Volvo připravuje nový tříválec. Dostane ho také XC60

Volvo pokračuje v downsizingu. Po představení čtyřválcových motorů řady Drive-E přichází zpráva o vývoji ještě menšího motoru. Jde o přeplňovaný tříválec, který by se ale měl s výkonem dostat až na 180 koní.

Volvo úmyslně zničilo nové XC90. Chce ukázat, jak je bezpečné

Volvo úmyslně zničilo nové XC90. Chce ukázat, jak je bezpečné

Z oficiálních zpráv se bohužel mnoho o novém motoru nedozvíme. Automobilka prozatím tají přesný výkon i objem. Jisté je, že tuto jednotku najdeme v budoucnu pod kapotou modelů V60, XC60 nebo S60. Volvo samozřejmě slibuje velmi nízkou spotřebu, respektive splněné limity dané normou Euro 7. Nová tříválcová jednotka se bude vyrábět na stejné lince jako motory řady Drive-E.

Své poslední motory řady Drive-E představila automobilka Volvo v roce 2013. Základ je vždy v podstatě stejný, liší se systémy přeplňování. Vrcholné verze budou navíc doplněny o elektromotor na zadní nápravě, přičemž výsledkem mají být parametry až osmiválcových motorů. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2011
Stav: 118 759 km
Cena: 540 000 Kč
Volvo S80 2,4
Rok výroby: 2012
Stav: 117 530 km
Cena: 370 000 Kč
Volvo V60 2
Rok výroby: 2014
Stav: 158 409 km
Cena: 370 000 Kč
Volvo V50 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 259 065 km
Cena: 100 000 Kč
Volvo C30 2
Rok výroby: 2007
Stav: 187 411 km
Cena: 136 000 Kč
Volvo V60 2
Rok výroby: 2012
Stav: 156 631 km
Cena: 316 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků