Volvo s dvouspojkovým automatem na českém trhu

Švédská automobilka Volvo již zahájila prodeje své nové dvouspojkové převodovky Powershift. Ta je v současnosti k dispozici pro modely C30, S40 a V50 a to u naftového motoru 2,0 D.

Kupodivu na rozdíl od německého DSG udává Volvo mírné zhoršení dynamiky a spotřeby, což ostatně odráží realitu i konkurenta, který sází na pěkný obsah reklamních letáků, kdy papír snese hodně.

Proti verzím s manuálem mají ty s převodovkou Powershift spotřebu vyšší o 0,2 l a stovku zvládnou o 0,1 s pomaleji.

V případě zájmu si pak připravte 49 000 Kč jako příplatek za tuto automatickou převodovku.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků