Volvo spouští výrobu prodloužené limuzíny S80L

Švédská automobilka Volvo spouští v těchto dnech výrobu prodloužené limuzíny S80 s přívlastkem L. Ta je primárně určena pro čínský trh, kde jsou podobné modely velice populární. Oproti standardní verzi je S80L prodloužen o celých 140 mm (celková délka 4 991 mm), což má za následek znatelně větší prostor pro zadní cestující, kteří budou mít k dispozici mj. i celou řadu prémiových prvků, jako třeba kompaktní ledničku, kvalitní soundsystém a multimediální centrum zábavy. Specialitka se dále odlišuje širšími a komfortnějšími sedadly.

Volvo S80L se přitom dodává pouze s přeplňovaným 3,0 litrovým šestiválcem s výkonem 210 kW/285 koní a maximálním točivým momentem 400 Nm při 1 500 ot./min. Podle oficiálních údajů výrobce potřebuje tento silniční koráb na rozjed z 0 na 100 km/h pouze 7,2 sekundy.
Závěrem zmiňme, že podobné verze evropských limuzín nejsou v Číně ničím vynímečným a nabízí je téměř většina významnějších automobilek a snad největší oblibě se těší Audi A6L a A8L. Vlastnění takového vozu pak potom není jen o cti, ale i o tom, aby nabídlo co největší komfort. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volvo S80L
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků