Volvo představilo V90 Cross Country. Téměř nic o něm ale neřeklo

Automobilka Volvo včera odhalila model V90 Cross Country, nástupce zvýšených kombi V70 XC a XC70. Navazuje tak na téměř dvacetiletou historii těchto vozidel, nicméně přestože značka slibovala něco více než jenom V90 s plasty, zatím to moc neprokázala.

Volvo představilo V90 Cross Country. Téměř nic o něm ale neřeklo

Volvo představilo V90 Cross Country. Téměř nic o něm ale neřeklo

Oficiální tisková zpráva hovoří o posunutí luxusních kombi do outdoorové roviny, schopnostech, které ocení každý dobrodruh a testování v tvrdých podmínkách, na úvod jsme však chtěli znát něco docela jiného – například změny na podvozku, větší světlou výšku nebo nabídku motoru, která se může od standardních verzí trochu lišit, a podobně. Zatím tedy víme, že je Volvo V90 Cross Country připraveno na třeskuté mrazy i velké teplo, to je ale vesměs všechno. Tak třeba příště.

Volvo se chce zcela zbavit dieselů, náhradou budou benzínové hybridy

Volvo se chce zcela zbavit dieselů, náhradou budou benzínové hybridy

Přitom podle Thomase Ingenlatha, senior viceprezidenta oddělení designu Volva, značka nebere navrhování vozů Cross Country pouze jako stylingové hraní s plasty. „Soustředíme se na opravdové schopnosti. Volvo V90 Cross Country přináší překvapující a velmi zajímavou kombinaci silného exteriéru stvořeného pro výkon a luxusního skandinávského interiéru. Ačkoli navazuje na původní Cross Country tradici, vnáší do ní novou recepturu: jedná se o vůz se silnými terénními schopnostmi v provedení důmyslně elegantního kombi,“ vysvětluje Ingenlath.

Volvo věří, že autonomní systém budou řidiči zapínat jen na dálnici

Volvo věří, že autonomní systém budou řidiči zapínat jen na dálnici

Výroba vozu by měla začít v továrně Torslanda už na podzim, kdy se ale dostane na trh či kolik bude stát, zatím nevíme. Pod milion to ale stoprocentně nebude – ten totiž hravě přeskočí už základní verze se čtyřválcem o výkonu 110 kW. V Paříži vůz očekávat nemůžeme, automobilka se totiž této výstavy letos neúčastní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků