Volvo S90 a V90 vyladí divize Polestar. Budou to sportovní hybridy

15 komentářů

runner42
27. února • 7:26

Pokud nevyhodí tu stopadesátikilovou baterii, nemá smysl cokoliv ladit.

Joe Doe
27. února • 9:48

Mozno ta to prekvapi, ale prva generacia hybridnej Toyoty Auris kombi dosiahla v losom teste lepsi vysledok ako sudoby Golf GTI - pretoze ma pri zadnej naprave baterie.

Maty
27. února • 9:30

A jak víte, že bude 150kg? B-]

Joe Doe
27. února • 9:55

Uneducated guess :)

sokar
26. února • 18:06

Se čtyřválcem konkurovat M5 a 63AMG ? Tak to chci vidět.:-O

Lojza
26. února • 20:52

v tom Volvo se asi uplne zblaznili. Konkurovat 4 hrnkem M5 nebo AMG:-D Asi huli dobry matros

John Doe
26. února • 18:28

No, ziadny spalovaci motor ti nedokaze z podstaty svojej konstrukcie poskytnut to, co dokaze elektromotor - maximalny krutiaci moment od 0 otacok.A kedze Polestar Volva maju byt hybridy, budu mat oproti AMG vyhodu.

Dinar
27. února • 17:25

Tak snad ty polestary nedopadnou podobně jako současné volví soumotoří s označením T8, které je naprosto tragické. Reálně jede jako max 300 koní, žere víc než 500 koňový osmiválec.
Ale není to principiální problém hybridu, to jen Volvo ho neumí udělat.

Maty
28. února • 11:19

A Dinar opět v plné zbroji :-/ a hatuje co jen lze ...btw mám s tím nalítáno více než 30 tkm a zásadně s Vámi nesouhlasím :-P .. ale to je tak asi to jediné, co můžu, že B-]

sokar
26. února • 20:53

Jasně AMG,RS i M divize už teď vědí, že budou v těžké nevýhodě a očekávají brutální odliv zákazníků. Pro petrolheada není nic lepšího než elektromotor a jeho úžasný zvukový projev.:-D

Joe Doe
27. února • 9:46

Urob si laskavost a vylez spod kamena - pise sa rok 2017.Zistis, ze v motorsporte dominuju hybridy (WEC, F1, Pikes Peak), ze vyrobcovia uprednostnuju Formulu E pred inymi serialmi.Petrolheada pri sportovom aute zaujima predovsetkym vykon - a ked mi elektromotor umozni dosiahnut ciel rychlejsie, kaslem na to, ci je tam hybrid, elektromotor alebo benzin. A je mi jedno, ci je to automat alebo manual.

sokar
27. února • 12:22

Já nebudu běhat po polu s kabelem a hledat kam ho strčit. Nechápu proč Ferrari neudělalo taky čtyřválec s elektromotorem, když je to tak supr.;-)

Kankunen
26. února • 19:04

Ty se s autem rozjizdis od nula otáček?

Joe Doe
27. února • 9:54

Ano. Ja sa totiz vo svojom hybride 'rozjizdim' s vypnutym spalovacim motorom. A aj pri studenom starte v zime na parkovisku... pohyb zaisti elektromotor, benzinovy motor sa spusti len aby zahrial system a sam seba, nepodiela sa na kinetike auta ako celku.Ale mas pravdu, hoci o tom nevies... benzinovy motor potrebuje volnobezne otacky aby vobec 'existoval'. 700 rpm ktore uz nikdy nedostanes spat :)Takze ty sa sice rozbehnes od 700 otacok, ale v tu chvilu ja na kolesa posielam maximalny krutak.

jehoVista
27. února • 10:40

A k cemu je to dobry? Stejne jsi omezeny tim, co zvladnou prenest pneumatiky.

Doporučujeme

Články odjinud