Volvo připravilo výrazné snížení cen pro své modely

Švédská automobilka Volvo připravila výrazné snížení cen, které je platné od počátku tohoto roku. Týká se všech modelových řad a motorizací. U modelů S40 a V50 s benzínovým motorem dosahují slevy 49 až 152 tis. Kč. U naftových modelů S40 a V50 pak 20 až 41 tis. Kč, model S60 lze pořídit se slevou 36 až 159 tis. Kč a model Volvo S60R dokonce se slevou 217 tis. Kč. Model S40 tak dostanete již za 599 000 Kč, V50 od 649 000 Kč a S60 od 829 000 Kč.

Mimo samotné snížení modelů klesly i ceny některých prvků příplatkové výbavy. Bi-xenony k modelům S40, V50 a S60 lze nyní získat jen za 29 tis. Kč. Za integrovaný telefon vč. sluchátka pro model S60 zaplatíte jen 32 500 Kč a pokud si objednáte navigační systém RTI, pak zdarma obdržíte DVD mapu Evropy vč. České republiky.

Nové podmínky panují i u modelů s možností odpočtu DPH. Modely V50 a V70 ve verzi N1 získáte s tzv. "N1 paketem" zdarma. Cenové zvýhodnění pak činí 25, resp. 39 tis. Kč. Celá nabídka je omezená a platí při převzetí vozu do 31. března 2006.

Kompletní nový ceník vozů Volvo si můžete stáhnout ve formátu PDF zde (115 kB).

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků