Volvo S40 a V40 v modelovém roce 2002

Nejmenší modelová řada automobilky Volvo dostala novou základní výbavu. Díky tomu působí nyní řada vozů S/V40 dojmem náležitosti do vyšší třídy.
Volvo S40 a V40 v modelovém roce 2002

K rozšířené standardní výbavě patří například automatická klimatizace, palubní počítač, kůží potažený volant nebo středová loketní opěrka. Nekonvenční nabídka designových prvků nabízí možnost volby dvou druhů čalounění, tří interierových obložení (včetně dřevěného dekoru) a čtyř druhů patnáctipalcových ráfků z lehké slitiny.

Mimořádná standardní výbava je, kromě verzí s motory o objemu 1.6 litru, platná pro všechny vozy modelového roku 2002.

Přitom sedan řady 40 s motorem o objemu 1.8 litru pořídíte již za 695 000 Kč. Kombi je o 25 000 Kč dražší. V základní výbavě nechybí ani protiprokluzový systém ABS s elektronickým rozdělením brzdné síly EBD, kotoučové brzdy na všech čtyřech kolech - vpředu s vnitřním chlazením, pár čelních, bočních a hlavových airbagů, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, výškově nastavitelné sedadlo řidiče i elektricky ovládaná přední okna.

Volvo S40 a V40 se tak stalo, ve srovnání s konkurenčními masovými značkami, u nichž je třeba za většinu luxusních prvků doplácet, cenově velmi atraktivní.

Na závěr trochu statistiky; modelů S40 a V40 se ve druhém čtvrtletí letošního roku prodalo 164 kusů.

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků