Volvo představilo modely S90 a V90 v provedení R-Design

Sedan S90 i kombi V90 automobilky Volvo mohou být nyní vybaveny také výraznějším R-Design paketem. Vedle optických změn a nových prvků výbavy mají modely R-Design také „pokročilý sportovní podvozek“, což zřejmě znamená, že budou blíže k asfaltu a trochu více to bude na průměrné české silnici drncat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modely Volvo S90 a V90 v provedení R-Design mají jiné nárazníky a pár zajímavých detailů v interiéru. Výkony se nemění, ale auto jezdí na sníženém podvozku

Vpředu najdete nový výraznější nárazník se spoilerem a integrovanými mlhovkami, nová je i maska chladiče a barevné provedení detailů exteriéru v pianové černi. Pouze modely R-Design také dostanou speciální pětipaprsková kola.

Volvo XC90 T8 Polestar je nejvýkonnějším Volvem v historii značky

Volvo XC90 T8 Polestar je nejvýkonnějším Volvem v historii značky

Uvnitř dostanete anatomicky tvarované sedačky, které designově připomínají závodní skořepiny. Nový je i volant. Pak už jsou to především kosmetické detaily, které na funkci moc velký vliv nemají. Paket R-Design je k dispozici ke všem motorizacím, ale výši příplatku ještě neznáme.

Jen připomeneme, že modely Volvo S90 a V90 používají čtyřválce 2,0 l. Základ tvoří provedení T5 s turbodmychadlem a výkonem 187 kW (257 k), nad ním je model T6 AWD s turbem a kompresorem (235 kW/320 k) a vrcholnou motorizaci tvoří hybridní model T8 AWD. Z dieselů jsou v nabídce modely D4 (140 kW a 400 Nm) a D5 AWD (173 kW a 480 Nm).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků