Volvo představilo modely S90 a V90 v provedení R-Design

Sedan S90 i kombi V90 automobilky Volvo mohou být nyní vybaveny také výraznějším R-Design paketem. Vedle optických změn a nových prvků výbavy mají modely R-Design také „pokročilý sportovní podvozek“, což zřejmě znamená, že budou blíže k asfaltu a trochu více to bude na průměrné české silnici drncat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modely Volvo S90 a V90 v provedení R-Design mají jiné nárazníky a pár zajímavých detailů v interiéru. Výkony se nemění, ale auto jezdí na sníženém podvozku

Vpředu najdete nový výraznější nárazník se spoilerem a integrovanými mlhovkami, nová je i maska chladiče a barevné provedení detailů exteriéru v pianové černi. Pouze modely R-Design také dostanou speciální pětipaprsková kola.

Volvo XC90 T8 Polestar je nejvýkonnějším Volvem v historii značky

Volvo XC90 T8 Polestar je nejvýkonnějším Volvem v historii značky

Uvnitř dostanete anatomicky tvarované sedačky, které designově připomínají závodní skořepiny. Nový je i volant. Pak už jsou to především kosmetické detaily, které na funkci moc velký vliv nemají. Paket R-Design je k dispozici ke všem motorizacím, ale výši příplatku ještě neznáme.

Jen připomeneme, že modely Volvo S90 a V90 používají čtyřválce 2,0 l. Základ tvoří provedení T5 s turbodmychadlem a výkonem 187 kW (257 k), nad ním je model T6 AWD s turbem a kompresorem (235 kW/320 k) a vrcholnou motorizaci tvoří hybridní model T8 AWD. Z dieselů jsou v nabídce modely D4 (140 kW a 400 Nm) a D5 AWD (173 kW a 480 Nm).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků