Volvo připravuje nový tříválec. Dostane ho také XC60

Volvo pokračuje v downsizingu. Po představení čtyřválcových motorů řady Drive-E přichází zpráva o vývoji ještě menšího motoru. Jde o přeplňovaný tříválec, který by se ale měl s výkonem dostat až na 180 koní.

Volvo úmyslně zničilo nové XC90. Chce ukázat, jak je bezpečné

Volvo úmyslně zničilo nové XC90. Chce ukázat, jak je bezpečné

Z oficiálních zpráv se bohužel mnoho o novém motoru nedozvíme. Automobilka prozatím tají přesný výkon i objem. Jisté je, že tuto jednotku najdeme v budoucnu pod kapotou modelů V60, XC60 nebo S60. Volvo samozřejmě slibuje velmi nízkou spotřebu, respektive splněné limity dané normou Euro 7. Nová tříválcová jednotka se bude vyrábět na stejné lince jako motory řady Drive-E.

Své poslední motory řady Drive-E představila automobilka Volvo v roce 2013. Základ je vždy v podstatě stejný, liší se systémy přeplňování. Vrcholné verze budou navíc doplněny o elektromotor na zadní nápravě, přičemž výsledkem mají být parametry až osmiválcových motorů. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků