Volvo S60 se loučí, zatím bez nástupce

Ráno v poslední březnový den sjelo z výrobní linky továrny v Gentu poslední Volvo S60. Jednalo se o černý sedan s pětiválcovým zážehovým motorem, který si objednal zákazník z Taiwanu. Tento vůz završil celou anabázi, během níž se v Gentu od roku 2000 vyrobilo celkem 578 292 automobilů Volvo S60. Tento model se tak stal nejdéle vyráběným Volvem v této továrně.

Produkce S60 kulminovala v roce 2001, kdy se zde vyrobilo 108 906 vozů tohoto typu. Od té doby Volvo S60 vykazovalo ve výrobě trvalou sestupnou tendenci až k 25 436 vozům, jež se zde zrodily během loňského roku. Na ukončení výroby ihned navážou přípravy na zahájení produkce nové generace S60 plánované pro příští rok. Tento typ si vypůjčí technologie typů S80, V70, XC70 či XC60. Tyto přípravy se budou týkat všech prvozů, třeba linka v přízemí svoji kapacitu zdvojnásobí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volvo S60 to má spočítané, alespoň prozatím
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků