Volvo S90 a V90 po modernizaci: Mild-hybridní techniku doplňuje nová výbava

39 komentářů

Nevím Nevím...
19. března • 19:01

Ano, bezpečnost, parametr, u kterého bych byl rád, pokud by co do jeho zaslouženosti, sedělo na Volvo dvojsloví "živoucí legenda".
Komfort a bezpečnost.

Karel Pešek
24. února • 18:41

Vadí mi na tom ze se jedna o auta vyrabene v Cine.

Jouda
22. února • 11:18

4 valcova made in China. Haha

Zelí
22. února • 16:14

Činský investor je zachránil a jeho peníze stojí za poslední etapu rozvoje Volva. Bez číňanů by skončili jako saab.

Karel.
21. února • 20:34

Hezké auto, škoda, že nemá motory.

Assasin
22. února • 6:45

Nesmysl..ještě budeme demonstrovat za objemy 2 litry...kupujte auta se spalovaky dokud jsou...

Karel.
22. února • 10:58

Nesmysl, skutečná prémie (D3, Porsche, Jag, Mase, Alfa etc.) stále nabízí 6, 8 i víceválcové motory. Volvo je v oblasti pohonů technicky s bídou mainstream.

Tias
22. února • 18:46

Zase aby to byli spravedlivé, on ten mainstream moc nenabízí 300,400 konove motory (jakkoliv ze 4 válce), kdy dělají stovku i za 4,7s. Volvo takové nabízí krom nejmenšího Suv všude. Jasně, do 90 rad proste 6 válec patří, prodejum to očividně absolutně nevadí, protože Volvo v ČR prodává stejně aut jako Audi.

Tias
22. února • 18:54

Taky jsem Volvo hostoval, ale změnil jsem názor. Volvo má neoddiskutovatelně obrovskou kvalitu interiéru, v prémii po Audi nejlepší. V USA dokonce Volvo vyhrálo cenu pro nejluxusnější interiéry ze všech značek. Byl jsem osobně překvapen o jak moc kvalitnější je xc40 proti bmw X1. A vzhledem k tomu, ze X1 je predokolka a nenabízí 6 nebo 8 válce, tak např. Xc40 je pro mě větší prémie než X1 apod.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Karel.
22. února • 20:50

D3 samozřejmě také dělá naleštěné prdy pro frikulíny jako jsou 1er, A3, A, X1, Q3 nebo GLA, ale vedle toho dělá prémiové železo 3er, 5er, 7er, X5, X7, X9, A4, A6, A8, Q5, Q7, Q8 a dtto Mergl, což je technika vedle které nemá Volvo vůbec co postavit.

Tias
23. února • 8:40

Asi bych nebyl tak tvrdej, ze nemá vůbec co postavit, protože polovina 5er se prodává ve formě 20d a 4 kolce, A to extra železo 3er je 8/10 ve formě 20d x drive. Což jsou provedení, které jsou nudné a neni na nich nic Technicky prémiového. Takže v reálném světě, kde většina kupců prémie stejně sahá po 4 válcovem dieselu a pohonu 4 kol, se tyto rozdíly smazavaji. Jinak ano, proti X5 x7 7er apod, které mají 6,8 a reálné se s téma motorová prodávají ,nemají co postavit, ale vzhledem k tomu, ze XC90 je několik let druhy nejprodávanější SUV Evropy, když prodejema vyrazne převyšuje Q7 i GLE, tak to očividně reálným kupců mimo internet vůbec nevadí.

Karel.
23. února • 13:24

Že je XC90 druhé nejprodávanější v Evropě nic neznamená, sekané se také prodá víc než výběrové šunky.

Tias
23. února • 17:06

Tohle prirovnani by platilo, kdyby ta sekaná stala stejně. Ale xc90 je cenově srovnatelná s GLE a konkurenci a i tak má vyrazne vyšší prodeje. Takže existuje víc lidi, co jsou ochotni zaplatit za, dle tebe nepremiove, Volvo ve 4 válci stejný či vyšší cashe než za, šle tebe prémiové, GLE a Q7. Asi na těch autech něco bude clovece

bob
24. února • 16:10

Ono tu maminu, co tím jezdí do školky nezajímá kolik to má válců, ale co se s tím autem stane, až to jednou nevyhnutelně pošle do zdi... Tady Volvo hraje svojí vlastní ligu...

mpolan
23. února • 15:55

To ti připomenu u Volkswagenu. :-D

Mr.Question
22. února • 21:26

Proč by 130i měl být naleštěný prd a 328d prémiové železo?

mpolan
23. února • 8:26

Protože do té trojky můžeš mít šestiválec a máš ten strašně prémiový pohon zadních kol. Sice sis koupil úplný základ, ale ten duch prémie tam přeci je stále... BMW 1 už je přeci ta zlá předokolka a i nejvyšší motor jen podřadný čtyřválec...

Mr.Question
22. února • 21:27

Oprava: 318d

Joe Doe
21. února • 19:55

Volvo je klasicky pripad toho, ako dlho sa da zit z dobre ziveneho mytu.Co sa bezpecnosti a spolahlivost tyka, Volvo bolo v 70. a 80. rokoch triedou samo o sebe. Vtedy bolo skratka jednoduchsie 'preprojektovat' (over-engineer) viac-menej cisto mechanicke auta. Nepozeralo sa velmi ani na hmotnost a casto ani na spotrebu. Lenze prisli financne problemy, zaradenie do rodiny Ford (100% vlastnictvo)... konkurencia sa minimalne dotiahla.Piseme rok 2020, Volvo ma azijskych majitelov (rovnako ako Land Rover a Jaguar) a konecne peniaze na vyvoj, a ludia ho stale beru ako etalon bezpecnosti. Co zdaleka neplati. Nehovoriac o tom, ze uz take 2 dekady je to co sa spolahlivosti tyka priemer (nedavno sa o tom presvedcil kolega....) a nepomahaju ani bezodne vrecka vlastnikov.

Lubomír Mlčák
22. února • 10:20

Pane Doe váš příspěvek je naprostý nesmysl. V dnešní ostré konkurenci by žádná značka jen z nějakého mýtu nepřežila ani dva roky. Mezi automobilkami existuje "výměna" manažerů, kteří pokud dostanou lepší nabídku tak jdou jinam a samozřejmě se podělí o své vědomosti jak to dělají jinde. U VW dělali desetiletí zadní nápravy jak pro náklaďáky-neuměli to a jejich modely jezdili na balónech aby to korigovali a nemluvilo se o tom, až se jim podařilo přetáhnout jednoho z Fordu - Focus byl ikonou jízdních vlastností no a teď už to najednou taky umí! A Volvo tam jste úplně mimo! Švédi byli vždy na špici, ani nepotřebují křičet na všechny strany že mají náskok díky technice. Nejsou přeborníci na přiblblý chromovaný lištičky aby to vypadalo! Ale pevnostní a bezpečnostní parametry Volva jsou nejlepší na světě a to už dlouhá desetiletí. Podívejte se na testy ofsetového nárazu Volva XC 60 v porovnání s konkurenčním modelem od BMW ve kterém je Volvo o třídu lepší! Podle nezávislých testů pevnostních vlastností ocelí používaných Volvem u převodovek jsou parametry lepší o 40 % než nejlepší evropská konkurence! Švédské taxíky 242 turbo podporované továrnou s motory 2,1 lt přeplňované čtyřválce a chlazené vstřikováním vody poráželi tovární závodní týmy Rover, BMW, Mercedesu i Opelu s jejich 4-litrovými osmiválci v 80-tých letech /v Brně dojeli s takovým náskokem, že mohli zatím zajít na párky/ a když už u BMW a Roveru nevěděli jak jinak tak podali protest,že Volvo tankuje víc paliva, změřil se objem nádrže a i s plnící trubkou mohlo Volvo skutečně natankovat o půl litru víc!!! Naprosto směšný, Švédi znechuceně odešli a dál se neúčastnili. No také se podívejte na anglické a nakonec i německé statistiky o počtu svolávacích akcí, statistiky pojišťoven které proplácejí výměny motorů a převodovek, kde Volvo nefiguruje, zato Audi, BMW, a zčásti i Mercedes jsou na "čelných" místech! A závěrem porovnejte výkony konkurenčních značek a zjistíte, že Volvo s jejich čtyřválcovými dvoulitry jsou plně srovnatelné s jinými tří a čtyřlitrovými šesti a osmiválci výkonově, ale i životností. Na ty výkony Švédům stačí dvoulitr!
No taky si najděte video z dubna 2019, kdy to jedno XC70 napralo v rychlosti cca 80 km do protijedoucího kamionu Scania. Za Volvem jedoucí řidič měl zapnutou palubní kameru a je zřetelně vidět jak otřesený řidič odhrnuje airbag a otvírá dveře. A reportér se ptal co už by se muselo stát, aby se člověk ve vozu Volvo zabil ! V Top Gearu dříve zkoušeli pustit ze tří metrů na střechu jeden Saab a pak BMW. U Saabu se daly otevřít dveře, z BMW zbyla placka. A Jeremy Clarkson říká : Tak v tomhle bych tedy sedět opravdu nechtěl! Prosím zjišťujte nejprve skutečnosti a teprve pak něco pište, díky!

Joe Doe
22. února • 19:08

"V Top Gearu dříve zkoušeli pustit ze tří metrů na střechu jeden Saab a pak BMW. U Saabu se daly otevřít dveře, z BMW zbyla placka."a) Clanok je o Volve. Nie o Saabe. Saab, na rozdiel od Volva, investora nenasiel a dnes neexistuje.b) Ten test, ak si dobre pamatam, bol Saab vs Opel, na zaklade ktoreho bol dany Saab postaveny.

Tony
29. srpna • 17:17

Ne. Byl to Saab a BMW, jak psal správně kolega

Ne321
22. února • 17:16

Jak muze Volvo nemuset proti konkurenci menit prevodovky, kdyz Volvo prevodovky vubec nevyrabi a montuje do aktualnich rad Aisin AWF8F35, coz je mimochodem stejna prevodovka jakou dava BMW do svych low costovych miniaut? :-D
A je hezke, ze vykonove ctyrvalce Volvo na sestivalcovou konkurenci staci, akorat ze vsemi ostatnimi parametry se na ne podle mnoha ruznych testu nechytaji a navic maji stejnou nekdy dokonce i horsi spotrebu nez vetsi motory.

Alfredo
22. února • 17:02

Jak pravil Joe Doe, máme 2020 a Volvo se krom ceny na současnou prémii v ničem nechytá, bohužel.

Twan
21. února • 19:14

Proč se všichni tak rozčilujete? Staré vylítané V60 co jsme měli v práci strčilo podvozkem do kapsy A6 jak nic...to ty Volva tolik degradovala?

Kde ty časy jsou
21. února • 19:30

Degradovala v oblasti bezpečnosti. V tabulce, sestavené pro us trh vévodil hyundai a volvo bylo někde ve středu. Obyčejný průměr. Což je na prémii docela průser. Dále degradovalo v oblasti vzdorovat korozi, viz. zimní test ve Švédsku. Dnes jsou to jiné vozy.

mpolan
21. února • 19:42

Co se týče bezpečnosti, tak bych přímo nepsal "degradovala", spíš se dost vytáhla konkurence. Není to tak, že by Volva byla nebezpečná, zkrátka to někteří dělají lépe.

Twan
22. února • 19:33

No jestli si udrželi standart interiéru a podvozku...nebylo to V60 ale V70 teda co jsem teď koukal na fotky, rok 2006 a pocitově to bylo skvělé auto. Moc jsem s ním nenajezdil ale jestli jim tyhle vlastnosti vydrželi (bezpečnost až tolik nežeru a rez po 10ti letech se mne v případě nákupu nového auta netýka, protože tou dobou bude v Srbsku po 5. majiteli s milionem na kontě), tak by to mělo být hodně slušné auto. Podle mne navíc designem utíkají konkurenci, obzvlášť S90 která je v reálu mnohem hezčí než na fotce.

Twan
22. února • 19:38

A že mi to furt vrtá hlavou....v německu jsem jich potkával hodně , proč by to zrovna němci kupovali kdyby to bylo horší než jejich trio?

.
21. února • 16:06

Navoněné prdy.

PanHajzl
21. února • 15:08

S90 se vyrabi v cine a dovazi sem, plati to i pro V90 , nebo ta se vyrabi v EU?

JirkaX
21. února • 16:45

Čínsko-švédská oktávka za prémiovou cenu, ne díky ..

JirkaX
21. února • 18:10

Že ochcáfka je šrot s tebou souhlasím, ale najdi si svůj nick.:-D

Tony
21. února • 16:48

Seděl jste v tom někdy? Nemyslím oktávku, v tom sedí i cikáni. Myslím S90. Hádám že ne, protože takovou blbost byste nenapsal.

Lojza
22. února • 16:20

V90 je zajimave auto, nicméně brutálně předražené. Stačí se mrknout do Švédska o 30%levnejsi než u nás tady. A to ještě mají Švédové DPH 25%. Za švédskou cenu je auto ok.

Ne321
22. února • 17:20

Jako nove ano, jako ojetina je to ovsem docela vyhodne, protoze proti nemecke konkurenci brutalne ztraci cenu. Jako nove to stoji skoro stejne jako Eckovy Mercedes jako ojetina je to za dve tretiny jeho ceny.

JirkaX
21. února • 16:56

ty jsi blb..

Luise
21. února • 17:58

Jirka je sveraz s prazvláštním názorem na prémii, když vedle v diskuzi je schopnej tvrdit, ze VW Touareg je narozdíl od Range Rover prémie. Jirka očividně skutečně nepozná rozdíl mezi interiérem VW a škody a Volva nebo RR

Luise
21. února • 15:20

To mají tolik míst, kde vyrábějí? Protože třeba nová S60 se vyrábí v USA.

Doporučujeme

Články odjinud