Volvo V40 má za sebou decentní facelift, který upravil hlavně vzhled

Volvo V40 se dočkalo drobné modernizace, která ale nepřinesla nic zásadního. Hlavní novinkou je totiž sladění designu švédského hatchbacku s nejnovějšími modely značky. Facelift se proto týká především přední části vozu, upravoval se ale také interiér a nakonec došlo na drobné změny u jedné motorizace.

Test: Volvo V40 D2 - i vítr ze severu umí zahřát

Test: Volvo V40 D2 - i vítr ze severu umí zahřát

Už na první pohled vám je asi jasné, co je zde nejdůležitější. V40 dostalo nová světla, která mají po vzoru posledních novinek denní svícení uspořádané do tvaru písmene T. Upravena byla také maska a do nabídky dorazily dva nové odstíny barvy karoserie Amazon Blue a Denim Blue Metallic. Měnil se taktéž vzhled kol.

Test Volvo V40 Cross Country T5: v zajetí elektroniky

Test Volvo V40 Cross Country T5: v zajetí elektroniky

Do interiéru si zájemci mohou pořídit nové čalounění City Weave, které navazuje na studii Volvo Concept Estate. Nabídka byla rozšířena o několik dalších variant obložení interiéru a případně si můžete pořídit i černý strop. To je zhruba vše.

Co se motorizací týká, tam Volvo slibuje pouze jednu změnu vztahující se k dieselu D2 s manuálem, kde klesla produkce emisí na 89 g/km. Součástí faceliftu je i vylepšení systému Volvo On Call, který ale není v ČR k dispozici.

Modernizovaná V40 bude další z novinek ženevského autosalonu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků