Volvo se nejspíš vrátí ke kabrioletu. Jako čtvrtý model jej má uvést Polestar

Značka Polestar má velké plány. Kromě Polestaru 1 chce na trh do roku 2020 uvést další tři automobily. Má jít o SUV, sedan a kabriolet.

Nejdříve se značka Polestar oddělila od Volva. Následně představila výkonné hybridní kupé Polestar 1. Tím to ale rozhodně nekončí. Již do roku 2020 by značka chtěla mít na trhu další tři automobily. 

Podle webu MotorTrend má výroba modelu Polestar 1 začít před koncem příštího roku. První majitelé by se tak svého vozu mohli dočkat začátkem roku 2019. Na konci toho samého roku by se do nabídky vozů měl přidat Polestar 2. Malý elektrický sedan má být konkurencí pro Model 3 od Tesly. 

421 koní: Nejvýkonnějším Volvem všech dob je XC60 v úpravě Polestaru

421 koní: Nejvýkonnějším Volvem všech dob je XC60 v úpravě Polestaru

V roce 2020 by chtěla automobilka na trh uvést plně elektrické SUV s označením Polestar 3. Nebude chybět ani číslovka čtyři. Tou má být pojmenovaný kabriolet. Detaily o finálním designu a výkonu zatím nejsou známé. Prý jsou už ale designy všech modelů ve finální fázi.

Všechny modely od Polestaru 1 až po Polestaru 4 budou sdílet platformy s Volvem. U prvního vozu automobilky je tak možné pozorovat určitou podobnost s modelem S90. Polestar 2 by se mohl ponášet na novou generaci Volva S60, model s číslovkou tři zase na Volvo XC60 či XC90. Kabriolet Polestar 4 zase může být nástupcem modelu C70.

Vozy Polestar se budou vyrábět v novém závodě značky, která je právě ve výstavbě v Číně. Závod se nachází ve městě Čcheng-tu a  bude dokončen v polovině roku 2018.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků