Volvo V50: nové kombi ze severu

7 komentářů

Dix
22. srpna • 9:18

Od září 2004 možnost odpočtu DPH (N1).

Jan Zima
11. dubna • 9:52

Uváděné kombi V50 nazývané sportovní, s celkovou hmotností 2 tuny, nemohou pohánět motory s výkonem pod 100kW a s točivým momentem pod 200Nm. Mimochodem, cena bude určitě astronomická a neodpovídající konkurenci.  Pravdu má jeden z přispěvovatelů, motory u Volva, ale nejenom ty, jsou stavěny pro USA, kde je obrovská komunita švédských emigrantů, ti táhnou Volvu prodej.

Sved
13. dubna • 15:28

Konkurenci?? To myslis BMW, Mercedes, Audi ?? To je totiz jedina konkurence Volva ve stejne tride a ceny jsou se srovnanim s temito konkurenty nizsi..V Nemecku se rocne proda 35000 aut znacky Volvo a zhruba stejne tolik ve Svedsku...USA je strategicky dulezity trh pro Volvo ale ne jediny. Volvo V50 je ted k mani poze s 5-ti valci +4valec disel ale jeste letos se zacne prodavat verze 1,8 a pristi tok i 1,6 a 1,6 disel. Ceny se pohybuji v rozmezi 750tis - 1.400.000 CZK podle vybavy..Nemam rad lidi kteri tlachaj a nevi o cem...

Lubos
7. prosince • 17:53

Proc jsou ty motory vykonovo tak slabe v pomeru k objemu ?

jimi
8. prosince • 23:30

myslis 2.4l motory-podle mne jsou to hlavne exhalace(USA),dale mira spohlivosti a zivotnosti a hlavne-objem nenahradis...jde o tocivy moment-idealni motor pro automat...

Lubos
9. prosince • 12:31

Ano, to by asi mohlo byt, exhalace, zivotnost taky je podstatne lepsi. Jenom me udivilo, ze dnes pomaly kadicky atmosfericky benzin s 1.8 ma vetsi vykon ...

Huf
14. prosince • 21:10

Mně zase tak slabé nepříjdou. Zvlášť T5ka

Možná, že 1.6 a slabší 2,4 moc síly nemají, ale asi je to pro ty lidi, kteří to nepotřebují. Stejně tak 1.6D

Doporučujeme

Články odjinud