Volvo představilo V90 Cross Country. Téměř nic o něm ale neřeklo

Automobilka Volvo včera odhalila model V90 Cross Country, nástupce zvýšených kombi V70 XC a XC70. Navazuje tak na téměř dvacetiletou historii těchto vozidel, nicméně přestože značka slibovala něco více než jenom V90 s plasty, zatím to moc neprokázala.

Volvo představilo V90 Cross Country. Téměř nic o něm ale neřeklo

Volvo představilo V90 Cross Country. Téměř nic o něm ale neřeklo

Oficiální tisková zpráva hovoří o posunutí luxusních kombi do outdoorové roviny, schopnostech, které ocení každý dobrodruh a testování v tvrdých podmínkách, na úvod jsme však chtěli znát něco docela jiného – například změny na podvozku, větší světlou výšku nebo nabídku motoru, která se může od standardních verzí trochu lišit, a podobně. Zatím tedy víme, že je Volvo V90 Cross Country připraveno na třeskuté mrazy i velké teplo, to je ale vesměs všechno. Tak třeba příště.

Volvo se chce zcela zbavit dieselů, náhradou budou benzínové hybridy

Volvo se chce zcela zbavit dieselů, náhradou budou benzínové hybridy

Přitom podle Thomase Ingenlatha, senior viceprezidenta oddělení designu Volva, značka nebere navrhování vozů Cross Country pouze jako stylingové hraní s plasty. „Soustředíme se na opravdové schopnosti. Volvo V90 Cross Country přináší překvapující a velmi zajímavou kombinaci silného exteriéru stvořeného pro výkon a luxusního skandinávského interiéru. Ačkoli navazuje na původní Cross Country tradici, vnáší do ní novou recepturu: jedná se o vůz se silnými terénními schopnostmi v provedení důmyslně elegantního kombi,“ vysvětluje Ingenlath.

Volvo věří, že autonomní systém budou řidiči zapínat jen na dálnici

Volvo věří, že autonomní systém budou řidiči zapínat jen na dálnici

Výroba vozu by měla začít v továrně Torslanda už na podzim, kdy se ale dostane na trh či kolik bude stát, zatím nevíme. Pod milion to ale stoprocentně nebude – ten totiž hravě přeskočí už základní verze se čtyřválcem o výkonu 110 kW. V Paříži vůz očekávat nemůžeme, automobilka se totiž této výstavy letos neúčastní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2011
Stav: 118 740 km
Cena: 540 000 Kč
Volvo S80 2,4
Rok výroby: 2012
Stav: 117 530 km
Cena: 380 000 Kč
Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2010
Stav: 199 811 km
Cena: 390 000 Kč
Volvo V40 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 242 247 km
Cena: 60 000 Kč
Volvo V60 2
Rok výroby: 2012
Stav: 156 631 km
Cena: 320 000 Kč
Volvo XC60 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 193 679 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků