Som prekvapekný, že auto nevedel vymeniť žiarovky vo svetle.. je to jednoduché a trvá to 1 minútu. Vybrať závlačku, vybrať svetlomet, vymeniť žiarovku, zasunúť svetlomet, zasunúť závlačku.Jednoduchšie to nemôže byť.
..neviem ako v S40 ale v Mazde 3 je miesta dost aj v zadu.. mam 190 a v poho is sadnem sam za seba..
Uznavam, ze Volvo dela kvalitni auta a ta S40 asi nebude spatna, nicmene nemohu si pomoci, ale prijde mi straslive predrazena. Dat pres milion korun za auto postavene na podvozku nizsi stredni tridy (tj. zadny prostor), s nic moc vybavou, prumernym motorem mi prijde jako zbesile. Za ty same penize clovek dostane Peugeot 407 s trilitrem, mnohem vetsim prostorem, s kozenym interierem a spoustou dalsi vybavy. Uznavam, ze na sportovni pojezdeni Frantik asi moc nebude, ale i tak mi prijde jako podstatne lepsi koupe.
No ono Vam to dojde proc je tak drahe az nabourate a prezijete ...., ale musim uznat, ze i me cena nemile prekvapila.
Vim, ze Euro NCAP neni neochvejnou zarukou bezpeci, ale zrovna zminovana 407cka mela presne stejne bodove ohodnoceni (34 bodu - stredni trida) jako S40 a stejne ma i Avensis. Ano, Volva jsou bezpecne vozy, ale nikoliv jedine bezpecne na silnici.
Problem EURO NCAP je, ze se dela pri narazu do bariery pri 60Km/h a konstrukteri Renault.. se prizpusobuji temto testum, kdezto Volvo jde svou cestou (uz nekolik desitek let) a auta ktera Vas ochrani i pri realnych nehodach, kde skoro nikdy neni vysledna rychlost narazu 60 a min.
Sam sem videl Volvo V70 co vyletelo pri 150 z dalnice do skarpy a 2x se otocilo, auto sice na odpis, ale vsichni z toho vylezli bez zraneni....
Ale jo, netvrdim ze je to zazrak. Volva jsou bezpecne vozy, otazkou je jestli do toho patri i tahle srandicka na bazi Mazda 3.
Nepříjde mi moc rozumné testovat stále nejdražší modely aut s vyšší motorizací, proč netestujete modely o které bude největší zájem, třeba 2.0D připadá mi, že auta k testu vybíráte jen proto aby jste se svezli, a ne předali informace potenciálním zákazníkům.....
Je to dáno tím, co automobilka půjčí, většinou nemáme na výběr.
Ja jsem verzi 2.0D v zakladni vybave testoval a vzhledem k cene me to nepresvedcilo. Jak jsem jiz psal, volant mi prisel velikej a tenkej jako v autobuse, posez vysokej rovnez jako v autobuse, motor nic moc a sede plasty vypadaly opticky (ne na dotek) tak nejak korejsky levne. Ale uz jsem zde byl za tento svuj nazor dostatecne zkritizovan......
Je to sice hodně opožděná reakce, ale aby to tu neleželo bez povšimnutí, tak to uvedu na pravou míru. Materiál prostředního panelu je záležitost, která podléhá úrovni výbavy. V autě s nulovou výbavou najdete laciný plast. Od první úrovně "Kinetic" je tam kartáčovaný hliník, který vypadá dost pěkně. Volitelně nebo ve vyšších výbavách je potom i pravé dřevo. A to né takový ten hnusný korek z audi nebo mercedesu, ale světlá bříza.
A to jste jeste nerekl, ze zatimco v Golfu a Fabii vypada palubovka stroze, tak jeste mene vyrazna ve Volvu je proste super. Jo dvoji metr je dvoji metr.A ted se do me pustte.
Ale nepustim ) Golf i Fobie samozrejme maj strohou pristrojovku. Ale na to jsme si u germanskeho VW tak nejak zvykli, ne?
Nehlede k tomu, ze je to trochui jina trida. Od Volva by proste clovek cekal vic.
O VW Phaetonu 6.0 W12 jsem take napsal, ze me nepresvedcil. Ale je to samozrejme relativni a samozrejme ze Phaeton je lepsi, nez ta Fabie ) Jen jsem za 4 mega cekal vice prostoru. A od sestilitru jsem cekal vice dynamiky. Jinak z absolutniho pohledu je prima, jen s ohledem na ma ocekavani a s ohledem na cenu to nebylo az tak uzasne.
takže myslím není co řešit
Myslím že by mohli bejt lepší. Továrna na strarý 40ky byla v holandsku a nový 40ky se teď dělaj v belgii. Takže se kvalitě těch starejch 40tek moc nedivte - to víte, tráva skoro zadarmo, moře na dohled, všude samej mlejn, to se pak s člověkem všechno točí .
Ty nový 40ky by pak mohli bejt o dost lepší, akorát člověk musí pořádně zkontrolovat, jestli nejsou sedačky od čokolády...
Huhla
mel jsem Belgickou 240ku z roku 76 a byla super. 4xx a 40 jsem nikdy nevlastnil, testovaci jizda stacila. Ted mam 850 a asi ji za S40 nevymenim
ale porad je to 40ka, takze uvidime za rok, jestli se nezacnou sypat, jako ty puvodni kramy S/V40. Stejne jsou nejlepsi 2/7/8/9 a V70 :)
Stara S / V 40 byla postavena na podvozku Mitsubishi Charisma a celkove proste nebyla Volvo...Nova 40 je uplne jiny auto tentokrat 100 procentni Volvo...
100% volvo s podvozkem ford a motory peugeot/ford :)
Aha, tak ty sem ani radši nic nepiš....:D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.