Volvo SC90 Concept: další „kupé-čtyřdveřák“ do party?

Relativně nový a docela málo rozšířený segment tzv. „čtyřdveřových kupé“ zažije zřejmě v následujících letech velký rozmach. Postará se o to hned několik automobilek, mj. i ty exkluzivnější, a některé již teď odhalují své plány do budoucna. Jednou z nich je i švédské Volvo, které sice v současnosti s uvedením podobného modelu vzhledem ke své situaci nepočítá, ovšem jejich projekt s pracovním názvem SC90 již nabírá jasnější kontury.

Volvo SC90 však prozatím existuje pouze na papíru, resp. v grafických programech a hlavní designér automobilky se vyjádřil, že v tomto směru zatím chce automobilka zavést do svých radů agresivnější design a ostřejší linie. Zároveň ale potvrdil, že podobného vozu se dočkáme zřejmě až někdy kolem roku 2015, z čeho vyplývá, že automobilka si s vývojem nového modelu dává opravdu na čas, studii bychom ale mohli spatřit možná i letos na některém z významnějších autosalonů.
 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Volvo SC90 Concept: zatím jenom představy...
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků