Od září 2004 možnost odpočtu DPH (N1).
Uváděné kombi V50 nazývané sportovní, s celkovou hmotností 2 tuny, nemohou pohánět motory s výkonem pod 100kW a s točivým momentem pod 200Nm. Mimochodem, cena bude určitě astronomická a neodpovídající konkurenci. Pravdu má jeden z přispěvovatelů, motory u Volva, ale nejenom ty, jsou stavěny pro USA, kde je obrovská komunita švédských emigrantů, ti táhnou Volvu prodej.
Konkurenci?? To myslis BMW, Mercedes, Audi ?? To je totiz jedina konkurence Volva ve stejne tride a ceny jsou se srovnanim s temito konkurenty nizsi..V Nemecku se rocne proda 35000 aut znacky Volvo a zhruba stejne tolik ve Svedsku...USA je strategicky dulezity trh pro Volvo ale ne jediny. Volvo V50 je ted k mani poze s 5-ti valci +4valec disel ale jeste letos se zacne prodavat verze 1,8 a pristi tok i 1,6 a 1,6 disel. Ceny se pohybuji v rozmezi 750tis - 1.400.000 CZK podle vybavy..Nemam rad lidi kteri tlachaj a nevi o cem...
Proc jsou ty motory vykonovo tak slabe v pomeru k objemu ?
myslis 2.4l motory-podle mne jsou to hlavne exhalace(USA),dale mira spohlivosti a zivotnosti a hlavne-objem nenahradis...jde o tocivy moment-idealni motor pro automat...
Ano, to by asi mohlo byt, exhalace, zivotnost taky je podstatne lepsi. Jenom me udivilo, ze dnes pomaly kadicky atmosfericky benzin s 1.8 ma vetsi vykon ...
Mně zase tak slabé nepříjdou. Zvlášť T5ka
Možná, že 1.6 a slabší 2,4 moc síly nemají, ale asi je to pro ty lidi, kteří to nepotřebují. Stejně tak 1.6D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.