Volvo představilo V90 Cross Country. Téměř nic o něm ale neřeklo

Automobilka Volvo včera odhalila model V90 Cross Country, nástupce zvýšených kombi V70 XC a XC70. Navazuje tak na téměř dvacetiletou historii těchto vozidel, nicméně přestože značka slibovala něco více než jenom V90 s plasty, zatím to moc neprokázala.

Volvo představilo V90 Cross Country. Téměř nic o něm ale neřeklo

Volvo představilo V90 Cross Country. Téměř nic o něm ale neřeklo

Oficiální tisková zpráva hovoří o posunutí luxusních kombi do outdoorové roviny, schopnostech, které ocení každý dobrodruh a testování v tvrdých podmínkách, na úvod jsme však chtěli znát něco docela jiného – například změny na podvozku, větší světlou výšku nebo nabídku motoru, která se může od standardních verzí trochu lišit, a podobně. Zatím tedy víme, že je Volvo V90 Cross Country připraveno na třeskuté mrazy i velké teplo, to je ale vesměs všechno. Tak třeba příště.

Volvo se chce zcela zbavit dieselů, náhradou budou benzínové hybridy

Volvo se chce zcela zbavit dieselů, náhradou budou benzínové hybridy

Přitom podle Thomase Ingenlatha, senior viceprezidenta oddělení designu Volva, značka nebere navrhování vozů Cross Country pouze jako stylingové hraní s plasty. „Soustředíme se na opravdové schopnosti. Volvo V90 Cross Country přináší překvapující a velmi zajímavou kombinaci silného exteriéru stvořeného pro výkon a luxusního skandinávského interiéru. Ačkoli navazuje na původní Cross Country tradici, vnáší do ní novou recepturu: jedná se o vůz se silnými terénními schopnostmi v provedení důmyslně elegantního kombi,“ vysvětluje Ingenlath.

Volvo věří, že autonomní systém budou řidiči zapínat jen na dálnici

Volvo věří, že autonomní systém budou řidiči zapínat jen na dálnici

Výroba vozu by měla začít v továrně Torslanda už na podzim, kdy se ale dostane na trh či kolik bude stát, zatím nevíme. Pod milion to ale stoprocentně nebude – ten totiž hravě přeskočí už základní verze se čtyřválcem o výkonu 110 kW. V Paříži vůz očekávat nemůžeme, automobilka se totiž této výstavy letos neúčastní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků