Na věty "nezastaví se v drsném terénu" bych si dával trošku pozor :-D Tak jsem rád, že se líbilo :-) Mi osobně taky, alespoň to má nějaký nápad, švih dalo by se říct sex appeal. Oproti nudným vozům z koncernu splývající v unylé šedi, jejíž modely vypadají všechny stejně:-/ Pochvala, že je obrazovna navigace konečně NAD větránky, tedy +- v zorném poli. Ne pořád pod větráky, až kdesi uprostřed středového tunelu, kde jí mnozí pro mě z nepochopitelných důvodů stále vytrvale dávají. Tak už se těšíme na pořádný test, doufejme, že se toho zhostí alespoň pan Duchoň ať se to dá trochu číst.
..krásný auto, i když t5 je na našem trhu asi utopie, pod deset litrů se nedostanete.. . Jinak na první pohled mě překvapila mechanická ručka, do toho interiéru moc nepasuje. Co naopak potěší je, že volvo nepoužívá dotykové obrazovky navigace typu vw, tohle je fakt paráda, vše se dá ovládat jedním tlačítkem z volantu.. jinak za design exteriéru samozřejmě jednička :-)
K té ručce. Já nevím jestli se dají ty elektronické nějak deaktivovat, ale nemůže to v zimě zamrznout? Říkalo se, že v zimě se nemá ručka zatahovat. Tak ze severu možná proto mechanická.
Kto má AT ručnú musí zaťahovať, pri MT zamrza ručná iba tým čo ju nepoužívajú
je uplne jedno aku mas prevodovku... rucna zamrzne prave vtedy ked je zatiahnuta, cize ked ju pouzivas
Mám AT ručnú zaťahujem stále a nezamrzla mi , ale je to aj o tom ako je vyriešená, auto som kupil v zime a teraz je tretia zima...
Zaujimalo by ma, preco treba rucnu brzdu pri At zatahovat? mam AT asi 2 roky, zatahujem len ked fakt potrebujem (teda urcite nie pravidelne) a zatial ziadny problem...
Pozri sa do príručky od vozidla, máš to tam napísané, teoreticky nemusíš ručnú zaťahovať ak stojí vozidlo na rovine, ale potom sa ti môže stať že ju nebudeš zaťahovať ani ked odstavíš aj na miernom svahu. Začína to problémom ťažkého vyradenia z polohy "P" a končí poškodeným mechanizmom zaistenia s nutnosťou opravy AT. Pri každom odstavení by mala vozidlo s AT istiť ručná brzda, ako poistka je tam kolik ktorý sa zasuva do zotrváku pri zaradení polohy "P", pre ten kolík nie je pohviečo ak nan tlačí trebárs 1500kg
Toto auto som testoval sukromne na predvadzacke v najslabsom naftaku. Motor slaby, ale nepamatam si tak skvely posed, riadenie/volant a spatna vazba/ aj podvozok. Ak by Volva neboli tak sialene predrazene, bol by som ho v silnejsom benzine kupil.
Kdyz vidim, co cesti Pepicci predvadi na silnicich se svyma popelnicema typu Octavia/Fabia Combi, tak si rikam, ze potrebuju bezpecne auto. A ten vyvoj a smontovani pevne a bezpecne konstrukce neni zadarmo.
Pred 10 lety urcite, dneska spise jen klise a modla fanousku...
Jenže Volvo je předražené. Je třeba si uvědomit, že je to stále překabátěný Ford Focus. A pokud si chce hrát na prémiový produkt, tak je potřeba si opět uvědomit, že prémie mají podstatně vyšší cenu a nemá to mnohdy s náklady na vývoj nic společného.
Tak to mas bohuzel malinko popletene! Fokus je prekabatena Mazda3! Volvo S60, 70,80 a dalsi nove modely nemaji s Fordem nic spolecneho i kdyz v minulosti Volvo Fordu patrilo! Naopak vyhradne petivalce puvodem od Volva jeste dnes pouziva Ford u vykonnejsich verzi Fokusu RS, ST! Dnes sice patri Volvo Cinanum, ale veskery vyvoj je stale pod taktovkou Volva! Pochopitelne je Volvo premiovkou a tomu odpovida i cena a kvalita a o bezpecnosti neni treba se uz vubec bavit! V podstate kazdy jednotlivy kus je original vyrabeny na zakazku dle pozadavku zakaznika! Firma VW je od pocatku sveho vzniku vyrobcem lidovych vozu cemuz pochopitelne take odpovida jejich kvalita a cena! A proto se s Volvem nemuze vubec srovnavat!
Doporučuji si nejprve něco nastudovat, než něco napíšeš. Mazda používala a používá podvozek Ford, ne obráceně. Najdi si články vedení Volva asi tak rok staré, kde sami uvádějí, že se chtějí opět stát prémiovou firmou.
Jaky mas nazor na nove modely S60/V60 XC60?
Viz. Test Volvo zde!
Na jednu maličkost jsem zapomněl, Ford používal motory Volvo, ne používá. Opět auto.cz a trest: Ford Focus ST – Drahý můj.
No jo, kdysi dávno určitá část lidí také tvrdila, že je země placatá. Přečti si např. test na auto.cz : Mazda 3 1,6 MZ-CD – Skromnost se sportovními geny. Tam se dozvíš, jaký podvozek používá Mazda 3.Pokud se jedná o Volvo V40, tak opět na stejném serveru test: Volvo V40 T4 – Opravdu ostré Volvo. Tady se dozvíš, jaký podvozek a motory používá Volvo.A do třetice stejný server a článek: Volvo zatápí německým značkám na jejich domácím hřišti. (3.4.2012) Tady se dozvíš, něco o prémii "....Volvo v současnosti stojí mezi běžnými značkami a těmi prémiovými, což se má v budoucnu změnit. Generální ředitel automobilky, Stefan Jacoby chce, aby se Volvo profilovalo jako jasně prémiová značka. "
Nevim oc se prit!? Volvo je proste jenom Volvo a pro vetsinu majitelu to je srdecni zalezitost a laska na cely zivot! Pochopitelne obrazne receno! Vlastnim take jedno Volvo sice ne nejnovejsi 2006 S60 2,5T 154kw ve vybave Summum a nedam na ne dopustit! Nejedna se o zadny Super sport, ale o kvalitni a pohodlne auto, ktere vas dokaze hyckat a cestovani s nim je neopakovatelnym zazitkem! Pokud to vase financni situace dovoli, tak nevahejte a kupte si Volvo! Simply Clever VOLVO!
No, tak opatrne... 1. Ad platforma - Volva S60/V60, XC60, V70/XC70 i S80 používají jako základ platformu Ford EUCD (u Fordu použitá pro Mondeo, S-Max a Galaxy, u LR/RR pro Freelander a Evoque), u Volva označenou jako P24. Uvádí se, že zhruba 80% dílů podvozku mezi Mondeem a Volvy je obdobných. Ovšem, výsledek je velmi rozdílný a záleží na chuti, komu vyhovuje co líp (principiálně kdo jezdí po okreskách a kdo po dálnicích). 2. Ad motory - sdílelo se a sdílí se dál. A nejde vůbec jen o Volví 2.5T, který dostal Focus ST/RS, Mondeo a S-Max. Sdílení jde mnohem víc opačným směrem, i v dnešních Volvech jsou k mání lehce upravené 1.6 ecoboost, 2.0 ecoboost a 1.6 duratorq (dva z nich k mání také v nové V40 jako T4 a D2). Žádná tragédie, zvlášť v případě 1.6tek, které jsou jedny z nejlepších ve své kategorii - nahrazování 2.5T dvoulitrovým ecoboostem už je horší... Prostě Volví motory jsou vynikající, ať po generace piplané pětiválce, tak sametový I6/3.2 a výborné T6. Ty motory mají charakter a dělají to, co mají, jen ve spotřebě už na nejnovější konkurenci ztrácejí. Tleskám téhle absolutně okrajové variantě XC40 právě za 2.5T zpátky na scéně, už to začínalo vypadat, že ho Volvo komplet zařeže tak, jak to udělal Ford a Volvo v V70/S80. Velká škoda by to byla...3. Ad prémiovka - nechci se do těchhle diskuzí pouštět, protože je to celkem zbytečné. V době, kdy Mercedes přebírá motory od Renaultu, BMW spolupracuje s PSA, atd. Důležitá je kvalita, spolehlivost, servis, vnímání majitelů - s VW se jistě srovnat nedá, alespoň soudě podle sebe. A naposled co se týče Číny - na Volvu žádný vliv nových majitelů patrný není, ale ono se obecně není čeho bát. Mimo toho, že know-how půjde zhusta opačným směrem, zeptejte se u dealerů Jaguar/Range, co se děje po tolik opovrhovaném prodeji značek do Tata. Kvalita a spolehlivost se už stihla zlepšit daleko nad úroveň, jaké kdy Angličani byli schopni sami dosáhnout.
..jenom dodám že PSA dodává motory i volvu, konkrétně 1,6d., hodně úsporný motor, ale pro těžká volvo není dynamika úplně optimální.
Volvo S 60, S 70, S 80, XC 90 pouzivala novou podvozkovou platformu P2!
To, že si Volvo pojmenovává podvozkovou platformu podle sebe neznamená, že to není Fordův podvozek. Stejně jako zážehové motory 1,6 turbo s označením T4 aT3 Volva jsou motory Ford EcoBoost. Navíc tento test je o V40.Neber to osobně, já jen uvádím fakta, jinak nic proti snažení Volva. Ford také od Volva převzal různé asistenty.
Nejsem tak secteny jako ty, ale napr. Mazda 323F pouzivala zadni viceprvek jiz min od roku 1989! Eskort ? a navic u Fokusu 1 byla podvozkova platforma ponekud mekka, podvozek kroutil a praskalo predni sklo? Aspon o tom psali!? U Mazdy 3 se zadny problem tykajici se podvozku nevyskytl i kdyz je shodny s Fokusem! Navic je podvozek Fokusu abnormalne napadan korozi!? A ohledne Volva nemam problem s tim jakou podvozkovou platformu pouziva, napr. Mercedes zacal pouzivat motory Renault 1,5Dci viz vcerejsi SM! Nad tim co se dnes v ramci uspor vyrabi zustava dost casto rozum stat! Mam nazor ze era kvalitnich a poctivych aut skoncila nekdy kolem roku 2008!
Souhlas! Kdyz se rekne Volvo, tak uz neni vetsinou co resit, snad jen tu cenu!? Kvalita pochopitelne ale neco stoji a u Volva si muzes byt jisty ze za ty penize ji dostanes! A ohledne tech Pepiku take pravda, zvlaste az vyrazi v tech novych Oct3 TSI 1,2 63Kw za lidovou cenu!? To pak bude neco!?
WV začíná vyrábět fakt nebezpečné paskvily. Už se mi několikrát stalo, že jsem se při předjíždění vyvezl za Škodovkou a jaksi jsem nezapočítal že ta 1,2 potřebuje na předjetí půl kilometru, měli by výrazně označovat že se jedná o auto s poddimenzovaným motorem a tudíž ohrožuje bezpečnost provozu. Člověk tak nějak automaticky počítá, že když někdo předjíždí tak proto, že mu to jede rychleji ;-). Ale k článku, v čem lze tohle Volvo srovnávat s Golfem? Když pominu ČR tak golf je auto pro studenta a Volvo do rodiny. Nikdo kdo bude mít na Volvo nikdy nepůjde do Golfa :-D. Ty auta nejde srovnávat ani vzhledově, ani výbavou a spolehlivostí už vůbec ne.
:-D Vyber a koupe zalezi z 99% na financnich moznostech kupujiciho! A tak pokud jsem jen prumerny Cesky Pepik, tak jezdim v nejake te koncernove skladacce za lidove ceny!:-P
Diky za vas nazor! Jiz delsi dobu mam stejny. Tyhle motory od VW jsou opravdu nebezpecne, zvlaste kdyz tento paskvil ridi nekdo kdo si mysli, ze nikdo nemuze byt vic jak on! Bohuzel, nebo snad diky bohu vlastnim Volvo S60 2,5T 154Kw a mam se Skodovkari dosti spatne zkusenosti!? Mam pocit, ze kazde lepsi auto nez maji oni na ne pusobi jak cerveny hadr na byka!!!
Asi vec nazoru. Ja zase poseldni dobou pozoruji, ze vesina volv klickuje, predjizdi kde nema vynucuje si prednost a chova se jak zbohatlickej ceskej Pepik. S ohledem na to, kolik Volv jezdi, docela zajimave. Zovna dneska jedu po R10 120 na tempomat, predjedu XC90, hned po zarazeni dal blink a predjel me. Po cca 5 km jsem ho na tempomat zase dojel a predjel. Tohle jeste asi dvakrat, pak me v pomalym pruhu problikal a zabocil k pumpe...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.