Volvo V40 má za sebou decentní facelift, který upravil hlavně vzhled

Volvo V40 se dočkalo drobné modernizace, která ale nepřinesla nic zásadního. Hlavní novinkou je totiž sladění designu švédského hatchbacku s nejnovějšími modely značky. Facelift se proto týká především přední části vozu, upravoval se ale také interiér a nakonec došlo na drobné změny u jedné motorizace.

Test: Volvo V40 D2 - i vítr ze severu umí zahřát

Test: Volvo V40 D2 - i vítr ze severu umí zahřát

Už na první pohled vám je asi jasné, co je zde nejdůležitější. V40 dostalo nová světla, která mají po vzoru posledních novinek denní svícení uspořádané do tvaru písmene T. Upravena byla také maska a do nabídky dorazily dva nové odstíny barvy karoserie Amazon Blue a Denim Blue Metallic. Měnil se taktéž vzhled kol.

Test Volvo V40 Cross Country T5: v zajetí elektroniky

Test Volvo V40 Cross Country T5: v zajetí elektroniky

Do interiéru si zájemci mohou pořídit nové čalounění City Weave, které navazuje na studii Volvo Concept Estate. Nabídka byla rozšířena o několik dalších variant obložení interiéru a případně si můžete pořídit i černý strop. To je zhruba vše.

Co se motorizací týká, tam Volvo slibuje pouze jednu změnu vztahující se k dieselu D2 s manuálem, kde klesla produkce emisí na 89 g/km. Součástí faceliftu je i vylepšení systému Volvo On Call, který ale není v ČR k dispozici.

Modernizovaná V40 bude další z novinek ženevského autosalonu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků