Volvo představilo modely S90 a V90 v provedení R-Design

Sedan S90 i kombi V90 automobilky Volvo mohou být nyní vybaveny také výraznějším R-Design paketem. Vedle optických změn a nových prvků výbavy mají modely R-Design také „pokročilý sportovní podvozek“, což zřejmě znamená, že budou blíže k asfaltu a trochu více to bude na průměrné české silnici drncat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modely Volvo S90 a V90 v provedení R-Design mají jiné nárazníky a pár zajímavých detailů v interiéru. Výkony se nemění, ale auto jezdí na sníženém podvozku

Vpředu najdete nový výraznější nárazník se spoilerem a integrovanými mlhovkami, nová je i maska chladiče a barevné provedení detailů exteriéru v pianové černi. Pouze modely R-Design také dostanou speciální pětipaprsková kola.

SUV | Tuning | Zajímavosti | Luxusní auta | Volvo

Volvo XC90 T8 Polestar je nejvýkonnějším Volvem v historii značky

Uvnitř dostanete anatomicky tvarované sedačky, které designově připomínají závodní skořepiny. Nový je i volant. Pak už jsou to především kosmetické detaily, které na funkci moc velký vliv nemají. Paket R-Design je k dispozici ke všem motorizacím, ale výši příplatku ještě neznáme.

Jen připomeneme, že modely Volvo S90 a V90 používají čtyřválce 2,0 l. Základ tvoří provedení T5 s turbodmychadlem a výkonem 187 kW (257 k), nad ním je model T6 AWD s turbem a kompresorem (235 kW/320 k) a vrcholnou motorizaci tvoří hybridní model T8 AWD. Z dieselů jsou v nabídce modely D4 (140 kW a 400 Nm) a D5 AWD (173 kW a 480 Nm).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků