Volvo představilo V90 Cross Country. Téměř nic o něm ale neřeklo

Automobilka Volvo včera odhalila model V90 Cross Country, nástupce zvýšených kombi V70 XC a XC70. Navazuje tak na téměř dvacetiletou historii těchto vozidel, nicméně přestože značka slibovala něco více než jenom V90 s plasty, zatím to moc neprokázala.

Volvo představilo V90 Cross Country. Téměř nic o něm ale neřeklo

Volvo představilo V90 Cross Country. Téměř nic o něm ale neřeklo

Oficiální tisková zpráva hovoří o posunutí luxusních kombi do outdoorové roviny, schopnostech, které ocení každý dobrodruh a testování v tvrdých podmínkách, na úvod jsme však chtěli znát něco docela jiného – například změny na podvozku, větší světlou výšku nebo nabídku motoru, která se může od standardních verzí trochu lišit, a podobně. Zatím tedy víme, že je Volvo V90 Cross Country připraveno na třeskuté mrazy i velké teplo, to je ale vesměs všechno. Tak třeba příště.

Volvo se chce zcela zbavit dieselů, náhradou budou benzínové hybridy

Volvo se chce zcela zbavit dieselů, náhradou budou benzínové hybridy

Přitom podle Thomase Ingenlatha, senior viceprezidenta oddělení designu Volva, značka nebere navrhování vozů Cross Country pouze jako stylingové hraní s plasty. „Soustředíme se na opravdové schopnosti. Volvo V90 Cross Country přináší překvapující a velmi zajímavou kombinaci silného exteriéru stvořeného pro výkon a luxusního skandinávského interiéru. Ačkoli navazuje na původní Cross Country tradici, vnáší do ní novou recepturu: jedná se o vůz se silnými terénními schopnostmi v provedení důmyslně elegantního kombi,“ vysvětluje Ingenlath.

Volvo věří, že autonomní systém budou řidiči zapínat jen na dálnici

Volvo věří, že autonomní systém budou řidiči zapínat jen na dálnici

Výroba vozu by měla začít v továrně Torslanda už na podzim, kdy se ale dostane na trh či kolik bude stát, zatím nevíme. Pod milion to ale stoprocentně nebude – ten totiž hravě přeskočí už základní verze se čtyřválcem o výkonu 110 kW. V Paříži vůz očekávat nemůžeme, automobilka se totiž této výstavy letos neúčastní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků