Volvo V40 má za sebou decentní facelift, který upravil hlavně vzhled

Volvo V40 má za sebou decentní facelift, který upravil hlavně vzhled

Volvo V40 se dočkalo drobné modernizace, která ale nepřinesla nic zásadního. Hlavní novinkou je totiž sladění designu švédského hatchbacku s nejnovějšími modely značky. Facelift se proto týká především přední části vozu, upravoval se ale také interiér a nakonec došlo na drobné změny u jedné motorizace.

Test: Volvo V40 D2 - i vítr ze severu umí zahřát

Test: Volvo V40 D2 - i vítr ze severu umí zahřát

Už na první pohled vám je asi jasné, co je zde nejdůležitější. V40 dostalo nová světla, která mají po vzoru posledních novinek denní svícení uspořádané do tvaru písmene T. Upravena byla také maska a do nabídky dorazily dva nové odstíny barvy karoserie Amazon Blue a Denim Blue Metallic. Měnil se taktéž vzhled kol.

Test Volvo V40 Cross Country T5: v zajetí elektroniky

Test Volvo V40 Cross Country T5: v zajetí elektroniky

Do interiéru si zájemci mohou pořídit nové čalounění City Weave, které navazuje na studii Volvo Concept Estate. Nabídka byla rozšířena o několik dalších variant obložení interiéru a případně si můžete pořídit i černý strop. To je zhruba vše.

Co se motorizací týká, tam Volvo slibuje pouze jednu změnu vztahující se k dieselu D2 s manuálem, kde klesla produkce emisí na 89 g/km. Součástí faceliftu je i vylepšení systému Volvo On Call, který ale není v ČR k dispozici.

Modernizovaná V40 bude další z novinek ženevského autosalonu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků