Volvo S80 3,2: postrach Němců (test)

87 komentářů

Leoš Mareš
23. února • 12:44

Hoši, zapomeňte na tyhle hov*na a kupte si Ferrari - fakt to jezdí strašně rychle a navíc dobře řve motor. Čus!

Radek
22. února • 23:50

Ono je těžké hodnotit, zda je lepší Mercedes, BMW, Audi či Volvo. Každé má něco do sebe a každému se líbí něco jiného. Všechny čtyři auta jsou výborné. Měl jsem možnost jezdit jak s Mercedesem, tak s BMV, Volvem S60, jen kromě Audiny. Taky jsem už řadu aut vlastnil a ve většině u nás dostupných aut jsem měl možnost alespoň jezdit. Nyní mám Volvo, i když s finančních důvodů jen V40. Ale i tak jsem s tímto autem maximálně spokojený a další auto bude pravděpodobně zase nějaký model Volva.

Tonda
23. února • 0:40

Dobrý, pobavil jsi mě....Málem jsem se zakuckal.

Tonda (=orig.)
23. února • 11:08

ne že bych nesouhlasil, ale uprav si nick, ať se to neplete, dík

Ivan
22. února • 21:50

Pokud vím,tak posledním vozidlem, které bylo postrachem Němců byl T-34.

princ
22. února • 19:54

A co D5 185 koni, ta jako v nabidce Volva chybi nebo co ?
Nez neco napisu na web, tak si o tom aspon neco prectu. Mohli by jste si vzit priklad od auto.cz, kde je perfektne zpracovany roadlook prave na S80 (i kdyz V8).
No nic jeste, ze existuje vice webu o autech.

Tomíkh
22. února • 20:42

ježíš ty se blbečke z auta.cz v tom testu seč mluví o benzinových motoprech až tady budou testovat naftu tak mluv ted šoupej bačkory :-O

princ
22. února • 21:49

Spis bych rekl, ze ty v tech backurkach jeste porad chodis.:-D
Ja jsem napsal, ze existuje i D5, ne ze ji testovali na auto.cz.
Nauc se cist a psat; lekce ve slusnem chovani by ti taky prospela.

Mirek2
22. února • 17:44

Autor úmyslně či z neznalosti zcela zapřel existenci řadového přeplňovaného šestiválce již v předešlé první generaci modelu Volva S80.
Už v r. 1998 byl v nabídce typ S80 T6 s motorem o obsahu 2,8 L a výkonu 200kW. Tento moderní celohliníkový řadový motor překvapil už tenkrát svým uložením včetně převodovky napříč před přední nápravou a dvěma malými turby.
Nové Volvo S80 druhé generace je zcela nový automobil postavený na koncernové plošině Ford EU C/D (poprvé Ford Galaxy, nyní i nové Mondeo). Všechny motory se vyrábí ve Švédsku s výjimkou osmiválce 4,4 V8 (232 kW), který dodává Yamaha (vychází z někdejší konstrukce Ford Taunus SHO). Nový řadový šestiválec 3,2 L je mimo jiné vybaven variabilním nastavením vačkového hřídele a systémem proměnlivého sání. Oba nejsilnější motory se dodávají jen s šestistupňovou automatickou převodovkou Geartronic, V8 navíc výhradně s pohonem všech kol AWD. A tak dále...
Doporučoval bych autorovi článek přepsat, opravit chyby, doplnit více faktů a vyhodit emoce a dohady.

Tom
22. února • 10:44

Musím říct, že už jsem dlouho nečetl tak špatnou recenzi auta. Značku Volvo mám rád, řídím Volvo S60 a novou S80 jsem vyzkoušel v rámci testovací jízdy. Pokud ale p. Vašíček řídil hojně zmiňované konkurenty S80-ky (novou A6-kou jsem jel minulý víkend do Alp), tak buď má velmi osobní vkus (má na to právo, ale ať pak nepíše obecné recenze) anebo si chce vylepšit vztahy s místním zastoupením Volvo. Podle mně mnohom solidnější jsou recenze na konkurenčních www stránkách, třeba http://www.auto.cz/testy/volvo-s80-v8-awd-pohledny-bodyguard.html.

mrazik
22. února • 13:34

To že se auto povedlo a potvrdi to i recenze automatickyznamena, ze je recenze spatna ? Spise si myslim, ze tady nekdo sahnul na ego Audi :-D

Martin Zikmund
22. února • 14:57

Osobně jsem také příznivcem (a majitelem) Volva, ale tahle recenze mi přijde při nejmenším nedotažená. Spousta benefitů Volva tam vůbec není zmíněna (kde je BLIS, ACC, antialergenní materiály apod.) a naopak jsou tam vyvozovány závěry na základě ničeho o tom, že je to lepší či horší než to či ono. Navíc Audi A6 mě osobně přijde o dost lepší než BMW řady 5 a rozhodně mi nepřijde řádově horší než S80. A navíc, proč ve "srovnání" chybí MB E-klasse, který zpracováním interiéru (až na ten volant) je při nejmenším na stejné úrovni jako S80.Kdyby autor chtěl skutečně něco srovnávat, tak by jaksi srovnával srovnatelné - pohodlí, elektroniku, funkce zpříjemňující dlouhé cestování, praktické věci jako úložné prostory v kabině, výhled z vozů apod. Motor je sice fajn a je skvělé, že BMW dělá špičkové sportovní a výkonné motory, ale tohle není sportovní kupé, ale auto pro ty, kteří se chtějí bezpečně a pohodlně dostat z místa A do místa B, a to za méně než 20 l/100 km. Ono je super mít v autě 400 koní, ale k čemu to jako je, když jsou rychlostní limity nastaveny tak nízko? Ano, s 535i jde určitě ostatním ukázat, jak skvěle člověk umí dělat na silnici "prasárny" (dokud nenabourá), ale mám takový subjektivní dojem, že to není primárním účelem aut v této třídě. Jinými slovy ona "recenze" vlastně o tom autě neříká vůbec nic z toho, co by potenciálního majitele zajímalo a spíš se snaží rozpoutat diskusi a vydělat na pageviews v diskusi... :o/

Michal
27. března • 22:36

MB E-klasse, patří podle mého názoru o segment víš. Proto asi nebylo srovnáno. Také mi příjdou recenze od pana RV trošku vařené z vody.

maro
22. února • 17:14

neni ten Pan Autor co pisal ten clanek zase nejaky prevlek Goesa alebo Pana Novinara Ondraseka? Uz to zacina byt huste s tymi odbornymi prispevkami redakcie na autorevue. Cest vynimkam. :-/

Permon
22. února • 13:39

Jak jsem psal jiz vyse - Audi neni muj salek kavy a kdybych si mel vybrat mezi BMW, MB, Audi a Volvem.... tak Audi bude tezce bojovat o 3. pozici s Volvem. Podle vseho by ale Volvo tento souboj prohralo.
To jen aby bylo jasno.

Permon
22. února • 11:35

Souhlas. Ja tu recenzi ani nedocetl do konce. Prislo mi to jako PR clanek od Volva. Nic proti Volvu nemam, ale uprimne .... na BMW, MB potazmo Audi proste dle meho nazoru nema. Ani pouzita technika, ani zpracovani mi neprijdou konkurenceshopne. Interier je mozna dobry pro nejnizsi Volvo, ale v teoo tride je smesny! Kdyz clovek presedne do A6 (a to musim rict, ze Audi neni prave muj salek kavy) tak teprve pochopi, co je to hodnotny interier (perfektne zpracovany, kvalitni materialy) Interier testovaneho Volva vypada jako nepovedeny koncept z 80. let. A k tomu to obstarozni a poutove oblozeni drevem, tedy imitaci dreva.... Krizovka.

Toto Volvo se muze smele postavit Honde Legend, ale srovnani s BMW, MB a Audi podle mne nesnese.
Ale chapu, ze se chce nekdo odlisit, pripadne nechce nemecke auto, a tak zvoli Volvo. Nikomu to neberu.

R
22. února • 17:22

To Permon: Ty o materialech asi moc nevis...v BMW, MB, AUDI vubec nehledi na takove veci jako prijemny pocit pri dlouhe jizde, kdyz si ruku opres na jemnou kuzi...ne na studeny lesteny hlinik jako v Audi, BMW...technicky uz vubec nemas poneti co Volvo do aut implementuje na rozdil od tech ostatnich. Nehlede na material karoserie, antikorozni ochranu...
Nesedel jsi ve Volvu ani na minutu a budes tu placat hlouposti o konkurenceshopnosti. Za to Audi ti prijde v interieru jako hodnotne ale sedel jsi v nem jen 5 minut ale nejel hodiny...proste naletels na pozlatko.
Proste nemas o S80 prehled a ani padne a podlozene argumenty...

Permon
23. února • 19:25

To je zajimavy jak vis, v cem vsem jsem ja jel a s cim ma zkusenost.... 3-[ Asi se zacnu bat, ze mne nekdo sleduje. V BMW 5 mam najeto tisice kilometru. Ve Volvu jsem absolvoval testovaci jizdu, taktez v MB. V A6 jsem sedel dostatecne dlouho, abych prohlasil, ze interier Volva pusobi podivne lacine, bez jisrky.
Muj nazor. Nikomu to nenutim.

lamal
22. února • 18:39

SUHLAS

jef
22. února • 18:05

jen by mě zajímalo, kde v audi si opíráš ruku o leštěný hliník? Jinak dřevo si můžeš objednat do všech těch aut a taky spoustu kůže, záleží na tom, co majitel chce. Jasně, že některá ta auta mají různé technické vychytávky, jako je hlídání mrtvých úhlů, promítání různých údajů na přední sklo a bla bla bla bla..., ale to si taky majitel vybere podle sebe, jestli to chce. Třeba to spousta lidí ani chtít nebude, když to nebude v sériové výbavě a bude to drahé. Ty interiéry jsou všude různý, mě třeba připadá interiér MB takovej trošku luxusnější, bmw sportovnější a audi něco mezi a volvo, to nevím, spíš takovej usedlejší ale taky fajn.

Tomíkh
22. února • 13:02

Jako mě ten test nepřijde špatný a že se auto obul do Audi asii nerozchodí majitelé naklonovaných Octavií se znáčkem Audi na kapotě. Taková A3 je shit, A4 je malá a hlučná, hnusn, zkuste si z ní přesednou do tichounkého Volva S40. No a S80 nejde srovnávat s A6, protože A6 je zastaralej hlučnej šmejd se zakuacenou přídí a zádi. Prostě Audi je sračka a autor to nepsal ještě docela mírně, já bych volil horší výrazy. Proti Volvu nic nemám, akorát nemá sportovní nádech BMW 3-[

perri
27. února • 19:11

Takhle stupidní názory jsem dlouho nečetl. Autor tohoto komentáře je zřejmně psychicky nemocný.

jef
22. února • 14:08

Si spad z vesmíru, že A6 je zastaralej šunt ne? Je vidět, že máš s oběma autama hodně zkušenosti. Doufám, žes s obouma aspoň jel, když to tak prohlašuješ

Tomíkh
22. února • 14:15

audi je v překladu myš latinsky a tohle je myš která řvala :-D je to hlučný a koncepčně to vychází ještě z Audi 100:-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jef
22. února • 14:40

a ještě něco kamaráde. Audi v překladu z latiny není myš, to jen tak pro upřesnění :-)

Permon
22. února • 14:26

No, ty ses tak trosku provokater, ne? Tvrzeni: "koncepčně to vychází ještě z Audi 100." A co je na tom spatne? Ja kdyz reknu, ze BMW 5 vychazi koncepcne z Ferrari 250 GTO, tak je to spatne nebo dobre? (podle mne dobre). Koncepcne totiz chapu jako "zakladni usporadani vozu", tzn. ulozeni motoru, umisteni prevodovky a kde je umisten pohon, v tomto pripade (BMW) tedy motor a prevodovka vepredu a nahon vzadu)Btw. podle mne je koncepcne spatne vse, co nema motor vepredu a zadni nahon (nejlepe jeste transaxle, prevodovka az pred zadni napravou) :-)) Takze, co ted s 97% soucasne automobilove produkce? Do srotu?

jef
22. února • 14:23

Takže si v tom jel a máš s tím nějaké zkušenosti, když říkáš, že to audi je starej krám?

Permon
22. února • 13:36

Abych rekl pravdu, tak s posledni verzi A6 nemam zkusenost (mam na mysli jizdu). Takze nemuzu srovnat. V mem predchozim prispevku jsem srovnaval interier A6 a S80. A o tom, ze Audi je etalonem tridy co se tyka zpracovani interieru myslim nikdo nepochybuje. Co se tyka motoru a vubec jizdnich vlastnosti, tak jsem si jist, ze BMW a MB jsou na tom o poznani lepe nez S80. A uz jen kvuli sve optimalni koncepci (motor vepredu, nahon zadek). O tom, ze motory BMW jsou kategorie sama pro sebe je myslim jasne take vsem. Volvo umistilo 8smi valec napric (zejmena kvuli pohonu na predek) a muselo tedy resit dalsi problemy s tim spojene a tak je nakonec jejich 8smi valec tak trosku nepodareny bazmek.... ma problemy s hlucnosti, vibracemi.... Celkove je spatne koncipovan.

Martin Zikmund
22. února • 14:49

Já osobně ale raději jezdím v autě než v motoru. A nová BMW 530d mě natolik vyděsila svým laciným zpracováním interiéru a hlavně malou prostorností (ne opravdu jsem se se 2 metry nevešel za volant), že jsem byl nakonec docela rád, že jsem s ní jel jen hodinu. Každému ale může vyhovovat něco jiného, Někomu se třeba lacině vyhlížející interiér BMW v M paketu (či co měl znamenat ten nevkusný hliník a laciný plastový minivolant) libí. Jezdil jsem i v MB CLK (E-klasse) a tam se mi ten interiér také zrovna nezdál dvakrát luxusní, ale hlavně asi kvůli volantu (pravda, oproti S-Klasse je to propastný skok), který je u S80 dle mého názoru zpracován přeci jen lépe.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
KK
22. února • 15:04

BMW 5 má dle mého názory interiér opravdu nepěkný. Mercedes E ho má mít luxusní, tedy záleží na vkusu, mě se tak jeví, Audi A6 ho má (dle mého) nejpovedenější.

Skyline
22. února • 11:18

Me prijde interier A6 strasidelny, S80 je sice uplne jina, ale taky se mi nelibi. Nechapu, proc by mel nekdo, komu se nelibi A6, mit "velmi osobni vkus".
PS: ja bych v teto tride bral bud Lexus GS nebo Hondu Legend, nic jineho se mi vevnitr nelibi.

jef
22. února • 10:03

taky fakt jako neví, proč by mělo tohle volvo porážet MB, BMW a AUDI. Jako je pěkný a dobře zpracovaný, ale stejně mu ještě něco do těch ostatních 3 něco chybí a hlavně velká chyba Volva, že ho nedělaj v kombíku s N1, to by se možná prodávalo i víc

rs
22. února • 11:52

v kombiku bude...ale nebude to s80 kombi ale v70...tak to ma volvo zarizene...

jef
22. února • 12:48

Já vím, že volvo má koubíky s označením V, ale ta v70 se mi zdá jako úplně jiný auto, když to má být teda kombi od s80. U jiných značek se mi ty kombíky zdaj podobný jako sedany, ale je s tím rozdílem, že maj vzadu přidanej ten batoh :)

Martin Zikmund
22. února • 14:44

Kolega ale mluvil o nové V70 nikoliv té stávající odvozované od stávající (a šest let staré) S60

jef
22. února • 16:01

to je jedno o které verzi mluvil. I ta nová co bude, vypadá prostě jinak, možná je to těma zadníma světlama, no nevím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin Zikmund
22. února • 16:27

Tak to právě že vůbec není jedno a "úplně jiný" a jiná zadní světla je také trochu rozdíl ;-)

jef
22. února • 16:34

Tím úplně jiný jsem myslel to, že předek je ala s80 ale zbytek se mi zdá úplně jiný, jako by to nevycházelo z s80. Myslím to tak, že např. A6 avant a normální A6 maj stejný design, podobný světla, jsou tak nějak stejně kulatý ... Ale u toho new v70 je ten zadek takovej moc hranatej. Možná je to jen můj pocit, třeba to taky nedokážu pořádně vysvětlit :)

Muffik
22. února • 9:31

...při pohledu na zadní sedačky se mi okamžitě vybavila Octavia 1! :-/ Jinak mi v článku opravdu chybí argumenty, čím konkrétně by mělo S80 porážet BMW, MB a Audi. Jinak ale dobrá volba pro někoho, kdo nechce tyhle německé značky.

lamal
22. února • 18:25

Neviem ,ale niektore keci tuna ... ty mi napis argumenty ,cim konkretne porazaju BMW ,audi a MB toto volvo ... no davaj

Mirek
22. února • 9:21

tak to se musím zastat, kvalita fotek na tomhle webu se podstatně zlepšila a jestli někomu tyhle fotky připadaji jako z mobilu, asi má trochu jiný měřítka na kvalitu..
jen jsem nepřišel na to, jak si fotku uložit, když se vždy automaticky spustí celá prezentace a ani "pravou myší" nedostanu nabídku na uložení, jen fotka přeskočí na další snímek :-((

Bobek
22. února • 15:16

Printscreen, spustit malování :-D, Ctrl+V, oříznout a je to. Pravda, asi bude snazší se dostat k fotkám jinde.

argonix
22. února • 14:09

je to ve flashi to neuložíš káma, zkus hledat jinde;-)

0ndra
22. února • 10:06

mrkněte na autoweb, tomu říkám povdedené fotky

mrazik
22. února • 16:35

di s tou reklamou nekam

Adolf
22. února • 8:43

Dobrý test, jenom bych se chtěl zeptat čím redaktoři fotí. Ty fotky jsou příšerné. Přijdou mi skoro jako z nějakého fotomobilu :-O

_Teddy_
22. února • 8:42

"...Audi mi přijde být příliš plebejské..."No ak hovorite o A6 (proti ktoremu je postavene toto S80), tak sa musim schuti zasmiat. Nie je vela "plebejcov" ktori by si mohli A6-ku v plnej vybave kupit...

argonix
22. února • 14:11

co si kdo může dovolit mě nezajímá, já si to dovolit můžu a proto chci opravdu to nejlepší

Lovap
22. února • 8:54

No, ono je to možno aj tým, že Audi nie je dlhoročnou prémiovou značkou. Dá sa povedať, že až s nástupom Audi V8 a Audi 100 v 90-tych rokoch šiel imidž Audi hore. A s cenou to nemá moc spoločné: pozri sa na VW Phaeton - je drahé ale z dôvodu nedostatku imidžu sa moc nepredáva.

KK
22. února • 9:30

Pokud srovnám interiéry A6 a tohodle Volva, ani se to vlastně srovnat nedá. Opravdu nevím, kdo by chtěl přesednout z A6 do Volva. Audi patří do trojlístku prémiových značek, Volvo mi příjde jako lepší Superb.
Jinak Phaeton se prodává více v USA než v Evropě.

Caddy
23. února • 20:57

"Opravdu nevím, kdo by chtěl přesednout z A6 do Volva."tak treba ja...i kdyz to neni zcela presne, ja bych do audiny nikdy ani nesedl B-]

jef
23. února • 21:33

a to jako proč bys nikdy do audi ani nesedl. Jen by mě zajímaly důvody.

HOMBRE
22. února • 18:21

V roce 2006 se v USA prodalo celkem 2 (dva) Phaetonů:-D

KK
22. února • 18:31

Si trchu odporuje s Ondrášíkovým příspěvkem o roce 2006...

klukjakobuk
22. února • 9:52

Jaký trojlístek ? V každém prestižním magazínu je uváděna dvojice MB a BMW, třetím vzadu je audi, ale historii a image na srovnávání s dvojkou nemá, technologiemi a cenami ano, to ale nestačí. A nelži s tím Phaetonem, v USA se už neprodává čtvrt roku, právě proto, že o něj nebyl zájem;-)

perri
27. února • 19:05

Žádný trojlístek pochopitelně oficiálně neexistuje, ale v některých časopisech při testech apod. to bývá zmiňováno. Pokud jde o Audi tak to samozrejmně není žádné "třetí vzadu" to je blbost. Co se týče historie a s tím spojenou image luxusních vozů, tak tu má pouze Mercedes-Benz. Určitě ne BMW, které ještě v 50- a 60-tých letech vyrábělo ty svoje minivozítka a řada 7 má za sebou jen pár generací, to je jediný skutečně luxusní vůz BMW a možná řada 6 - teprve druhá generace. Ostatní jejich modely jsou luxusní jedině tehdy, když se vybere spousta položek z ceníků příplatkové výbavy.

KK
22. února • 11:21

Tak to se omlouvam, nesleduji aktuální prodeje kterékoli značky, vím jen, že v USA se Phaetonů prodalo více jak v Evropě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
22. února • 13:04

Máte někde čísla prodejů VW v USA u jednotlivých modelů za minulý rok? Mám jenom celkové prodeje a toto porování by mne docela zajímalo.Např. letošní leden byl prodej Phaetonů v USA pouze 2 ks, což je proti loňským 46 kusům velký propad...

KK
22. února • 13:19

Nemám, nedávno jsem se bavil z kolegou z USA, který mi toto sdelil. Nevím odkud čerpal informace.

KK
22. února • 13:20

"s" kolegou samozřejmě. :-/

mrazik
22. února • 9:49

Audi neni vyjimecne nicim a rozhodne do nejakeho trojlistku nepatri. Myslis trojlistek Audi, BMW, Mercedes ? Jo dobrej ftip

KK
22. února • 11:20

de vidět, že jsi nejal ani v jednom z nových prémiových modelů. To bys mluvil jinak. B-]

Jerry
22. února • 8:21

Je to úžasný, "tradičně severský" kočár - o tom není sporu. Ovšem proč by mělo dvakrát porážet BMW, to mi poněkud uniká :-D :-D :-DCituji doslova z úvodu článku: "Je to podle něj další krůček na cestě k porážce prestižních německých značek BMW, Mercedes-Benz a BMW "
;-)

furgon
22. února • 8:58

Nevim nevim jak majitele zminenych Audi-BMW-Mercedes budou ochotni zvazoavt presednuti do tohoto pomerne draheho, chladneho svedskeho Fordu.

Skyline
22. února • 11:10

Nevim, jak majitele BMW a MB, ale pro majitele chladneho nemeckeho VW by to problem byt nemel.

furgon
22. února • 13:55

nudna A6ka je designove proti tomuhle impotentnimu Volvu regulerni Alfa Romeo /(ne)hlede na De Silvu/

Skyline
22. února • 15:47

Dival jsem se na fotky z testu tady na AR. A6 uz vevnitr neni nuda jako treba minuly model nebo zbytek koncernu, ale je to regulerni hnus. Zvenku mi to prijde nastejno s timto Volvem. Z techto dvou bych bral Volvo, obecne ani jedno, protoze ten hranaty interier S80 taky nemusim. Argumentace A6kou mi ovsem prijde uplne mimo. Kazdemu se samozrejme libi neco jineho, ale to jeste neznamena, ze autor testu je idiot, kdyz dava S80 nad A6. Ja bych to udelal stejne (=vyber toho, co je min hrozny).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
KK
22. února • 16:04

Pořád lepší A6, než nějaký japonec B-]
Že Skyline?

PETER
22. února • 21:56

Ptal jsem se čím jezdíš, když jsem četl tohle:
"A6 uz vevnitr neni nuda jako treba minuly model nebo zbytek koncernu, ale je to regulerni hnus"
To je dost ostrý názor. Ať si každý jezdí čím chce, ale slovo hnus by měl používat někdo, kdo si to aspoň osahá. Nechci nikoho urážet, sorry, pokud jste to tak pochopili.
:-D

Skyline
22. února • 22:27

Focus - na fotkach hnus, ve skutecnosti hnus (predevsim verze Ghia). V A6 jsem nejel, jen sedel. Protoze to nebylo zrovna vcera a protoze jsem si pamatoval jen ten pocit, ze se mi to nelibilo, pripomnel jsem si to fotkama. Kdo a jak pouziva slovo hnus je snad kazdyho vec, ne? Ja ziram, co tady kdo ma pocit, ze by se melo delat jen tak, jak on si mysli. Ja si treba myslim, ze kdyz mi prijde neco hnusne, nemam duvod se tvarit, ze je to jinak. A jako s tema zenskyma, nektery jsou vazne osklivy a nepotrebuju na ne sahat, abych mohl skutecnost nazvat pravym jmenem.

jef
22. února • 22:39

Tak to pak nechápu, proč to auto máš, když se ti nelíbí, ale to je jedno, ty sis ho vybral. A to se právě mýlíš s tím, že nepotřebuješ na věci šahat, abys mohl skutečnost nazvat pravým jménem. Tak některý holky třeba nevypadaj jak modelky, ale svýma ostatníma vlastnostma je daleko převyšujou, takže by si to "chtělo tzv. osahat" a stejný je to i u aut, některý vypadaj na fotkách dobře/špatně a v reálu zas opačně. S těma holkama i autama víc co povídám, chodil jsem jak s manekýnama tak i s "normálníma" co nejsou tak pěkný, ale převyšujou je dalšíma vlastnostma a auta taky srovnávat můžu, protože už jsem jezdil jak s autama za 0,3 mil. tak za 2 mil kč, tak asi tak.

Skyline
23. února • 12:15

??? Ale ja mam auto, ktere se mi libi, a moc! A k tomu osahavani - ani me neni 15, takze jsem leccos zazil, ale nerikej mi, ze nemuzu hodnotit krasu bez toho, abych s dotycnou neco mel. Fakt nemusim osahavat Paroubkovou, abych si o jejim zjevu myslel svoje. Jestli ty jo, pak nevim, jestli se smat hodne, nebo mega hodne.

KK
23. února • 12:30

A mě se tvoje stará popelnice zase nelíbí. Taky mám na to právo a nikde to nevykřikuji. Bylo by moudré, v diskuzích neřvat něco o hnusech. Je téměř folklórem jak se snažíš pod každým článkem např. Roomstru znovu a znovu křičet, jak je to odporné. Asi tě jde málo slyšet, co? Nebo nějaký komplex méněcennosti? Doma tě nikdo neposlouchá? Nebo ti neco udělal tvuj strýček?

Pasák
23. února • 12:42

Tak když už jsme u těch japonců - já mám tu čest jezdit se dvěma Z350 (jedna má, druhá kolegova) a jedním Infinity "do nepohody a na dlouhé cesty" a nezlob se na mě, ale žádné, O-P-A-K-U-J-I ŽÁDNÉ Audi nelepí...B-]

jef
22. února • 22:04

Taky be mne docela zajímalo s čím jezdí. Protože říkat podle obrázku to je supr a to zas ne, není úplně fér. Jasně, dá se udělat nějakej přehled, ale ve skutečnosti to může být troško o něčem jiným. No je jasný, že asi s A6 ani S80 nejezdí :)

PETER
22. února • 19:11

A jakým vozem jezdíš, že máš takové reziolutní názory? Já jezdím A6 a jsem s ní max. spokojený. Uvažoval jsem o BMW 530XD,ale vtehdy nebylo k dodání. Mne zajímají jen vozy s pohonem všech kol. Tak napiš v čem jezdíš Ty a jaké s tím máš zkušenosti, díky.

Mac
31. března • 6:44

Tohle volvo je ale taky čtyřkolka, bohužel , proč platit spotrebu čtyrkolky kdyz je to v beznem provozu uplne zbytecne.

Vidous
26. února • 11:57

Taky spokojenost....Skoda Felicia 1.9D:-D

KK
22. února • 19:56

Skyline jezdí s nějakou starou jetou hondou. Moc se s tím nechlubí, taky není čím. Ale jeho světonázory vydají minimálně za 599 GTB. B-] Vítej na Autorevue.cz :-D

jef
22. února • 20:03

Tak já se taky nechlubím s čím jezdím :) , ale hodnotit auto podle interiéru, to je blbost. Ty interiéry jsou pěkný u všech těch aut, každej je o něčem jíným a má svýho fandu, ale auto se snad hodnotí jako celek a né je, má to super vejfuk, tak to bude bomba :)

Skyline
22. února • 20:41

jef: Ze jezdi Skyline VeTeickem tady zaznelo uz tolikrat, ze nepovazuju za nutne to zminovat. I kdyby to ale nezaznelo, je to v teto diskusi irelevantni. Hodnotim design, nepotrebuju auto vlastnit. A - svete div se - kvuli tomu designu ani nechci a nebudu.
Taky musis opichat kazdou holku, abys mohl rict, jestli se ti libi? Trochu kravina, nemas ten dojem? Proste neco se ti (mi) libi a neco ne. Nebudu si kupovat CD Britney, abych se ujistil, ze mi jeji hudba pripada debilni - na to mi staci pisnicky z radia. Nechapu, co na tom nechapes ty. Ze nekomu vyhovuje neco jineho je prirozene, nebo ne? A ted obracene, libi se ti VTi? A pokud ne, jsi idiot, protoze ho kritizujes a zaroven nemas? A jeste jinak - muzes tedy kritizovat design jen u veci, ktere ti patri? Zamysli se nad tim.

jef
22. února • 20:57

Vždyť já neříkám, že nemůže říkát, že tenhle design auta se mu líbí a tenhle zase ne. Ale hodnotit auto "jen" podle designu, to snad ne. Hodnotí se celý auto. Někdo bude třba chtít MB právě kvůli tomu, že se mu líbí o něco víc, ale v porovnání se zbytkem u BMW už to tak žhavý pro něj nebude a vybere si právě to bmw, to byl jen příklad. K tomu VTi, ano z venčí se mi líbí a uvnitř ne, ale nejel jsem s tím, tak nemůžu víc hodnoti. A halvně zdůrazňuju, že jsem neříkal, že nemůže hodnoti design!!! to může, ale říct, že to auto je/není dobrý jen podle designu, to je věc jiná, chápeš?

Skyline
22. února • 19:25

Muzu se zeptat, jak podle tebe souvisi muj nazor na design Volva/Audi s tim, cim jezdim? Uz jsem napsal, co se mi libi (tedy interier GS a Legendu).Nechapu, ze si to beres osobne - copak fakt, ze me prijde interier skaredy nejak ovlivnuje tvou spokojenost s autem?

KK
22. února • 19:57

Skyline, aspoň bys mohl v autě sedět, a ne hodnotit interiér z fotek...

jef
22. února • 19:35

Tak porovnávat auto jen podle interiéru je dost chabé. Jsou to v podstatě jen prázdné řeci, když nemáš doma aspoň jedno z těch aut. Jako může se ti zdát hezké, že máš takový svůj názor na "interiér", ale kdyby si s těma autama jezdil, tak třeba zjistíš, že ti nejvíc vyhovuje MB nebo ... Tak se nediv, že majitelé takových aut se pak ohrazují na takový jako ty, když ani jedno z těch aut doma nemáš. Jestli máš, tak je to pak něco jiného

Skyline
22. února • 19:25

Muzu se zeptat, jak podle tebe souvisi muj nazor na design Volva/Audi s tim, cim jezdim? Uz jsem napsal, co se mi libi (tedy interier GS a Legendu).Nechapu, ze si to beres osobne - copak fakt, ze me prijde interier skaredy nejak ovlivnuje tvou spokojenost s autem?

Volvo Forever
22. února • 5:04

Nová S80 je fakt bomba:-P

Doporučujeme

Články odjinud