Autore, autore... Očividně si byl v Mánesu na republikové premiéře a tak by jsi také mohl vědět, že tyto kusy nejsou pro dealery, nýbrž předprodukční ukázkové vzorky, které jsou aktuálně na roadshow po celé Evropě. Dealeři mají na své první kousky ještě čas... Jinak za mě XC60 opravdu povedená. Interiér je na živo hezčí než v XC90 a kvalita zpracování si nezadá s Německou prémií. Moc hezká záležitost. :)
Forrest Gump: A byl to muj nejvic nejlepsi pritel na svetePecak: Je to úplně nejdůležitější model
...za holo-zaklad 1M+... :-O
vyzera vyrazne lepsie ako xc90
To bude důležitý leda až to bude na baterky, jinak je to jen další zastaralá spalovací popelnice. B-]
Za mna velmi podarene auto,dizajn,material,spracovanie je na vysokej urovni.Potesitelne je,ze VOLVO zapracovalo na podvozku,ktory bol u XC90 na mizernej urovni vzhladom na snahu o premiovost.Ale aj tak si myslim,ze VOLVO prichadza o zakaznikov kvoli chy ajucemu 6val.V tejto cenovej kategorii by chybat nemal.Bez 6val.sa s nemeckou ko kurenciou rovnat nemozu.A ceny su typicke VOLVO,troska sebavedome ale zrejme znacka vie presne co si moze dovolit.
Řekl bych, že Volvu je německá "konkurence" u prĐele. To auto je svým pojetím natolik odlišné, že se s Němci nikde neprotíná.
Nepovídej! A v čem je jiná? To jsou sice pěkné reklamní kecy, ale jiná jsou jen tím, že Volvo nemá peníze na vývoj motorů. Tak zbastlilo jakýsi hybrid, vývojově na úrovni PSA řešení u DS5 nebo P508RXH.
Tak teď jsi člověče aspoň opravdu ukazal, že o tom víš kulový. Vývod e-drive motoru stal pořádnej balík. Volvo aktuálně rozhodně finančně netrpí, právě naopak. A co se týká zvukového projevu R4 u Volva. Absolutně s ním nemám problém a to jezdím a to jsem v životě sedlal V8, V6 i R5.
Mne by celkem zajimalo, jestli ty 'chybejici' valce resi tak intezivne jako u nas i v zahranici ;-)
Mal som S90 D5 AWD na víkend, 235k a 500 Nm. Výkon rozhodne nechýbal, takisto vnútri žiaden nepríjemný hluk od motora, veľmi luxusné zvezenie. Prevodoka takisto bomba, vôbec som nemal potrebu do toho ručne zasahovať. Nemyslím, že by tomu 6valec nejak nutne chýbal.
Myslím, že až tak moc ne, ale kdyby měli nějakou V6 (R5), tak smažou konkurenci z povrchu zemského. ;-)
Ono je toho víc. Odporný projev R4 v benzínu, hrubé nafty, idiotsky vyřešený hybrid a naprosto otřesný podvozek. To spolu s nic moc kvalitou interiéru XC90 nešlechtí. Upřímně její úspěch je založen jen na designu, jinak je to třídní ekvivalent P206 a jeho úspěchu na přelomu milénia.
Aaa nervozita konkurence stoupá úměrně počtu novinek Volva B-] ... ale ta reakce je až moc křečovitá.. malinko uberte na plynu a budeme Vám to více věřit příteli ;) .. sám mám s T8 Twin Engine už za sebou 30 tkm jako uživatel a kromě několika SW zakopnutí už bych nikdy neměnil .. Docela by mne zajímalo, co přesně je "idiotské" na tom hybridu? Za mne jenom to, že jsem nepočkal na MY18, protože do toho tunelu na kardan nevím jak, ale dostali 11kWh s nějak vylepšenou baterkou, která ještě líp dobíjí rekuperací.. Ale tak to by se jeden načekal :-P Další je za mne jistý ..
Tak takhle jsem se hodně dlouho nezasmál 😂 Idiotský řešeny hybrid? Nekvalitní interiér? Člověče, tys to auto neviděl ani z rychlíku 😂😂
Já XC60 dobře znám, takže mu musím, bohužel, dát za pravdu s těmi jízdními vlastnostmi a motory. Zrovna tento týden jsem měl možnost poprvé vyzkoušet novou Q5 a ta je úplně někde jinde. :-/ Doufám, že nová XC60 se alespoň trochu Audi přiblíží v tomto směru, protože se mi líbí daleko víc než Q5. V rámci úvahy o novém rodinném SUV je právě XC60 žhavý kandidát.
Ale on mluví o XC90... :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.