Volvo S90 a V90 po modernizaci: Mild-hybridní techniku doplňuje nová výbava

PanHajzl  |  21. 02. 2020 15:08

S90 se vyrabi v cine a dovazi sem, plati to i pro V90 , nebo ta se vyrabi v EU?

Odpovědět  |   | 
Luise  |  21. 02. 2020 15:20

To mají tolik míst, kde vyrábějí? Protože třeba nová S60 se vyrábí v USA.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 02. 2020 16:45

Čínsko-švédská oktávka za prémiovou cenu, ne díky ..

Odpovědět  |   | 
Tony  |  21. 02. 2020 16:48

Seděl jste v tom někdy? Nemyslím oktávku, v tom sedí i cikáni. Myslím S90. Hádám že ne, protože takovou blbost byste nenapsal.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 02. 2020 16:56

ty jsi blb..

Odpovědět  |   | 
Luise  |  21. 02. 2020 17:58

Jirka je sveraz s prazvláštním názorem na prémii, když vedle v diskuzi je schopnej tvrdit, ze VW Touareg je narozdíl od Range Rover prémie. Jirka očividně skutečně nepozná rozdíl mezi interiérem VW a škody a Volva nebo RR

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  22. 02. 2020 16:20

V90 je zajimave auto, nicméně brutálně předražené. Stačí se mrknout do Švédska o 30%levnejsi než u nás tady. A to ještě mají Švédové DPH 25%. Za švédskou cenu je auto ok.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  22. 02. 2020 17:20

Jako nove ano, jako ojetina je to ovsem docela vyhodne, protoze proti nemecke konkurenci brutalne ztraci cenu. Jako nove to stoji skoro stejne jako Eckovy Mercedes jako ojetina je to za dve tretiny jeho ceny.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 02. 2020 18:10

Že ochcáfka je šrot s tebou souhlasím, ale najdi si svůj nick.

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 02. 2020 16:06

Navoněné prdy.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  21. 02. 2020 19:14

Proč se všichni tak rozčilujete? Staré vylítané V60 co jsme měli v práci strčilo podvozkem do kapsy A6 jak nic...to ty Volva tolik degradovala?

Odpovědět  |   | 
Kde ty časy jsou  |  21. 02. 2020 19:30

Degradovala v oblasti bezpečnosti. V tabulce, sestavené pro us trh vévodil hyundai a volvo bylo někde ve středu. Obyčejný průměr. Což je na prémii docela průser. Dále degradovalo v oblasti vzdorovat korozi, viz. zimní test ve Švédsku. Dnes jsou to jiné vozy.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 02. 2020 19:42

Co se týče bezpečnosti, tak bych přímo nepsal "degradovala", spíš se dost vytáhla konkurence. Není to tak, že by Volva byla nebezpečná, zkrátka to někteří dělají lépe.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  22. 02. 2020 19:33

No jestli si udrželi standart interiéru a podvozku...nebylo to V60 ale V70 teda co jsem teď koukal na fotky, rok 2006 a pocitově to bylo skvělé auto. Moc jsem s ním nenajezdil ale jestli jim tyhle vlastnosti vydrželi (bezpečnost až tolik nežeru a rez po 10ti letech se mne v případě nákupu nového auta netýka, protože tou dobou bude v Srbsku po 5. majiteli s milionem na kontě), tak by to mělo být hodně slušné auto. Podle mne navíc designem utíkají konkurenci, obzvlášť S90 která je v reálu mnohem hezčí než na fotce.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  22. 02. 2020 19:38

A že mi to furt vrtá hlavou....v německu jsem jich potkával hodně , proč by to zrovna němci kupovali kdyby to bylo horší než jejich trio?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 02. 2020 19:55

Volvo je klasicky pripad toho, ako dlho sa da zit z dobre ziveneho mytu.

Co sa bezpecnosti a spolahlivost tyka, Volvo bolo v 70. a 80. rokoch triedou samo o sebe. Vtedy bolo skratka jednoduchsie 'preprojektovat' (over-engineer) viac-menej cisto mechanicke auta. Nepozeralo sa velmi ani na hmotnost a casto ani na spotrebu. Lenze prisli financne problemy, zaradenie do rodiny Ford (100% vlastnictvo)... konkurencia sa minimalne dotiahla.

Piseme rok 2020, Volvo ma azijskych majitelov (rovnako ako Land Rover a Jaguar) a konecne peniaze na vyvoj, a ludia ho stale beru ako etalon bezpecnosti. Co zdaleka neplati. Nehovoriac o tom, ze uz take 2 dekady je to co sa spolahlivosti tyka priemer (nedavno sa o tom presvedcil kolega....) a nepomahaju ani bezodne vrecka vlastnikov.

Odpovědět  |   | 
Lubomír Mlčák  |  22. 02. 2020 10:20

Pane Doe váš příspěvek je naprostý nesmysl. V dnešní ostré konkurenci by žádná značka jen z nějakého mýtu nepřežila ani dva roky. Mezi automobilkami existuje "výměna" manažerů, kteří pokud dostanou lepší nabídku tak jdou jinam a samozřejmě se podělí o své vědomosti jak to dělají jinde. U VW dělali desetiletí zadní nápravy jak pro náklaďáky-neuměli to a jejich modely jezdili na balónech aby to korigovali a nemluvilo se o tom, až se jim podařilo přetáhnout jednoho z Fordu - Focus byl ikonou jízdních vlastností no a teď už to najednou taky umí! A Volvo tam jste úplně mimo! Švédi byli vždy na špici, ani nepotřebují křičet na všechny strany že mají náskok díky technice. Nejsou přeborníci na přiblblý chromovaný lištičky aby to vypadalo! Ale pevnostní a bezpečnostní parametry Volva jsou nejlepší na světě a to už dlouhá desetiletí. Podívejte se na testy ofsetového nárazu Volva XC 60 v porovnání s konkurenčním modelem od BMW ve kterém je Volvo o třídu lepší! Podle nezávislých testů pevnostních vlastností ocelí používaných Volvem u převodovek jsou parametry lepší o 40 % než nejlepší evropská konkurence! Švédské taxíky 242 turbo podporované továrnou s motory 2,1 lt přeplňované čtyřválce a chlazené vstřikováním vody poráželi tovární závodní týmy Rover, BMW, Mercedesu i Opelu s jejich 4-litrovými osmiválci v 80-tých letech /v Brně dojeli s takovým náskokem, že mohli zatím zajít na párky/ a když už u BMW a Roveru nevěděli jak jinak tak podali protest,že Volvo tankuje víc paliva, změřil se objem nádrže a i s plnící trubkou mohlo Volvo skutečně natankovat o půl litru víc!!! Naprosto směšný, Švédi znechuceně odešli a dál se neúčastnili. No také se podívejte na anglické a nakonec i německé statistiky o počtu svolávacích akcí, statistiky pojišťoven které proplácejí výměny motorů a převodovek, kde Volvo nefiguruje, zato Audi, BMW, a zčásti i Mercedes jsou na "čelných" místech! A závěrem porovnejte výkony konkurenčních značek a zjistíte, že Volvo s jejich čtyřválcovými dvoulitry jsou plně srovnatelné s jinými tří a čtyřlitrovými šesti a osmiválci výkonově, ale i životností. Na ty výkony Švédům stačí dvoulitr!
No taky si najděte video z dubna 2019, kdy to jedno XC70 napralo v rychlosti cca 80 km do protijedoucího kamionu Scania. Za Volvem jedoucí řidič měl zapnutou palubní kameru a je zřetelně vidět jak otřesený řidič odhrnuje airbag a otvírá dveře. A reportér se ptal co už by se muselo stát, aby se člověk ve vozu Volvo zabil ! V Top Gearu dříve zkoušeli pustit ze tří metrů na střechu jeden Saab a pak BMW. U Saabu se daly otevřít dveře, z BMW zbyla placka. A Jeremy Clarkson říká : Tak v tomhle bych tedy sedět opravdu nechtěl! Prosím zjišťujte nejprve skutečnosti a teprve pak něco pište, díky!

Odpovědět  |   | 
Alfredo  |  22. 02. 2020 17:02

Jak pravil Joe Doe, máme 2020 a Volvo se krom ceny na současnou prémii v ničem nechytá, bohužel.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  22. 02. 2020 17:16

Jak muze Volvo nemuset proti konkurenci menit prevodovky, kdyz Volvo prevodovky vubec nevyrabi a montuje do aktualnich rad Aisin AWF8F35, coz je mimochodem stejna prevodovka jakou dava BMW do svych low costovych miniaut?
A je hezke, ze vykonove ctyrvalce Volvo na sestivalcovou konkurenci staci, akorat ze vsemi ostatnimi parametry se na ne podle mnoha ruznych testu nechytaji a navic maji stejnou nekdy dokonce i horsi spotrebu nez vetsi motory.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 02. 2020 19:08

"V Top Gearu dříve zkoušeli pustit ze tří metrů na střechu jeden Saab a pak BMW. U Saabu se daly otevřít dveře, z BMW zbyla placka."

a) Clanok je o Volve. Nie o Saabe. Saab, na rozdiel od Volva, investora nenasiel a dnes neexistuje.

b) Ten test, ak si dobre pamatam, bol Saab vs Opel, na zaklade ktoreho bol dany Saab postaveny.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  21. 02. 2020 20:34

Hezké auto, škoda, že nemá motory.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  22. 02. 2020 06:45

Nesmysl..ještě budeme demonstrovat za objemy 2 litry...kupujte auta se spalovaky dokud jsou...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  22. 02. 2020 10:58

Nesmysl, skutečná prémie (D3, Porsche, Jag, Mase, Alfa etc.) stále nabízí 6, 8 i víceválcové motory. Volvo je v oblasti pohonů technicky s bídou mainstream.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  22. 02. 2020 18:46

Zase aby to byli spravedlivé, on ten mainstream moc nenabízí 300,400 konove motory (jakkoliv ze 4 válce), kdy dělají stovku i za 4,7s. Volvo takové nabízí krom nejmenšího Suv všude. Jasně, do 90 rad proste 6 válec patří, prodejum to očividně absolutně nevadí, protože Volvo v ČR prodává stejně aut jako Audi.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  22. 02. 2020 18:54

Taky jsem Volvo hostoval, ale změnil jsem názor. Volvo má neoddiskutovatelně obrovskou kvalitu interiéru, v prémii po Audi nejlepší. V USA dokonce Volvo vyhrálo cenu pro nejluxusnější interiéry ze všech značek. Byl jsem osobně překvapen o jak moc kvalitnější je xc40 proti bmw X1. A vzhledem k tomu, ze X1 je predokolka a nenabízí 6 nebo 8 válce, tak např. Xc40 je pro mě větší prémie než X1 apod.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  22. 02. 2020 20:50

D3 samozřejmě také dělá naleštěné prdy pro frikulíny jako jsou 1er, A3, A, X1, Q3 nebo GLA, ale vedle toho dělá prémiové železo 3er, 5er, 7er, X5, X7, X9, A4, A6, A8, Q5, Q7, Q8 a dtto Mergl, což je technika vedle které nemá Volvo vůbec co postavit.

Odpovědět  |   | 
Mr.Question  |  22. 02. 2020 21:26

Proč by 130i měl být naleštěný prd a 328d prémiové železo?

Odpovědět  |   | 
Mr.Question  |  22. 02. 2020 21:27

Oprava: 318d

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 02. 2020 08:26

Protože do té trojky můžeš mít šestiválec a máš ten strašně prémiový pohon zadních kol. Sice sis koupil úplný základ, ale ten duch prémie tam přeci je stále... BMW 1 už je přeci ta zlá předokolka a i nejvyšší motor jen podřadný čtyřválec...

Odpovědět  |   | 
Tias  |  23. 02. 2020 08:40

Asi bych nebyl tak tvrdej, ze nemá vůbec co postavit, protože polovina 5er se prodává ve formě 20d a 4 kolce, A to extra železo 3er je 8/10 ve formě 20d x drive. Což jsou provedení, které jsou nudné a neni na nich nic Technicky prémiového. Takže v reálném světě, kde většina kupců prémie stejně sahá po 4 válcovem dieselu a pohonu 4 kol, se tyto rozdíly smazavaji. Jinak ano, proti X5 x7 7er apod, které mají 6,8 a reálné se s téma motorová prodávají ,nemají co postavit, ale vzhledem k tomu, ze XC90 je několik let druhy nejprodávanější SUV Evropy, když prodejema vyrazne převyšuje Q7 i GLE, tak to očividně reálným kupců mimo internet vůbec nevadí.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  23. 02. 2020 13:24

Že je XC90 druhé nejprodávanější v Evropě nic neznamená, sekané se také prodá víc než výběrové šunky.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 02. 2020 15:55

To ti připomenu u Volkswagenu.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  23. 02. 2020 17:06

Tohle prirovnani by platilo, kdyby ta sekaná stala stejně. Ale xc90 je cenově srovnatelná s GLE a konkurenci a i tak má vyrazne vyšší prodeje. Takže existuje víc lidi, co jsou ochotni zaplatit za, dle tebe nepremiove, Volvo ve 4 válci stejný či vyšší cashe než za, šle tebe prémiové, GLE a Q7. Asi na těch autech něco bude clovece

Odpovědět  |   | 
bob  |  24. 02. 2020 16:10

Ono tu maminu, co tím jezdí do školky nezajímá kolik to má válců, ale co se s tím autem stane, až to jednou nevyhnutelně pošle do zdi... Tady Volvo hraje svojí vlastní ligu...

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  22. 02. 2020 11:18

4 valcova made in China. Haha

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 02. 2020 16:14

Činský investor je zachránil a jeho peníze stojí za poslední etapu rozvoje Volva. Bez číňanů by skončili jako saab.

Odpovědět  |   | 
Karel Pešek  |  24. 02. 2020 18:41

Vadí mi na tom ze se jedna o auta vyrabene v Cine.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 81 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A