Volvo představilo modely S90 a V90 v provedení R-Design

Sedan S90 i kombi V90 automobilky Volvo mohou být nyní vybaveny také výraznějším R-Design paketem. Vedle optických změn a nových prvků výbavy mají modely R-Design také „pokročilý sportovní podvozek“, což zřejmě znamená, že budou blíže k asfaltu a trochu více to bude na průměrné české silnici drncat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modely Volvo S90 a V90 v provedení R-Design mají jiné nárazníky a pár zajímavých detailů v interiéru. Výkony se nemění, ale auto jezdí na sníženém podvozku

Vpředu najdete nový výraznější nárazník se spoilerem a integrovanými mlhovkami, nová je i maska chladiče a barevné provedení detailů exteriéru v pianové černi. Pouze modely R-Design také dostanou speciální pětipaprsková kola.

Volvo XC90 T8 Polestar je nejvýkonnějším Volvem v historii značky

Volvo XC90 T8 Polestar je nejvýkonnějším Volvem v historii značky

Uvnitř dostanete anatomicky tvarované sedačky, které designově připomínají závodní skořepiny. Nový je i volant. Pak už jsou to především kosmetické detaily, které na funkci moc velký vliv nemají. Paket R-Design je k dispozici ke všem motorizacím, ale výši příplatku ještě neznáme.

Jen připomeneme, že modely Volvo S90 a V90 používají čtyřválce 2,0 l. Základ tvoří provedení T5 s turbodmychadlem a výkonem 187 kW (257 k), nad ním je model T6 AWD s turbem a kompresorem (235 kW/320 k) a vrcholnou motorizaci tvoří hybridní model T8 AWD. Z dieselů jsou v nabídce modely D4 (140 kW a 400 Nm) a D5 AWD (173 kW a 480 Nm).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků