Volvo S80, čtyřkolka také pro šestiválec

Švédská automobilka Volvo nově nabídne zákazníkům systém pohonu všech kol také pro šestiválcové modely. Doposud byla tato vymoženost vyhrazena pouze pro vrcholnou, osmiválcovou verzi.

O přenos síly na zadní kola se bude starat tradiční dodavatel Haldex. Mezinápravová spojka a celý tento systém je nyní vybaven i novou funkci Instatnt Traction, která zlepšuje rozjezdy na kluzkém povrchu a dokáže daleko rychleji a ve větší míře poslat výkon na potřebná kola.

Nasazením tohoto pohonu přijde zkrátka dynamika a spotřeba. Z nuly na sto nyní Volvo zrychlí za 8,2 s a dosáhne maximální rychlosti 235 km/h. Kombinovaná spotřeba vzroste na 10,7 l na 100 km.

Na českém trhu se bude tento model prodávat za základní cenu 1 332 000 Kč, což je o 83 000 Kč více, než za stejný model s přední poháněnou nápravou.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků