Volvo se nejspíš vrátí ke kabrioletu. Jako čtvrtý model jej má uvést Polestar

Značka Polestar má velké plány. Kromě Polestaru 1 chce na trh do roku 2020 uvést další tři automobily. Má jít o SUV, sedan a kabriolet.

Nejdříve se značka Polestar oddělila od Volva. Následně představila výkonné hybridní kupé Polestar 1. Tím to ale rozhodně nekončí. Již do roku 2020 by značka chtěla mít na trhu další tři automobily. 

Podle webu MotorTrend má výroba modelu Polestar 1 začít před koncem příštího roku. První majitelé by se tak svého vozu mohli dočkat začátkem roku 2019. Na konci toho samého roku by se do nabídky vozů měl přidat Polestar 2. Malý elektrický sedan má být konkurencí pro Model 3 od Tesly. 

421 koní: Nejvýkonnějším Volvem všech dob je XC60 v úpravě Polestaru

421 koní: Nejvýkonnějším Volvem všech dob je XC60 v úpravě Polestaru

V roce 2020 by chtěla automobilka na trh uvést plně elektrické SUV s označením Polestar 3. Nebude chybět ani číslovka čtyři. Tou má být pojmenovaný kabriolet. Detaily o finálním designu a výkonu zatím nejsou známé. Prý jsou už ale designy všech modelů ve finální fázi.

Všechny modely od Polestaru 1 až po Polestaru 4 budou sdílet platformy s Volvem. U prvního vozu automobilky je tak možné pozorovat určitou podobnost s modelem S90. Polestar 2 by se mohl ponášet na novou generaci Volva S60, model s číslovkou tři zase na Volvo XC60 či XC90. Kabriolet Polestar 4 zase může být nástupcem modelu C70.

Vozy Polestar se budou vyrábět v novém závodě značky, která je právě ve výstavbě v Číně. Závod se nachází ve městě Čcheng-tu a  bude dokončen v polovině roku 2018.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků