Volvo představilo modely S90 a V90 v provedení R-Design

Sedan S90 i kombi V90 automobilky Volvo mohou být nyní vybaveny také výraznějším R-Design paketem. Vedle optických změn a nových prvků výbavy mají modely R-Design také „pokročilý sportovní podvozek“, což zřejmě znamená, že budou blíže k asfaltu a trochu více to bude na průměrné české silnici drncat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modely Volvo S90 a V90 v provedení R-Design mají jiné nárazníky a pár zajímavých detailů v interiéru. Výkony se nemění, ale auto jezdí na sníženém podvozku

Vpředu najdete nový výraznější nárazník se spoilerem a integrovanými mlhovkami, nová je i maska chladiče a barevné provedení detailů exteriéru v pianové černi. Pouze modely R-Design také dostanou speciální pětipaprsková kola.

Volvo XC90 T8 Polestar je nejvýkonnějším Volvem v historii značky

Volvo XC90 T8 Polestar je nejvýkonnějším Volvem v historii značky

Uvnitř dostanete anatomicky tvarované sedačky, které designově připomínají závodní skořepiny. Nový je i volant. Pak už jsou to především kosmetické detaily, které na funkci moc velký vliv nemají. Paket R-Design je k dispozici ke všem motorizacím, ale výši příplatku ještě neznáme.

Jen připomeneme, že modely Volvo S90 a V90 používají čtyřválce 2,0 l. Základ tvoří provedení T5 s turbodmychadlem a výkonem 187 kW (257 k), nad ním je model T6 AWD s turbem a kompresorem (235 kW/320 k) a vrcholnou motorizaci tvoří hybridní model T8 AWD. Z dieselů jsou v nabídce modely D4 (140 kW a 400 Nm) a D5 AWD (173 kW a 480 Nm).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků