnešní Crash testy, tak ať mi někdo ukáže při důkladném prozkoumání, zdali deformace ze všech úhlu nárazu jsou v něčem lepší než Mercedes nebo BMW, nejsou a vysokopevnostní ocel? To mě připadne směšné, zkus rozebrat nové ěčko a uvidíš kolik vysokopevnostní oceli tam najdeš. Ano, netestoval jsem V60, ale 90, bude to stejný ekvivalent, jak již se zmiňuji v předešlém znění.
Volvo nabízí za své peníze velmi málo muziky, chybí kompletní vzduchový podvozek, chybí
značkový úpravce podvozku a motoru, sportovní čtyřdveřové kupé(viz CLS nebo 6 Grand Coupé), chybí cabriolet a 2 dveřové provedení, malý kufr, nepříliš dobře odstupňovaný automat, tohle vše chybí limuzíně V 90, ta nová V 60 na to bude stejně bídně. Nicméně stojím si za výrokem, co zde už naznačil jeden příspěvek, tohle musí kupovat jenom lidé, kteří o autech mnoho nevědí v této kategorii. No ruku na srdce, nebýt číňana, tak dnes už Volvo neexistuje, tohle o německých prémiovkách nelze říci.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  12. 03. 2018 19:28

Ale skratka si kupis vzduch. Ten automobilku nic nestoji. Bud rad, ze im prispejes na ucet za nieco, co je zadarmo. Nepochval sa tym

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  13. 03. 2018 08:31

Pokial si spravne pamatam tak je Volvo cenovo nieco medzi VW a nemeckou premiou. Takze nejaka absencia vybavy, motorov alebo nie uplne premiovych rieseni je uplne v poriadku.

Odpovědět  |   | 
petr  |  14. 03. 2018 06:56

Tak si vraj naozaj opravdu pametáš nesmysl, Volvo si jasně dává najevo srovnání s Mercedesem a BMW, což na to vůbec nemá, vykazují sice dobré prodeje, ale s prominutím bohužel pro lidi, kteří se nechaly ošálit dokonalým managmentem reklamní propagace a ještě bych dodal, že Vovo spoléhá a tím čerpá z dob své největší slávy, ze 70a 80 let, kdy bylo opravdu něčím impozantní a vyjímečné. Za tyto peníze to musí koupit jen blázni, už jsem popisoval v předešlých příspěvcích, v čem je Volvo velmi pozadu o proti němcům.
Kdyby Volvo bylo, tak dobré, jak ze sebe dělá, tak by se v minulosti neocitlo na pokraji krachu, slitování čínské podpory ve finančním směru se dnes Volvo dělá v ramenou, nemá na to, ale přejme mu, snad se někdy hoši ve Švédsku probudí.

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  14. 03. 2018 07:11

Si nakonfiguruj porovnatelny Merc alebo BMW a potom uvidime kto ma pravdu.

Odpovědět  |   | 
martin  |  14. 03. 2018 10:10

Volvo je len nacancany pozlateny prd, navyse s nepeknym azijskym dizajnom interieru. 4 valce v tejto triede su parodia. Toto je tak pre dochodcov, ktori su natolko chytri, ze ich neo*ebu predajcovia predrazeneho nadobi a natolko blbi, ze kupia za take prachy auto so 4valcom.

Odpovědět  |   | 
xxx  |  26. 09. 2018 07:10

Ty jejich čtyřhrnky na tak velké auto nic moc. Slovy jednoho kolegy při jízdě ve vyšších rychlostech mají zvuk jako vysavače a nic moc akceleraci. Za ty prachy, no nekupte to....-)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 6 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A