Volvo spouští výrobu prodloužené limuzíny S80L

Švédská automobilka Volvo spouští v těchto dnech výrobu prodloužené limuzíny S80 s přívlastkem L. Ta je primárně určena pro čínský trh, kde jsou podobné modely velice populární. Oproti standardní verzi je S80L prodloužen o celých 140 mm (celková délka 4 991 mm), což má za následek znatelně větší prostor pro zadní cestující, kteří budou mít k dispozici mj. i celou řadu prémiových prvků, jako třeba kompaktní ledničku, kvalitní soundsystém a multimediální centrum zábavy. Specialitka se dále odlišuje širšími a komfortnějšími sedadly.

Volvo S80L se přitom dodává pouze s přeplňovaným 3,0 litrovým šestiválcem s výkonem 210 kW/285 koní a maximálním točivým momentem 400 Nm při 1 500 ot./min. Podle oficiálních údajů výrobce potřebuje tento silniční koráb na rozjed z 0 na 100 km/h pouze 7,2 sekundy.
Závěrem zmiňme, že podobné verze evropských limuzín nejsou v Číně ničím vynímečným a nabízí je téměř většina významnějších automobilek a snad největší oblibě se těší Audi A6L a A8L. Vlastnění takového vozu pak potom není jen o cti, ale i o tom, aby nabídlo co největší komfort. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volvo S80L
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků