Švédské crossovery budou nově jezdit se stejnou výraznou přídí, v USA pak značka urychluje elektrifikaci.
Pod názvem Recharge prodává Volvo svou XC40 jak plug-in hybrid i čistě elektrický vůz. Do nabídky přibližně před rokem přibyl také model C40 se splývavou zádí, od nějž jeho praktičtější sourozenec v elektrifikovaných verzích nově přebere design předních partií. XC40 Recharge tak získává čelní masku bez žebrování, adaptivní maticové světlomety s motivem Thorova kladiva a také odlišný přední nárazník. Toto sjednocení má symbolizovat cestu značky k elektrifikaci, kterou značka již v letošním roce urychluje zvláště na americkém trhu.
Vozy modelového roku 2023 budou v zámoří nabízeny již výhradně s mild hybridním, plug-in hybridním a čistě elektrickým pohonem. Jako celek se pak Volvo chce stát výhradně elektrickou značkou v roce 2030. Zatím poslední čísla za duben říkají, že z 47.150 vozů prodaných na celém světě bylo 18.097 kusů v jednom ze dvou provedení Recharge, přičemž 13.388 aut bylo dodáno s plug-in hybridním pohonem a 4709 v čistě elektrické verzi.
Volvo je švédský výrobce osobních a nákladních automobilů, autobusů a stavebních strojů. Vznikl v roce 1915, od 1944 používá současný název.
V roce 1999 Volvo prodalo svoji divizi osobních automobilů Fordu. Ten ji v roce 2010 postoupil čínské společnosti Geely Automobile.
Volvo S90 • Volvo S60 • Volvo V60 • Volvo XC90 • Volvo XC60 • Volvo XC40