Tak je to sice hezký, ale vzhledem k tomu že smrtící bývá většinou až náraz o silnici a ne o samotný auto, měly by ještě udělat pytel na kterej padne až se od toho auta odrazí. Nicméně o podobným systému mluvili tak před 10 lety v Jaguaru, když je začalo štvát že třeba pod kapotou musí být místo mezi plechem a motorem aby se to mělo kam prohnout a teda se musely začít dělat auta "obtloustlý" a některým to fakt nesluší. Tak zaačly vymýšlt právě nadzvednutí kapoty při nárazu. Jestli si dobře pamatuju, tak ale ztroskotali na tom jak poznat do čeho auto narazilo. Takže jim pak nadzvedlá kapota dělala problémy, protože když vrazili do něčeho většího, tak jim haubna projela čelním sklem dovnitř a půlila panáky.
Pánové, všimli jste si jedné věci na vašem zpravodajství z poslední doby? Je TOTÁLNĚ mimo realitu. A to není žádná výjimka, byly tu i větší fóry jako představení Lamborghini Aventador J 10 dní po prvním odhalení. Vyndejte si hlavu z řiti, jinak už nepůjde číst ani to poslední co tu ještě číst šlo - zprávy...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.