Volvo pro opravdu náročné

Executive je název provedení Volva S80 určeného pro opravdu náročné zákazníky. Tedy takové, kterým běžný standard modelu S80 nepostačuje.
Volvo pro opravdu náročné
Volvo nabízí provedení Executive již ve třetí generaci. Poprvé spatřilo světlo světa (tedy zmíněná generace) na IAA ve Frankfurtu a vlastní prodej bude zahájen koncem roku 2001.

Verze Executive vychází ze standardního modelu Volvo S80, je však vybavena řadou „unikátních“ prvků, která mají zvýšit komfort cestujích, zejména těch na zadních sedadlech.
Hlavní odlišnosti

V zájmu vytvoření většího prostoru pro nohy byla elektricky vyhřívaná zadní sedadla posunuta poněkud dozadu. K dispozici je také elektricky ovládaná sluneční clona a 12V zásuvka. Větší úhel otevírání zadních dveří zajišťuje pohodlnější nastupování i vystupování.

Na přání je možné do provedení Executive vybavit systémem RSE, který představuje DVD přehrávač umístěný mezi předními sedadly, dvě 7“ obrazovky v zadní stěně opěrek hlavy předních sedadel, dva páry bezšňůrových IR-sluchátek a dálkové ovládání.

Obrazovky můžou pracovat nezávisle na sobě, což umoňuje, aby jeden z cestujích sledoval například DVD a druhý pracoval s počítačem.

Ve výbavě může být i vestavěná chladnička s prostorem pro dvě láhve o objemu 75 centilitrů a přihrádkou pro čtyři skleničky v poličce pod zadním oknem.

Interiér pro labužníky

K vysoké prestiži velmi přispívá dekorace interiéru prvky z pravého ořechového dřeva, čalounění z měkké kůže a kůží potažený volant, který může být objednán buďto s prvky z ořechového dřeva nebo bez nich.

Pro ještě vyšší bezpečnost a celkové zabezpečení jak při jízdě, tak při nehodě je možné vůz doplnit o pancéřování.

Koho pravděpodobně uvidíte v S80 Executive

Volvo S80 Executive je přirozeně zaměřeno na tradiční kupce a uživatele takových automobiů, jakými jsou pracovníci vrcholného managementu společností, diplomaté, vládní představitelé, společnosti poskytující služby významným osobnostem a podobně. V poslední době se zákazníky stávají i zájemci z privátní sféry s vysokými nároky na vlastnosti automobilů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků