Volvo S40 2.4i: švédský mercedes (test)

21 komentářů

Martin
16. března • 18:21

Som prekvapekný, že auto nevedel vymeniť žiarovky vo svetle.. je to jednoduché a trvá to 1 minútu. Vybrať závlačku, vybrať svetlomet, vymeniť žiarovku, zasunúť svetlomet, zasunúť závlačku.Jednoduchšie to nemôže byť.

Loo
15. ledna • 18:27

..neviem ako v S40 ale v Mazde 3 je miesta dost aj v zadu.. mam 190 a v poho is sadnem sam za seba..

Dusan
17. srpna • 18:03

Uznavam, ze Volvo dela kvalitni auta a ta S40 asi nebude spatna, nicmene nemohu si pomoci, ale prijde mi straslive predrazena. Dat pres milion korun za auto postavene na podvozku nizsi stredni tridy (tj. zadny prostor), s nic moc vybavou, prumernym motorem mi prijde jako zbesile. Za ty same penize clovek dostane Peugeot 407 s trilitrem, mnohem vetsim prostorem, s kozenym interierem a spoustou dalsi vybavy. Uznavam, ze na sportovni pojezdeni Frantik asi moc nebude, ale i tak mi prijde jako podstatne lepsi koupe.

Tomas
18. srpna • 1:07

No ono Vam to dojde proc je tak drahe az nabourate a prezijete ...., ale musim uznat, ze i me cena nemile prekvapila.

Dusan
18. srpna • 22:26

Vim, ze Euro NCAP neni neochvejnou zarukou bezpeci, ale zrovna zminovana 407cka mela presne stejne bodove ohodnoceni (34 bodu - stredni trida) jako S40 a stejne ma i Avensis. Ano, Volva jsou bezpecne vozy, ale nikoliv jedine bezpecne na silnici.

Jirka
18. srpna • 23:43

Problem EURO NCAP je, ze se dela pri narazu do bariery pri 60Km/h a konstrukteri Renault.. se prizpusobuji temto testum, kdezto Volvo jde svou cestou (uz nekolik desitek let) a auta ktera Vas ochrani i pri realnych nehodach, kde skoro nikdy neni vysledna rychlost narazu 60 a min.

Sam sem videl Volvo V70 co vyletelo pri 150 z dalnice do skarpy a 2x se otocilo, auto sice na odpis, ale vsichni z toho vylezli bez zraneni....

Dusan
19. srpna • 0:00

Ale jo, netvrdim ze je to zazrak. Volva jsou bezpecne vozy, otazkou je jestli do toho patri i tahle srandicka na bazi Mazda 3.

Bambul
16. srpna • 13:30

Nepříjde mi moc rozumné testovat stále nejdražší modely aut s vyšší motorizací, proč netestujete modely o které bude největší zájem, třeba 2.0D připadá mi, že auta k testu vybíráte jen proto aby jste se svezli, a ne předali informace potenciálním zákazníkům..... 

Petr Broža
20. srpna • 13:54

Je to dáno tím, co automobilka půjčí, většinou nemáme na výběr.

Leonardo Cupranek
16. srpna • 17:01

Ja jsem verzi 2.0D v zakladni vybave testoval a vzhledem k cene me to nepresvedcilo. Jak jsem jiz psal, volant mi prisel velikej a tenkej jako v autobuse, posez vysokej rovnez jako v autobuse, motor nic moc a sede plasty vypadaly opticky (ne na dotek) tak nejak korejsky levne. Ale uz jsem zde byl za tento svuj nazor dostatecne zkritizovan......

Gogy
30. prosince • 23:02

Je to sice hodně opožděná reakce, ale aby to tu neleželo bez povšimnutí, tak to uvedu na pravou míru. Materiál prostředního panelu je záležitost, která podléhá úrovni výbavy. V autě s nulovou výbavou najdete laciný plast. Od první úrovně "Kinetic" je tam kartáčovaný hliník, který vypadá dost pěkně. Volitelně nebo ve vyšších výbavách je potom i pravé dřevo. A to né takový ten hnusný korek z audi nebo mercedesu, ale světlá bříza.

Niemand
17. srpna • 9:53

A to jste jeste nerekl, ze zatimco v Golfu a Fabii vypada palubovka stroze, tak jeste mene vyrazna ve Volvu je proste super. Jo dvoji metr je dvoji metr.

A ted se do me pustte.

furgon
27. listopadu • 11:44


 

Leonardo Cupranek
17. srpna • 10:12

Ale nepustim )  Golf i Fobie samozrejme maj strohou pristrojovku. Ale na to jsme si u germanskeho VW tak nejak zvykli, ne?

Nehlede k tomu, ze je to trochui jina trida. Od Volva by proste clovek cekal vic.

O VW Phaetonu 6.0 W12 jsem take napsal, ze me nepresvedcil. Ale je to samozrejme relativni a samozrejme ze Phaeton je lepsi, nez ta Fabie )  Jen jsem za 4 mega cekal vice prostoru. A od sestilitru jsem cekal vice dynamiky. Jinak z absolutniho pohledu je prima, jen s ohledem na ma ocekavani a s ohledem na cenu to nebylo az tak uzasne.

body
16. srpna • 10:38

takže myslím není co řešit

Huhla
16. srpna • 9:05

Myslím že by mohli bejt lepší. Továrna na strarý 40ky byla v holandsku a nový 40ky se teď dělaj v belgii. Takže se kvalitě těch starejch 40tek moc nedivte - to víte, tráva skoro zadarmo, moře na dohled, všude samej mlejn, to se pak s člověkem všechno točí .

Ty nový 40ky by pak mohli bejt o dost lepší, akorát člověk musí pořádně zkontrolovat, jestli nejsou sedačky od čokolády...

Huhla

vtech
16. srpna • 9:44

mel jsem Belgickou 240ku z roku 76 a byla super. 4xx a 40 jsem nikdy nevlastnil, testovaci jizda stacila. Ted mam 850 a asi ji za S40 nevymenim

vtech
16. srpna • 0:15

ale porad je to 40ka, takze uvidime za rok, jestli se nezacnou sypat, jako ty puvodni kramy S/V40. Stejne jsou nejlepsi 2/7/8/9 a V70 :)

Jirka
18. srpna • 1:10

Stara S / V 40 byla postavena na podvozku Mitsubishi Charisma a celkove proste nebyla Volvo...Nova 40 je uplne jiny auto tentokrat 100 procentni Volvo...

tomaz
18. srpna • 9:59

100% volvo s podvozkem ford a motory peugeot/ford :)

Stewe
5. listopadu • 19:01

Aha, tak ty sem ani radši nic nepiš....:D

Doporučujeme

Články odjinud