Volvo a kamery monitorující řidiče v kabině: Mohou sledovat jeho zdraví

Somol  |  03. 01. 2019 11:56

Čínští šmíráci, děkuji nechci.

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  03. 01. 2019 13:30

Jasně, zrovna na tebe je nějakej číňan zvědavej, ty blbečku.

Odpovědět  |   | 
Somol  |  03. 01. 2019 14:34

Tak si ty kamery strčte do zadků, čínský šmejdi..

Odpovědět  |   | 
...  |  03. 01. 2019 18:14

Tak tak, svině šmírácké. Stejně jako otisk prstů na telefonu, sice pohodlné, ale taky jednoduchý způsob jak získat otisky.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 01. 2019 10:45

Zalezi od vyrobcu a platformy. Ak je telefon postaveny na reklamnej platforme od zaciatku koncipovanej s cielom zozbierat do najvacsie mnozstvo dat....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 01. 2019 16:33

Tak proč je tam montují? To bude kamera fungovat jen když bude dotyčný mít zdravotní problémy? A jak to tedy pozná, kdy se má zapnout, pokud nebude zapnutá neustále a nebude sledovat, co se děje?
Z druhé strany, často nosím tmavší brýle s filtry (polarizační) i kvůli slunci. Jak se s tím kamera vyrovná, k čemu to potom je? Tím jen chci říci, že hodně řidičů používá tmavé brýle.
"...pustil oblíbenou aplikaci v infotainmentu..." a řídit bude kdo, to jsme již ve fázi plně autonomního řízení?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 01. 2019 19:25

Vybava NA PRANI, tim je pro selsky rozum dane/receno vse.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 01. 2019 13:01

V tom máš pravdu. A kdo zaručí, že když si tu výbavu na přání někdo do auta dá, že bude použitá jak se uvádí a nebude jakkoli zneužitá? Například do notrebooků se také dává kamera a kolik bylo a je případů zneužití této techniky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 01. 2019 13:35

V noteboocich napadaji system a casto s asistenci uzivatele. Samotni vyrobci hw nebo dodavatele oficialniho sw by meli byt ook. Zaruku vam neda nikdo. Stejne jako verite svemu lekari, mechanikovi nebo zene, musite verit poksytovateli sluzby

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 01. 2019 13:49

To všechno vím, jen jsem naznačil, že s růstem techniky ovládané softwarem a s připojením internetu v autech vzrůstá pravděpodobnost zneužití této techniky. Navíc i výrobci občas zneužívají techniku, software, ke svým cílům.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 01. 2019 13:59

To je bez debat. Riziko je o to vetsi, ze diky internetu veci a propojovani vseho se vsim se do toho obouvaji vesmes predevsim firmy bez zkusenosti, ktere bud zacinaji na zelene louce nebo pouzivaji/kupuji reseni tretich stran. Je to dan za luxus, konzum, ale za vsim dobrym i zlym jsou jenom lidi.

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  03. 01. 2019 21:49

Tvl tu je to jeden jebnutý paranoik vedle druhého.... sotva někde vidíte kameru, hned na druhém konci vidíte číňana, který si při pohledu na vás asi mastí klacek nebo co. Co v těch autech děláte, že si myslíte že je na vás někdo zvědavý? Pokud se chováte normálně, tak jste každému u prdele.

Odpovědět  |   | 
 |  04. 01. 2019 00:52

co je to "normalne"? aha...

Odpovědět  |   | 
homer  |  04. 01. 2019 06:55

Na kamerach jsou bezne v provozu softy ktery vytahnou tvuj ksicht z milionovyho davu, kdykoliv i zpetne. Vsechno co reknes do telefonu je analyzovano a archivovano. Poloha kazdyho mobilu je nepretrzite monitorovana a archivovana. Kazdej nakup kartou je archivovanej. Tak kdo je schizofrenik?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 01. 2019 10:34

A kdo/kde/proc by vsechna ta data proboha skladoval a analyzoval

Odpovědět  |   | 
homer  |  04. 01. 2019 11:55

Tajny sluzby ve jmenu boje proti terorismu. A jeste si to platis v danich, telefonnich uctech, poplatcich za bankovni ucet atd. Dobre rano!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 01. 2019 12:06

Mne teda spise strasi, ze lidi s nazory jako vy maji volebni pravo, ridicak atp

Odpovědět  |   | 
homer  |  04. 01. 2019 18:45

malej příklad: dneska každýho kdo telefonicky vyhrožuje bombou zakrátko dopadnou. Ty idioti samozřejmě nevolaj ze svýho paušálního mobilu ale obvykle ze zastrčený budky - fyzicky nedohledatelné. Tak BIS spustí sw který analyzuje v miliardách telefoních hovorů hlas toho debila a ráno jdou najisto. Hlavně že tě straší moje volební právo...

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  04. 01. 2019 13:14

Pokud jsi terorista, máš jít sedět. Pokud nejsi, tak čeho se do prdele bojíš???? Fakt si myslíš, že někdo bude analyzovat jestli se v autě škrábeš na kulích? A i kdyby, k čemu si myslíš že mu to bude?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 01. 2019 12:56

Já něco psal o Číňanech? A ano, dovedu si představit, jak se dá tato technologie zneužít a rozhodně by to nebyl první případ s kamerou. Já v autě jen řídím a vozím se. Na druhou stranu je to soukromý majetek a je věc každého, co si tam dělá. A pokud máš péči o to, jestli tam někdo provozuje sex, tak je to opět věc dotyčného a druhým je po tom prd, pokud to nedělá zrovna za jízdy.

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  04. 01. 2019 13:18

Reaguješ na diskuzi o číňanech. Však si provozuj sex kde chceš, ale když to budeš dělat na veřejných místech, tak se pak nediv, že ně někdo načapá nebo natočí. A těžko budeš prcat v garáži, že. I v lese může jít někdo okolo a už tě vidí a klidně si tě natočí na mobil a záměrně vyvěsí na net, na to nepotřebuješ hacknuté auto s kamerou.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 01. 2019 13:33

A chlapec neumí číst. Docela častý případ nejmoudřejších českých diskutérů. Vidím, že s tebou a tvou úchylkou nemá cenu vůbec nic řešit.

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  04. 01. 2019 13:59

Hele jediné co jsi zatím napsal je to, že se bojíš zneužití, ale už jsi jaksi nenapsal jakého zneužití se bojíš. Jediné o čem ses zmínil byl sex v autě. Tak buď konečně napiš, jak se tohle dá podle tebe reálně zneužít (ale zas aby to nebyla fantas magorie, jo) nebo si ty kecy nech pro sebe.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 01. 2019 14:38

Tak naposledy, ten sex jsem napsal kvůli tvé větě "Co v těch autech děláte, že si myslíte že je na vás někdo zvědavý?". To, že jsi se přitrouble snažil otočit význam věty proti mě, sex v autě, je jen známka toho, co jsem napsal výše. To, že někdo něco vyrábí, ještě neznamená, že tím řeším tuto národnost, tedy Číňany. Zneužít může kdokoliv. A fantasmagorie a hloupé kecy vedeš ty. To, že ty nechápeš, jak se to dá zneužít neznamená, že to nejde. Například před asi čtyřmi léty také prakticky nikdo netušil, jak jde zneužít hloupý software u dieselových aut.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 01. 2019 15:40

Zneuziti osobnich/citlivych informaci a manipulace s vysledky mereni jsou dost rozdilne veci. O zneuziti tzv hloupeho sw se 'vedelo' roky pred dieselgate, akorat to nikdo nedelal tak drze jako VW.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 01. 2019 17:55

To je věc názoru, záleží za jakým účelem kdo jde, čeho chce dosáhnout. U dieselgate VW řešil podvod za účelem manipulace s výsledky emisí. Tak to se tedy nevědělo dlouho dopředu https://automix.denik.cz/magazin/studenti-kteri-od... ... Emise předtím takto nikdo neřešil, stále se řešila jen nereálná spotřeba, a nikdo neřešil, že se podvádí tímto způsobem. Až po vypuknutí skandálu se začalo poukazovat na to, že jako oběť je VW, přestože v tom s největší pravděpodobností pojedou i ostatní automobilky, vlastně jely, to je již prokázáno také. Takže je hloupost psát že to drze dělal jen VW. Jinak to byl jen příklad, pokud jsi to nepochopil, jak se dá něco zneužít. Pokud ti tohle nestačí, tak si posluž třeba s Huawei, kde to může klidně být i v tom, co očekáváš a mnohem více.
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ...
https://autobible.euro.cz/evropska-komise-vysetruje... ...
https://eurozpravy.cz/ekonomika/svet/190868-aut... ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 01. 2019 18:36

To neni vec nazoru. S emise vice ci mene sidili vsichni, ale VW na to sel drze aktivne. Co Huawei? Firma zalozena bossy cinske armady, rozvedky. Vykradli mj portfolio Cisca a dalsich. Zatimco kdysi strategickou telekomunikacni infrastrukturu v Evrope (ve svete) stavel Alcatel, Nokia, Ericsson a dalsi, dnes to je na komoussky establishment uzce navazany Huawei. A pokud mezi nejaktivnejsi kyberutocniky patri autoritarske rezimy serouci na lidska prava a etiku obecne (Rusko, Cina, Sev. Korea), predstavuje citliva telkom infrastruktura postavena komousskym agentem logicky riziko.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 01. 2019 19:20

Nepochopil jsi to, věc názoru, naší představy, k jakému účelu se někdo rozhodne cokoliv zneužít. Já můžu mít svůj názor, představu, a ty ho nemusíš mít stejný. Je to tedy věc názoru. Vždyť jsi to pochopil, tak se neptej co Huawei.

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  04. 01. 2019 15:45

Supr, tak ses tu vyblil, a přesto jsi opět neuvedl žádný způsob, jak se dá kamera v autě zneužít. Jinými slovy k tématu nic nemáš a kamer se bojíš, přestože sám nevíš proč.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 01. 2019 17:57

Ty jsi opravdu jednoduchý a hlupák, tím s tebou končím.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  03. 01. 2019 14:28

... všichni kdo instalují kamery pro šmírování se zaštiťují jen bohulibými umýsly.

Odpovědět  |   | 
J  |  03. 01. 2019 17:40

Hodím na to kus lepící pásky a vyližte mi..........

Odpovědět  |   | 
Pepa007  |  03. 01. 2019 21:01

Auto pak nepůjde nastartovat.

Odpovědět  |   | 
Pepa007  |  03. 01. 2019 21:00

"Volvo ovšem zmiňuje, že pořizované záběry budou anonymní a nebudou s nikým sdíleny..... "
A teď tu o červené karkulce.

Když přijde policie, tak bude zpřístupněno cokoli. A policie může přijít jen kvůli tmavšímu kouři z výfuku auta. Trochu asociace s domem, kde také policie může vstoupit do obydlí bez pozvání majitele a bez soudního příkazu.

Dokonce i presumpce nevinny byla nabořena.
No ještě bude veselo.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  04. 01. 2019 06:59

Volvo jsem kdysi chtel, ale to melo jeste motor, bylo bezpecne a nesmirovalo sve majitele.

Odpovědět  |   | 
pcwifi  |  04. 01. 2019 07:34

povinna SIM v aute, kamera... co chybi k live prenosu obrazu a zvuku nekam...do sveta ? peknej hnus, ten takzvany pokrok...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 01. 2019 07:48

Je potřeba sledovat jak často si honíte, dloubete v nose a v zadku

Odpovědět  |   | 
Maty  |  04. 01. 2019 10:37

Je to nesmysl - Volvo nic takového neplánuje .. další nikým neověřená fake news .. t

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 01. 2019 13:54

Někomu se to může hodit a ti ostatní to zalepí žvýkačkou nebo jinak.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 01. 2019 00:32

A pak nenastartujou.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 01. 2019 13:40

Priplatkova vybava jedine na prani zakazniku... ale tak hlavne ze mate skandal a o cem tlachat

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  08. 01. 2019 13:23

No tak s tímhl Volvíkem se do Austrie nepodíváte. Nemají tam kamery za sklem rádi.... Holt staré dobré rakousy mají rády, když se bourá a nejsou fyzické přímé důkazy....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 130 N/A