Volvo připravuje nový tříválec. Dostane ho také XC60

Volvo pokračuje v downsizingu. Po představení čtyřválcových motorů řady Drive-E přichází zpráva o vývoji ještě menšího motoru. Jde o přeplňovaný tříválec, který by se ale měl s výkonem dostat až na 180 koní.

Volvo úmyslně zničilo nové XC90. Chce ukázat, jak je bezpečné

Volvo úmyslně zničilo nové XC90. Chce ukázat, jak je bezpečné

Z oficiálních zpráv se bohužel mnoho o novém motoru nedozvíme. Automobilka prozatím tají přesný výkon i objem. Jisté je, že tuto jednotku najdeme v budoucnu pod kapotou modelů V60, XC60 nebo S60. Volvo samozřejmě slibuje velmi nízkou spotřebu, respektive splněné limity dané normou Euro 7. Nová tříválcová jednotka se bude vyrábět na stejné lince jako motory řady Drive-E.

Své poslední motory řady Drive-E představila automobilka Volvo v roce 2013. Základ je vždy v podstatě stejný, liší se systémy přeplňování. Vrcholné verze budou navíc doplněny o elektromotor na zadní nápravě, přičemž výsledkem mají být parametry až osmiválcových motorů. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský