Volvo V40 má za sebou decentní facelift, který upravil hlavně vzhled

Volvo V40 se dočkalo drobné modernizace, která ale nepřinesla nic zásadního. Hlavní novinkou je totiž sladění designu švédského hatchbacku s nejnovějšími modely značky. Facelift se proto týká především přední části vozu, upravoval se ale také interiér a nakonec došlo na drobné změny u jedné motorizace.

Test: Volvo V40 D2 - i vítr ze severu umí zahřát

Test: Volvo V40 D2 - i vítr ze severu umí zahřát

Už na první pohled vám je asi jasné, co je zde nejdůležitější. V40 dostalo nová světla, která mají po vzoru posledních novinek denní svícení uspořádané do tvaru písmene T. Upravena byla také maska a do nabídky dorazily dva nové odstíny barvy karoserie Amazon Blue a Denim Blue Metallic. Měnil se taktéž vzhled kol.

Test Volvo V40 Cross Country T5: v zajetí elektroniky

Test Volvo V40 Cross Country T5: v zajetí elektroniky

Do interiéru si zájemci mohou pořídit nové čalounění City Weave, které navazuje na studii Volvo Concept Estate. Nabídka byla rozšířena o několik dalších variant obložení interiéru a případně si můžete pořídit i černý strop. To je zhruba vše.

Co se motorizací týká, tam Volvo slibuje pouze jednu změnu vztahující se k dieselu D2 s manuálem, kde klesla produkce emisí na 89 g/km. Součástí faceliftu je i vylepšení systému Volvo On Call, který ale není v ČR k dispozici.

Modernizovaná V40 bude další z novinek ženevského autosalonu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků