ve Volvu delaji presne to co by meli udelat vsechny automobilky, na 10 delniku na hale je totiz bezne ze je 15 uredniku kteri delji to same a jen kopiruji praci kolegu, vidim to ve Skdovce, i to jaky blby "font" se kde pouzije, jde prez 10 ruznych lidi kteri se vyjadruji vesmes jen tim ze preposlou email dalsimu kdo rozhoduje a pripisi k tomu jen nejake suche vyjadreni ano/ne, a za tohle berou staticice mesicnetreba kdys se delalo prvni PR na preechozi Octavii, tak plachta na muzeu stala prez 80 milionu jen proto, ze se k tomu 3 mesice vyjadrovali bile limecky z celeho koncernu, skutecne prace ale nebyli ani za jeden jediny milion, zbytek te sumy proste konci v tom molochu X lidi co se k tomu jen vyjadruji a nic kloudneho nedelaji, odhadem v koncernu VW sedi tak 25% lidi kteri tam nic nedelaji a jen predstiraji praci, a tihle lide berou 3-5 tolik co ti na halach kteri ty auta vyrabej B-]
plně s tebou souhlasím, mám někdy na starosti lidi z pracáku(VPP) a jednou sem měl inženýra a ten mě řekl, že rukavice a štětec do ruky nevezme, na to nestudoval VUT. Prostě ti kravatáci nechcou dělat, oni jenom chcou brát peníze na ukor dělníků a tento mor je v celé republice. Prostě vysokých škol je moc a v zahraničí není problém aby inženýr dělal třeba řidiče.
V zásadě souhlasím.Řešení je snadné, obvykle s ním ale nesouhlasí i ti, co píší "vysokoškoláků je moc".To řešení je plné školné.Souhlasil byste?
Kdo chce pořádné vzdělání tak si ho tak jako tak zaplatí. Školy "zadarmo" mají zoufalou kvalitu a absolventi takových škol často končí na pracáku nebo u podřadných profesí, protože na špičkových pozicích si ani neškrtnou.
Kde žiješ?
Ne, protože znám dost lidí z chudých rodin a ty děcka prostě na tu vysokou mají hlavou, hodně jim pomohlo slevněné jízdné. Nějak by se to mohlo splácet, třeba jen něco a kdyby dotyčný opustil republiku, tak by to musel splatit 100%.
vzdelanani tech lidi netusim, a je me celkem fuk jake maj vzdelani, ale kdys slisim od kolegu jak se vyvyji ruzne systemy ve Skodovce, tak je me na zvraceni, 2 teamy vyvyji neco co ma spolu spolupracovat, ale za celej rok spolu treba vubec nekomunikuji, takze kdys se to pak nasebe navazuje a zjisti se ze to nefunguje jak ma, tak se zrizuje 3 team ktery se stara jen oto aby to zacalo fungovat :-D takze ja se pak ani nedivim ze ID3 ma SW problemy jake ma a ze jim asi u aut na elektrinu pak hlasi SW ze ma auto jet na vymenu oleje v motoru :-D takchle proste funguji nektere automobilky, totalni chaos a v tom chaosu je spousta lidi co se v nem skrejvaj, nic nedelaj a berou za to penize ktere ve finale delaji treba 20-30% financi dane automobilky
Podle toho jak píšeš také netuším, jaké máš vzdělání - kdyš, sliším, vyvýjí, takchle. A nevymlouvej se na automatické psaní textu.
Myslim, ze to dost zvelicujes. To bude tim, ze je to z doslechu. A ty hrubky na vaznosti sdeleni taky nepridaji.
a samozrejme vsichni tusime jak asi probyhaj skrty na lidech kdys se ma setrit, ti nahore vytypuji ty dole ktere je treba propustit, bez ohledu na to co dani lide delaji, takze z kolace 100 lidi kde je 10 manazeru zbude nakonec kolac 50 lidi kde je porad 10 manazeru :-D
u nás je to trochu naopak, je málo dělníků, tak přijmou manažery,že když se to bude umět řídit, tak dělníků se nemusí přibírat, ale co už že, oni se začnou klepat když dělník má dovolenou a já jim řeknu, že potřebuji pomocnou ruku, potom jech ani nevidím:-D
Podle Tvych nazoru mam dost velke pochybnoszi, ze vubec neco ridis:-). Pripadne akorat povolani majiteluv syn.
Mám řidičák od 14 a vůdce plavidla od 13, tak asi něco řídím. Ty si myslíš, že nějaký vysokoškolák dá si na starost VPPéčka, co místo kriminálu dostali veřejnoprospěšný práce? Tome nemáš náhodou při svojim přemýšlení tři vysoký školy? Pojd ke mě na týdenní praxi a tvoje pochybnosti odplavou jak budeš zvracet a týden nevydržíš, nejsi náhodou mamánek?
Znamej pracuje pro Mini, sel z montaze kde byl asi 8 let pekne do kanclu a darilo se mu i plat mel vetsi, tym tam vedl, zadny stres, docela prej i ta byrokracie se jakz takz dala zkousnout, ale nebavilo ho to, jen sama papirovacka, tak sel zpatky na montaz a je spokojenej. Teda pomaha tam jeden den v tydnu s inzenyry konzultuje co se kde jak montuje blbe a jak to navrhnout lip pro snadnejsi montaz a tak.Ae proste nekomu sedi kancl a nekdo se narodil pro jiny veci.
Jestli to tento čínský výrobce navoněných prdu zavře úplně nikoho to trápit nebude.
Volvo krutě doplatí na celosvětový bojkot čínského zboží.
osobně taky to dělám a zboží made-in china vyhazuji do elektroodpadu. Začalo to televizí přes mobil, čekám jak dopadne smartwings tam je to 50 na 50.
A ten příspěvek jsi napsal na čem?
na noteboku z hořčíkové slitiny, ssd diskem koupeným ve vojenským výprodeji, vyrobeno ve městě haman, nejdříve jsem myslel že v turecku, ale podle kodu je to jižní korea.
Jasně... a že 90 % součástek do něj je vyrobeno v Číně, to už ti nevadí, co?
Korea, Cina jedno je. Proste kapital odtece z Evropy. Co si asi korejec koupi z Evropy? Nic...
Něco se vrátí a jihokorejci tady mají fabriky, tak něco koupí i tady. Jsou to spojený nádoby, nemůžeš plnit jenom jednu kdyby neměly propojení.
Pobavilo.
Jasný, stejně to začalo ochlazovat už před K-V a vzhledem k tomu, že lidi chyběli nejvíc právě na výrobních linkách a těch v Česku pracuje většina pro automotive, krize by přišla dřív nebo později..nebo minimálně ochlazení.Taky si myslím, že pravidla emisí za to nemůžou. Pro Zápaďáky a USA/ Kanada/ Austr jsou auta levná a zdražení o 10% nepřináší zásadní vliv v chuti nakupovat. Problém bude někde jinde a je možné, že dost velká část jich čeká na použitelný, masově vyráběný, elektromobil. Ceny okolo 35tis EUR jsou již ochotni akceptovat.Nemluvím o Visegradu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.