Volvo S40 2.4i: švédský mercedes (test)

vtech  |  16. 08. 2004 00:15

ale porad je to 40ka, takze uvidime za rok, jestli se nezacnou sypat, jako ty puvodni kramy S/V40. Stejne jsou nejlepsi 2/7/8/9 a V70 :)

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  18. 08. 2004 01:10

Stara S / V 40 byla postavena na podvozku Mitsubishi Charisma a celkove proste nebyla Volvo...Nova 40 je uplne jiny auto tentokrat 100 procentni Volvo...

Odpovědět  |   | 
tomaz  |  18. 08. 2004 09:59

100% volvo s podvozkem ford a motory peugeot/ford :)

Odpovědět  |   | 
Stewe  |  05. 11. 2012 19:01

Aha, tak ty sem ani radši nic nepiš....:D

Odpovědět  |   | 
Huhla  |  16. 08. 2004 09:05

Myslím že by mohli bejt lepší. Továrna na strarý 40ky byla v holandsku a nový 40ky se teď dělaj v belgii. Takže se kvalitě těch starejch 40tek moc nedivte - to víte, tráva skoro zadarmo, moře na dohled, všude samej mlejn, to se pak s člověkem všechno točí .

Ty nový 40ky by pak mohli bejt o dost lepší, akorát člověk musí pořádně zkontrolovat, jestli nejsou sedačky od čokolády...

Huhla

Odpovědět  |   | 
vtech  |  16. 08. 2004 09:44

mel jsem Belgickou 240ku z roku 76 a byla super. 4xx a 40 jsem nikdy nevlastnil, testovaci jizda stacila. Ted mam 850 a asi ji za S40 nevymenim

Odpovědět  |   | 
body  |  16. 08. 2004 10:38

takže myslím není co řešit

Odpovědět  |   | 
Bambul  |  16. 08. 2004 13:30

Nepříjde mi moc rozumné testovat stále nejdražší modely aut s vyšší motorizací, proč netestujete modely o které bude největší zájem, třeba 2.0D připadá mi, že auta k testu vybíráte jen proto aby jste se svezli, a ne předali informace potenciálním zákazníkům..... 

Odpovědět  |   | 
Leonardo Cupranek  |  16. 08. 2004 17:01

Ja jsem verzi 2.0D v zakladni vybave testoval a vzhledem k cene me to nepresvedcilo. Jak jsem jiz psal, volant mi prisel velikej a tenkej jako v autobuse, posez vysokej rovnez jako v autobuse, motor nic moc a sede plasty vypadaly opticky (ne na dotek) tak nejak korejsky levne. Ale uz jsem zde byl za tento svuj nazor dostatecne zkritizovan......

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  17. 08. 2004 09:53

A to jste jeste nerekl, ze zatimco v Golfu a Fabii vypada palubovka stroze, tak jeste mene vyrazna ve Volvu je proste super. Jo dvoji metr je dvoji metr.

A ted se do me pustte.

Odpovědět  |   | 
Leonardo Cupranek  |  17. 08. 2004 10:12

Ale nepustim )  Golf i Fobie samozrejme maj strohou pristrojovku. Ale na to jsme si u germanskeho VW tak nejak zvykli, ne?

Nehlede k tomu, ze je to trochui jina trida. Od Volva by proste clovek cekal vic.

O VW Phaetonu 6.0 W12 jsem take napsal, ze me nepresvedcil. Ale je to samozrejme relativni a samozrejme ze Phaeton je lepsi, nez ta Fabie )  Jen jsem za 4 mega cekal vice prostoru. A od sestilitru jsem cekal vice dynamiky. Jinak z absolutniho pohledu je prima, jen s ohledem na ma ocekavani a s ohledem na cenu to nebylo az tak uzasne.

Odpovědět  |   | 
furgon  |  27. 11. 2004 11:44


 

Odpovědět  |   | 
Gogy  |  30. 12. 2010 23:02

Je to sice hodně opožděná reakce, ale aby to tu neleželo bez povšimnutí, tak to uvedu na pravou míru. Materiál prostředního panelu je záležitost, která podléhá úrovni výbavy. V autě s nulovou výbavou najdete laciný plast. Od první úrovně "Kinetic" je tam kartáčovaný hliník, který vypadá dost pěkně. Volitelně nebo ve vyšších výbavách je potom i pravé dřevo. A to né takový ten hnusný korek z audi nebo mercedesu, ale světlá bříza.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  20. 08. 2004 13:54

Je to dáno tím, co automobilka půjčí, většinou nemáme na výběr.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  17. 08. 2004 18:03

Uznavam, ze Volvo dela kvalitni auta a ta S40 asi nebude spatna, nicmene nemohu si pomoci, ale prijde mi straslive predrazena. Dat pres milion korun za auto postavene na podvozku nizsi stredni tridy (tj. zadny prostor), s nic moc vybavou, prumernym motorem mi prijde jako zbesile. Za ty same penize clovek dostane Peugeot 407 s trilitrem, mnohem vetsim prostorem, s kozenym interierem a spoustou dalsi vybavy. Uznavam, ze na sportovni pojezdeni Frantik asi moc nebude, ale i tak mi prijde jako podstatne lepsi koupe.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  18. 08. 2004 01:07

No ono Vam to dojde proc je tak drahe az nabourate a prezijete ...., ale musim uznat, ze i me cena nemile prekvapila.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  18. 08. 2004 22:26

Vim, ze Euro NCAP neni neochvejnou zarukou bezpeci, ale zrovna zminovana 407cka mela presne stejne bodove ohodnoceni (34 bodu - stredni trida) jako S40 a stejne ma i Avensis. Ano, Volva jsou bezpecne vozy, ale nikoliv jedine bezpecne na silnici.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  18. 08. 2004 23:43

Problem EURO NCAP je, ze se dela pri narazu do bariery pri 60Km/h a konstrukteri Renault.. se prizpusobuji temto testum, kdezto Volvo jde svou cestou (uz nekolik desitek let) a auta ktera Vas ochrani i pri realnych nehodach, kde skoro nikdy neni vysledna rychlost narazu 60 a min.

Sam sem videl Volvo V70 co vyletelo pri 150 z dalnice do skarpy a 2x se otocilo, auto sice na odpis, ale vsichni z toho vylezli bez zraneni....

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  19. 08. 2004 00:00

Ale jo, netvrdim ze je to zazrak. Volva jsou bezpecne vozy, otazkou je jestli do toho patri i tahle srandicka na bazi Mazda 3.

Odpovědět  |   | 
Loo  |  15. 01. 2007 18:27

..neviem ako v S40 ale v Mazde 3 je miesta dost aj v zadu.. mam 190 a v poho is sadnem sam za seba..

Odpovědět  |   | 
Martin  |  16. 03. 2016 18:21

Som prekvapekný, že auto nevedel vymeniť žiarovky vo svetle.. je to jednoduché a trvá to 1 minútu. Vybrať závlačku, vybrať svetlomet, vymeniť žiarovku, zasunúť svetlomet, zasunúť závlačku.

Jednoduchšie to nemôže byť.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

14.  12.  2019 | Petr Schnagl | 32 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

13.  12.  2019 | | 108 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A