Volvo S60R: 363 koní od MR-Sweden-Motorsport

Pro všechny, komu nestačí momentálně nejrychlejší sériově vyráběné Volvo S60 R, je tu německá firma MR-Sweden-Motorsport, která po drobných úpravách zvedla výkon motoru o 20 procent.

Přeprogramování řídící jednotky a vyladění přeplňovaného pětiválce zákazníka přijde na 1 650 euro. Ve výsledku výkon motoru vzroste na 363 koní (267 kW) a maximální točivý moment na 500 Nm v 4 300 ot. Pro srovnání jen uvádím, že sériový model má 300 koní a 400 Nm. Upravené Volvo tak zvládá sprint na stovku za 5,6 s a maximálka se vyšplhala až na 265 km/h.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Vedle vyladěného motoru si můžete za 355 eur pořídit sportovní tlumiče. Podvozek se sníží o 30 milimetrů a do asfaltu se zakusují devatenáctipalcová kola s pneumatikami o rozměrech 225/35. Sada těchto litých disků stojí 2 999 eur. Další optické drobnosti, jako jsou stínítka na přední světlomety, pořídíte za 99 eur a za 1 125 eur pak chromovanou koncovku výfuku. Cena všech úprav Volva S60 R od firmy MR-Sweden-Motorsport přijde na 6 253 eur.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Tip: Informace o sériovém Volvu S60 R najdete ve starším článku.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků