Zbytečné a nebezpečné, v porovnání - Ferrari Modena 360 má 400 koní a to je hukot (byl jsem svezen vím co píši). Vemte si, že je stvořena pro tento výkon, rychlost jízdní vlastnosti, difuzory rozložení hmotnosti obrovské zkušenosti ve vývoji vysokorychlostních aut. Toto Volvo je šílené úprava, která při tomto výkonu nemůže být bezpečná ani ovladatelná - pokud není el. omezena na 250 Km/h. Potom se jedná o machrovinu a k té stačí řadový 2 - 2,5 l motor.
zajimavej postřeh ale vem si třeba medvědy ty maj motory podobný nebo výkonější a taky fungujou sice jsou omezeny na 250 ale tohle je jen o 15 víš pokud sem si všim dobře. A u toho ferrari jde o to že má nižší váhu a lepší odpor vzduchu takže konečný výkon na silnici je rozdílný už chápeš?
No pokud to nevite tak Rko ma ze serie omezovac na 250, ale je mekej takze tech 260 to taky udela, bez problemu, zkousel sem to
Pan Broza, len na okraj: spravny nazov spolocnosti je MR Sweden Motorsport. A nie je to svedska, ale nemecka firma...
Inak, dakujem za tento clanok.
VOSA, VOSA...:) ty detailista...:)
Opraveno.
60 litru za chiptuning je relativne dost, ale je jasne, ze S60R nema az tolik lidi, takze se naklady na ladeni datovych map holt rozdeli mezi mene zakazniku.Ale prekvapuje me, ze tak renomovana tuningova firma se spokojila pouze se softwarovym zvysenim vykonu a vubec nezapracovali na "hardware", jako treba na vylepseni saciho potrubi, svodu, mohli dat vetsi turbo (nebo rovnou dve), atd...
Uprava neni potreba ten hardware je dobrej a ma hodne rezerv, je to vysokotlaky turbo, ktery ma znacnou rezervu v plneni. Tohle neni z moji hlavy, ale bavili sme se o tom s kamosem automechanikem kdyz sem si to auto od fogyho pujcil. Shodou okolnosti je ten automechanik z Volva (kamos jeste ze zakladni skoly, byla to opravdu velka nahoda ze sme se sesli).
Jo, ja mam S60R taky slibeny na pujceni. Ve Volvu me asi chtej "odskodnit" za to zklamani, jake jsem zazil v nove S40 2.0d.
Ale podle me motor nikdy neni uplne dokonalej, aby nebylo na miste udelat nejake hardwarove upravy
Zklamání v S40 2.0d? Motor nebo auto?
Ono na druhou stranu i ta seriovka je dobra, aut co by s ni molha souperit moc v beznem provozu neni.
Ano, souhlasim, S60R je skvele auto i v seriove podobe. A vzhledem ke konkurenci vlastne neni ani az tak moc drahe. Akorat ze ta konkurence neni asi uplne primo srovnatelna, protoze vetsinou ten vykon nehoni z "maleho" objemu turbem, ale klasicky vetsim objemem.
V tom mas, pravdu, jeho asi nejznacnejsi vyhoda je ze i kdyz ma 18" tak prepnes podvozek (skyhook) na "comfort" a je to pohodlne cestovani i po hradecke dalnici popripade D1 (panelovky), je to sice vic rozhoupanejsi ale daleko mekci. Coz je vyhoda napr. proti S4 tam mas jeden podvozek (jedno nastaveni). Ale nevim jak to muzou lidi z Volva srovnavat, kazdopadne delaji to. Audi - torsen, Volvo - haldex, Audi - 4.2, Volvo - 2.5 HPT (ne HTP , ale High Pressure Turbo)
Tak nejak oboji. Samozrejme ne absolutne, ale relativne k cene a k urovni znacky.
to je prave tzv. chiptuning, pouze softwarova uprava
No vzdyt to ja preci rikam. Jen vyjadruji svuj podiv, protoze kdyz nejaka renomovana tuningova firma ("dvorni ladic") vypusti nejakou ostrou verzi, vetsinou nejde jen o chiptuning, ale casto jde i o dalsi hardwarove vylepseni motoru. Ja zcela jiste nic proti chiptuningu nemam, proste me to jen prekvapilo. Cekal jsem sodik ve vackach, oxidem uhlicitym chlazeny intercooler, privstrikovani oxidu dusneho do sani, prepracovene sani i vyfukove vedeni, a dalsi "pitominky" a k tomu odpovidajici upravy typu pevnejsi kovana klikovka, keramicke brzdy, atd... Kdyz se to vezme za "spravny konec", je mozne vykon nad 300 koni dostat i z 1.9 dieselu : http://www.maxtdi.com/seatleoncupra.htm
Heh, jestli pujde vyvoj velikosti kol timto smerem, tak za 5 let budou tuneny auta jezdit po pneumatikach s profilovym cislem 1-2, popripade primo po rafkach .
Treba jo, ale po Praze tezko )
No fogy tohle auto ma, 60 tisic za 60 koni to je docela dobra cena, kola v serii 18" antracitovky takze to smysl nema no a sportovni podvozek? K cemu ze serie to ma skyhook (comfort, sport, advance) a pitomosti typu mracitka a koncovka za 35 tisic no pekna kravina. Takze vykon OK ale zbytek k nicemu.
.......do asfaltu se zakusují devatenáctipalcová kola o rozměrech 225/35.
Takhle to přeci nejde napsat.
Doplněno. Díky
jakoby seriovy S60R nebyl uz dostatecny narez!ty kola jsou uzasny, ale po kocicich hlavach bych s tim jet nechtel
S60 R je krasne auto a tato uprava to jen potvrzuje, az na ty mracitka
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.