Volvo představí malé SUV v roce 2018. Jmenovat by se mělo XC40

Volvo představí malé SUV v roce 2018. Jmenovat by se mělo XC40

Plánovaná modelová ofenzíva značky Volvo bude zahrnovat i malé SUV. Zatím není oficiálně potvrzeno, jak by se takový vůz jmenoval, ale podle dostupných zdrojů se nedočkáme žádného velkého překvapení, protože je údajně v plánu klasické označení XC40. Představit by se tento model měl začátkem roku 2018.

Audi Q7 3.0 TDI quattro vs. Volvo XC90 D5 AWD: Srovnání prostornosti

Audi Q7 3.0 TDI quattro vs. Volvo XC90 D5 AWD: Srovnání prostornosti

Vyplývá to ze zpráv, se kterými přišli kolegové z Automotive News Europe. Podle jejich zdrojů se bude vůz vyrábět v Gentu a jako základ u něj poslouží nová platforma CMA. Tu pak automobilka použije také pro novou generaci V40, která by měla přijít o něco později. 

Test Volvo V40 T3 R-Design - na sportovní notu

Test Volvo V40 T3 R-Design - na sportovní notu

Kromě čtyřválcových motorů Drive-E dostanou kompaktní modely Volvo také nové tříválce, které budou pocházet z vlastního vývoje. Zájemci se mohou těšit rovněž na plug-in hybridní provedení a pro rok 2020 se počítá i s příchodem autonomního řízení.

Po nové XC90 je teď na programu modelové ofenzívy Volvo nová S90 a V90. Obě auta mají být velmi podobná právě velkému SUV. Případní zájemci se tak budou téměř jistě muset spokojit opět maximálně se čtyřválcovými motory. 

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků