Měli jsme v práci Volvo S80 V8 ,jedním slovem hrůza a děs.Vozidlo jsme zakoupili úplně nové u dealera v čr.Od začátku samé poruchy hlavně zlobila elktronika.V zimě se s tím autem nedá jezdit,protože je v něm neskutečná zima chlad se táhne od oken já i kolega jsme za zimu měli několikkrát záněty uší a hrtanu.Jizní vlasnosti průměr.Vozidlo jsme po půlroce užívání prodali se ztrátou 425tis.Kč teď využíváme AUDI A6 4.2FSI a jsme nadmíru spokojeni.Vím že Volvo si už nikdy kupovat nebudu!!!!!!!!!
Proboha nekupujte! :) Člověk, který napíše "takovej blábol", si Volvo rozhodně řídit neměl. Už od modelu S60 navrhuje Volvo sedadla ve spolupráci s ortopedy, a proto mají nejlepší vlastnosti, co se týče komfortu. I vzhledem k velkým nárokům na bezpečnost, jsou dveře a interiér masivnější než v kterémkoliv jiném autě, tudíž sdělení o nastydnutí od dveří lze považovat za povedený žert. Audi mám taky rád, ale Volvo ji předčí právě v komfortu pro pasažéry, ne náhodou se mu říká švédský gauč. Pochybuju, že dotyčný v tom autě někdy seděl. Měl jsem 13 vozů Volvo, z toho 3 S80 a ani v jednom jsem nenastydl.......a nenastydl sem ani v Audi :))
pan dohnal, to si asi robite srandu. plne sa stotoznujem s nazorom z diskusie k vasmu pseudoprispevku ze co sa tyka komfortu sedaciak a klimy v aute je to auto zrovnatelne s S klasse, a to uz je co povedat. ( jazdilsom obe auta ) Jazda ? neskutocny pozitok, prepnutelny sportovy podvozok a motor V8? zvuk a dynamika sportiaka. Nepomylil ste sa nahodou?
To auto je jak droga:-):-)
Zdravim,obvykle se diskuzim jakehokoliv typu velmi vyhybam, ovsem zde neslo nereagovat.Volvo S80 3.2 AWD vlastnim jiz cca 5 mesicu. To vse co zde zminujete je absolutni hloupost a vsichni co alespon jedinkrat sedeli v jakemkoli volvu mi daji za pravdu. Volvo, svedska automobilka, dela model za cca 2 mil do ktereho tahne a je v nem zima? Jsem schipen pipustit, ze nekdo napr. neumi dovrit dvere, ale od toho je palubni pocitac. :-) Volvo je 10 let dopredu v osvetleni vozovky (stala tma), komfort pro posadku (co se tyce topeni i klimatizace a dale i odvetravani sedacek-lze srovnavat snad jen s merecedesem S classe) a dale stabilite. Podvozek neni staven na sportovni jizdu, ovsem pri te bezne auto krasne a nehne se-nepocitam naklony, kdyz nekdo projizdi 90 stupnovou zatacku treba 130 km/h. Nehodlam zde delat jakekoli soudy, kdo nad timto autem premysli, necht si ho pujci aspon na vikend a pak si udela nazor sam. Ja osobne rikam, ze 90 % techto zajemcu se zamiluje a bude uz chtit navzdy jen volvo.S pozdravem Vas G.
cituji "a ještě starší S70 dokonce jen vlastním přeplňovaným pětiválcem" - není tam překlep? Nemá tam být V70? O S70 jsem já osobně neslyšel. I když...
Jako S70 označovali u Volva faceliftovanou 850, když přešli na značení S/V.
Snad jen drobnost - asi bych úplně nesrovnával BMW550i - jistě, je to také osmiválec, ale přece jen je výkon ještě trochu nahoře 530i (pouze 6 válců) -- 0-100 za 6,3 (6,2 A)540i (již 8 válců) ------ 0-100 za 6,1 (6,2 A)550i (8 válců) --------- 0-100 za 5,2 (5,3 A) Spotřeba z vlastní zkušenosti - 530i (Automat) -- cca 11 l /100 km, 550i (Automat) cca 16-17 l/100 km 530i je cenově přece jen o hodně níže (tzn cena obou vybavených modelů bude plně srovnatelná) - jízdní dynamika je prakticky totožná projev BMW o hodně sportovnější - tady ale samozřejmě záleží na preferenci každého zákazníka.
V běžném provozu se hodí spíš to pružné zrychlení a tahle S80 má 80-120 na 5ku za 6,0s. Na to nemá ani 540i (6,2s) a 530i už vůbec ne (6,6s).
Velmi mě zaujata ta myšlenka o tom, že je menší spotřeby se dosáhne při rychlém rozjezdu než při pomalém.. Toto už bylo myslím napsané u testy Tribecy.Má pro to někdo nějaké logické vysvětlení?Mám A4 3.0 Quattro, takže to mohu vyzkoušet..
Dobrý večer, osvědčilo se mi to hlavně u Subaru a prakticky u všech motorů se šesti a osmi válci. Nedokážu přesně vysvětlit princip, jak lze takt snížito spotřebu, ale pokud zrychluji pomalu, na palubním počítači mi naskakuje spotřeba kolem 20 litrů na 100 a to po dobu 1 minuty. Pokud dám kick down, zrychlím za doslova pár sekund na padesát, chvíli se tam ukáže 60 l/100 km a pak už si jen hraju s plynem při okamžité spotřebě 5 - 6 l/100 km. Je to jen rychlejší využití potenciálu motoru.
Můj názor je, že motor má největší účinnost v oblasti nejvyššího točivého momentu při plném otevření škrticí klapky = větší plyn. Proto se fakt vyplatí svižně akcelerovat a s rozjezdem si nedávat na čas. Jednu dobu jsem to testoval a rozdíl ve spotřebě je jasně patrný.
já to říkám pořád musí se na to šlapat :-D
tam de vo to že v nižších tzv rozumnějších otáčkách se to trápí podstatně déle což znamená podstatně více benzínu konstantně páč obvikle při razantním plynu při akceleraci se dostanem na tu rychlost dříve a pak stejně sundáme nohu z plynu či uberem či přeřadíme na vyžší stupeň kde se to zklidní a jedem okamžitě za míň de jenom o to rozpohybovat masu vozidla a logicky fulgas je na to kratší a rychlejší a to že si za tu chvilku vezme víc .. ano vezme ale proti konstantnímu plynu v nižších otáčkách to stejnak takovej razantní rozdíl neni .. takže ano na rozjetí vozidla na to klidně šlapte ale pak už to pod krkem nedržte jinak se vám skutečně spotřeba zvýší ;) :-D
Celkem hezký test.a) je ten pohon 4x4 stejně úžasný jako ve V70?http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj-ocb) chybí mi fotky budíkůc) "Pro srovnání Audi 4.2 FSi Quattro" - to je něco jako Škoda 1.9TDI nebo Citroen 2.0?
Na Youtube je test Volva s haldexem předchozí generace.U nové S80 je už modernější.
"U Vola, jakožto především „předokolkové” značky byste při takovém výkonu mohli očekávat problémy s trakcí." :-D
Ty voe, dyť je to pravda, všechny předohraby jsou volové ... akorát Volo to vyřešil Haldexem ... Kdyby to nebyla pravda, tak by to tam přece nenechali, néé? "U Vola, jakožto především „předokolkové” značky byste při takovém výkonu mohli očekávat problémy s trakcí. Ty však výrobce vyřešil přenesením pohonu všech kol pomocí spojky Haldex právě z modelu XC90. " :-D B-]
já jsem naopak za tenhle i jiné testy rád, protože auta do 500 000kč mě nezajímají.jsem ten případ co si raděj koupí 3-4 leté ojeté auto s původní pořizovačkou kolem 1-3 mkč za cca 0,5-0,75mkč...jsem rád že někdo taky občas rozumně otestuje auto a podá o tom kvalitní info...mě se tohle volvo líbí a příští rok ho zařadím mezi několik rozporuplných kandidátů z nichž to 1 vyhraje...
:-D Opravdu moc pěkné, takové teoretické maximum se vždy hodí.Má něco podobného i Veyron 16/9 ?:-D
Stara S80 T6 nemela sestivalec od Fordu...;-)
Jojo, tady se člověk dočte různých nesmyslůT6 byla s třístupňovým automatem, šestiválec, vyráběná v továrně nedaleko Göteborgu.Ford v roce 1998, kdy začal její výroba ještě neměl s Volvem nic společného. Koneckonců - přínos Fordu byl akorát tak nový vzorník potahů do interieru. Šlo jim jen o to, jak legálně získat některé technologie výroby, což koneckonců zajímalo také následující majitele z daleké a tajuplné Číny. Asi chtějí vědět, co to ti běloši mají pořád s tou bezpečností :)
Dík za skvělý test :-P
Nic nemá na Volvo 760 ale všimněte si že se Volvo zase vrací ke svým tradičním tvarům a více se podobá hranatým modelům. :-))
Jo 760 byla bomba ale vývoj nezastavíš. S80 si koupím za dva roky jako ojetinu za půlmilion. Bude to D5, uvidíš, že ceny půjdou dolů :-)
poslednich par tadnu premyslim pro koho je vlastne tento server koncipovan, protoze normalni smrtenik ktery ma zajem o nove vozy rekneme s horni hranici ceny 500.000 si tu uz moc nepocte a zacina se orientovat na jine servery, ktere jim vychazi vstric, a dozvi se tam neco napr o Getzovi, Ceedu, Accentru, Loganovi coz zde uz nehrozi, tady se stalo bohuzel v mode testovat nadupana mapa auta, nebo velke koraby za 2 miliony, ktere jiste bavi kluky testovat ale ctenar z toho moc nema.... skoda, jdu cist jinam clanky ktere pro me maji smysl :-)
Když vynechám testy ojetin, které jsou jakýmsi doplňkem, tak to vezmu od nejnovějšího po nejstarší...- Volvo V80- Clio Sport- Leon Cupra- Subaru Tribeca- Mondeo kombi- SsangYong Actyon- BMW M6- Altea XL- Volvo C30- BMW 130i- Volvo S80- Beglingo GNV- Nissan Note- Nissan Micra- Opel Corsa- Ford Galaxy- Chevrolet Epica..... atd ...- myslím, že v testech se objevují jak běžné vozy určené pro široké masy, tak je k nim přidáno i něco zajímavého pro pár zákazníků. Když se podíváte na přehled testů uvidíte, že tyto "nabušená" auta jsou otázkou jednoho a půl měsíce, předtím byly testy v drtivé většině případů o autech do těch 500-750 tisíc. A tento trend zde bude i nadále, jenom se k těm vozům pro široké masy přidají i vozy, které si koupí jen pár lidí.Je v tom nějaký problém?Bohužel zavděčit se všem nejde. Vy chcete více testů běžných vozů, jinak půjdete jinam. Jiný čtenář chce více testů "zajimavých" vozů, jinak půjde jinam a třetí nechce testy žádné, proto tu nebude raději chodit vůbec.Bohužel vyhovět všem nejde, ale snažíme se vyjít vstříc všem skupinám našich čtenářů.
Já si teda radši počtu o nějakém obecně zajímavém autě.Auto do 500 000 si jednak člověk může bez problémů kdekoli vyzkoušet a druhak jejich testů jsou plné časopisy.
Mě by zajímal suterén na českým trhu LADA KALINA. Chystá se něco takového? Sice si to nikdy nekoupím, ale proč si o tom nepřečíst muhehe ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.