Volvo V40 má za sebou decentní facelift, který upravil hlavně vzhled

Volvo V40 se dočkalo drobné modernizace, která ale nepřinesla nic zásadního. Hlavní novinkou je totiž sladění designu švédského hatchbacku s nejnovějšími modely značky. Facelift se proto týká především přední části vozu, upravoval se ale také interiér a nakonec došlo na drobné změny u jedné motorizace.

Test: Volvo V40 D2 - i vítr ze severu umí zahřát

Test: Volvo V40 D2 - i vítr ze severu umí zahřát

Už na první pohled vám je asi jasné, co je zde nejdůležitější. V40 dostalo nová světla, která mají po vzoru posledních novinek denní svícení uspořádané do tvaru písmene T. Upravena byla také maska a do nabídky dorazily dva nové odstíny barvy karoserie Amazon Blue a Denim Blue Metallic. Měnil se taktéž vzhled kol.

Test Volvo V40 Cross Country T5: v zajetí elektroniky

Test Volvo V40 Cross Country T5: v zajetí elektroniky

Do interiéru si zájemci mohou pořídit nové čalounění City Weave, které navazuje na studii Volvo Concept Estate. Nabídka byla rozšířena o několik dalších variant obložení interiéru a případně si můžete pořídit i černý strop. To je zhruba vše.

Co se motorizací týká, tam Volvo slibuje pouze jednu změnu vztahující se k dieselu D2 s manuálem, kde klesla produkce emisí na 89 g/km. Součástí faceliftu je i vylepšení systému Volvo On Call, který ale není v ČR k dispozici.

Modernizovaná V40 bude další z novinek ženevského autosalonu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 70 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků