Volvo opět hlásí problémy s bezpečnostními pásy u XC90

56 komentářů

Maty
21. června • 13:31

Tak jen pro pořádek - v ČR se to týká jen 6ti vozů a jedná se pouze o 7m verze .. vidím že trollové přímé konkurence jsou při každé zmínce o Volvu stále více nervózní a holt teď se to teda hodilo :) .. a uklidním Vás - bude hůř !

Youda
21. června • 8:01

Když do těch skládaček dělají každou součástku jinde a co nejlevnějí tak čemu se pak divit. Třeba na Aston Martin, MB dělají výfuky Bulhaři a Rumuni v české montovně, součástky do airbagu Bentley, nebo box rádii Harman taky, atd. atd. I drahé automobilky nepohrdnou otrockou a levnou pracovní silou. Když si prohlídnete kody na dílech a štítkách po autě, zjistite že komponenty jsou z celého světa a zejména ze zemí, kde lidé dělají za půl darma. Pak to automobilka vydává za prémiovou kvalitu :-D

stealth01
21. června • 21:31

No jo ale za prodejní cenu 12 milionu moc XC90 neprodáš. Ale muze te hřát u srdce, ze bude vše vyrobeno poctivě.

Ef
20. června • 21:11

Nevím že se o tom vůbec zminují, tyto problémy se subdodavateli občas řeší každá značka.. a v bezpečnosti jsou naprostá špička, jejich bezpečnostní normy jsou nejpřísnější na světě a výsledky nedávných small overlap testů to jen potvrdily..bohužel většina výrobců staví auta jen tak, aby prošla předem stanovenými testy a pak už to mají na salámu..

stealth01
21. června • 5:51

Naprostá špička jsou dneska skoro všichni výrobci. Nechápu, proč je Volvu připisována nějaká aura super bezpečnosti. Raději bych boural v Q7 než v XC90. Výsledky testů to potvrzují.

fela
22. června • 7:34

Ad "Aura bezpečnosti" :biznis, politika, dobrovoľné obmedzovanie slobody a dobrovoľné prijímanie špehovania je dôkaz, že marketing vždy zvíťazí.

Niemand
22. června • 13:02

Lenže na marketing stačia hviezdičky. Kto študuje technické data a preťaženia?

stealth01
22. června • 18:45
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jirka
22. června • 20:09

tak když to všichni dělají, tak mi vysvětli, proč po zavedení těch testů všichni krom Volva propadli ? Já to vidím tak, že akorát dotahují náskok Volva. jinak je úsměvné, jak přehlížíš ty výsledky přetížení...

stealth01
22. června • 20:21

Neprehlizim. Je to velký úspěch Volva. Jinak Q7 má problém s nohou u řidiče a XC90 zase s hrudnikem v bočním nárazu. Napis mi prosím, kdo propadl? Která automobilka má výrazně horší výsledky.
Podle podrobných reportů je bezpečnost Q7 a XC90 víceméně stejná. Otázka je, jak by dopadla reálná nehoda. Vždy bych zvolil německou značku a dal bych ji přednost před Volvem. Už jen kvůli aktivní bezpečnosti. Tak a teď mi napis, které značky v iihs small overlap test propadli. Jedna už je vyřešena a odnesla si super výsledky. Co GLE (jedno z top hodnocení)? Kde jsou ty prémiové značky, které propadly?

Jirka
22. června • 21:43

Staci se podivat na vysledky o generaci nazpet, na A4, BMW 3, 5 to dala, ale zadny zazrak. Stejne tak Mercedes E neby uplne vzorovy s ohledem na povest a znacku. GLE to zvlada, ale letite stare Volvo CX90 to davalo plus minus stejne. Dnes uz jak sam pises to je u kazdeho neco, ale to je tim, ze je k tomu dohnaly testy. Dalsi otazka je co udela jiny druh narazu, jak dela treba ADAC..tam verim nejvic Volvu a Mercedesu. A nejmene BMW. Proste svedove jsou vic posedli bezpecnosti nez treba jine narody to je fakt. Zase jim pak unikaji jine vlastnosti u aut, ale to je na jinou debatu. A taky dodam, ze nejsem zadny Volvo fanatik, mam rad auta obecne.

stealth01
22. června • 17:55

OK. Takže abychom se dostali k tvému fanatismu a zaslepenosti:http://biopark-regensburg.de/en/company-details/item/6... ... Mercedes zkoumá reálné dopravní nehody od roku 1969:http://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance... ... Aspoň buď chlap a omluv se za ty pitomosti.

Jirka
21. června • 12:33

Nemáš pravdu. Ostatní se připravují hlavně na testy EURO NCAP a takové BMW je třeba dost zklamáni vzhledem ke jmenu a ceně.

Niemand
21. června • 9:39

To dokazuje jedine to, že nevieš čítať. Ano v 50km/h môžeš búrať aj v Q7, ale preťaženia sú o rád vyššie ako v XC90. Pri vyšších rýchlostiach už ťa môžu zabiť. Bezpečnosť je hlavne o maximálnom stlmení nárazu bez deformácie priestoru pre posádku a nie, že celé auto sa rozletí a priestor pre posádku sa zastaví s preťažením cez 100g. Ale to VAG fan nikdy nepochopí, tam je podmienkou IQ do 90.
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/vo... ...
www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/audi/q7-4-door-suv/2017

stealth01
21. června • 21:05

Tak jsem se díval na ty odkazy. Ty musíš byt na drogách. Vždyť obě auta mají stejne hodnocení. Ja se orientuju pouze podle small-overlap testy IIHS. Euro NCAP neberu prilis vážně. Tady je jasné vidět, proč preferuji Q7 v bezpečnosti nad Volvem:https://youtu.be/EENhlQHrb1M... Co ti teď není ještě jasné? Nebo zvracis kdykoliv někdo řekne koncern. Jojo ta nenávist.

Niemand
22. června • 7:01

To, že si VAG fan dokazuješ na rôznych fórach. A to, že nevieš čítať po anglicky aj týmto príspevkom. Mne rozdiel radu nepríde ako rovnaké výsledky.
Volvo:
Head
HIC-15 37
Femur (kN)
Left 0.4
Right 0.7
Knee displacement (mm)
Left 1
Right 0
Knee-thigh-hip injury risk (%)
Left 0
Right 0
Maximum tibia index
Left 0.24
Right 0.41
Tibia axial force (kN)
Left 1.1
Right 0.2
Foot acceleration (g)
Left 27
Right 16
Audi
Head
HIC-15 225
Femur (kN)
Left 5.5
Right 0.1
Knee displacement (mm)
Left 5
Right 0
Knee-thigh-hip injury risk (%)
Left 4
Right 0
Maximum tibia index
Left 0.57
Right 0.70
Tibia axial force (kN)
Left 4.2
Right 0.3
Foot acceleration (g)
Left 121
Right 127
A to so vypichol len tie najvýraznejšie rozdiely. Pre hviezdickara to stačí, ale tým čo tomu rozumejú je jasné, že je to zas len auto na testy a keby niečo mierne zmenili, tak je to v ... jak pri predošlých generovaniach.
10 ročná S60 zvláda small overlap lepšia ako väčšina súčasnej prémiovej konkurencie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
22. června • 8:22

Tak jsem prošel každy detail toho printu. Stále nechápeš, ze je bezpečnější Q7? Jsi z Marsu???

Niemand
22. června • 12:22

Ďakujem práve si mi potvrdil, že nie len že nevieš hľadať info po nete, ale ho nedokážeš pochopiť ani keď ti to niekto naservíruje rovno pod nos. Ak sa ti o rád vyššie preťaženia zdajú ako dôkaz bezpečnosti, tak si skus v Q7 small overlap v stovke.
A áno Volvo sa zaoberá bezpečnosťou. Od nich je trojbodový pás, alebo používanie vysokopostavenej ocele. Už roky skupujú všetky zaujímave vraky svojich aut vo švédsku a práve preto ich ešte nikdy nový crash test nenachytal nepripravených. Asi netreba pripomínať ako sa v small overlap rozflákli Nemci. Pri tom je to náraz pri ktorom v USA v rámci nehôd zomrie asi 25% ľudi. Takže žiadna okrajová zaležitosť. Volvo to malo podchytené pred viac ako 10 rokmi(staršie Volvo v small overlap netestovali). Nemci až keď to požadoval test. Ale predpokladám, že ani tento písaný text nepochopíš, lebo neospevuje jeden koncern.

stealth01
22. června • 16:39

Jinak ten třibodovy pas je těžký kalibr. Airbagy, esp, abs, to taky vymysleli ve Volvu? Promiň, ale kvůli tomu, ze nějaká automobilka používá vysokopevnostni ocel (zdroj, ze první Volvo), prece nebudu vybírat auto. Small overlap zvládla jak Q7, tak třeba GLE. http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/me... ... S naprostým přehledem. Rozdíly jsou minimální. Ve Volvu se proste jen hnulo více věcí a je tam větší riziko poranění hrudníku. Závěrem. Volvo je bezpečné, souhlasím. Ale není to tak, ze je tady Volvo a někde vzadu ostatní značky. Rozdíly mezi modely jsou téměř nulové. V něčem je trochu lepší XC90, v něčem jiném zase Lexus nebo Mercedes. Pochopil jsi už, ze mi nejde o koncern, jako o pravdu?

stealth01
22. června • 16:22

Sorry myslel jsem S90.
Jinak, prosím nedělej z Volva nějaké dobrodince. Je to skupina lidi, kteří chtějí ze svých zákazníků vytriskat co nejvíce peněz, s co nejmenší námahou. Stejně jako všechny ostatní značky.

stealth01
22. června • 16:18

To s těmi vraky nedělá pochopitelně jen Volvo. I ta jednoduchá Škoda má speciální odddeleni, kde zkoumají pečlivě reálné nehody. A kterákoliv značka používá vysokopevnostni oceli, dělá tisíce testů, pochop, ze to, co te ovlivňuje a děla z tebe fanatika je jen dotazeny marketing jedné značky.
Ještě jednou a naposledy. Mám k Volvu úplně stejný vztah, jako ke koncernu. Miluji nové V90, xC90 obdivuji pro použité prvky v interiéru. Jsou to nádherně propracovaná auta. Ale jakmile někdo není schopen pochopit, ze rozdíly v bezpečnosti jsou minimální nebo nulové a začne pomlouvat jinou značku, tak ji budu hájit. Nesnáším nespravedlnost. A přísahám, kdyby jsi začal něco o tom, jak jsou evropské značky v bezpečnosti vepredu proti japonským, budu hledat tak dlouho relevantní informace, než je skutečně najdu a buď ti tvůj blud vyvrátim nebo potvrdim, ze mas pravdu.
Já ale přesto všechno, budu tisíckrát raději bourat v Q7 nebo třeba GLE, než ve Volvu. Moc jim v bezpečnosti nevěřím.

Maty
22. června • 10:59

Podle mne teď už účelově lžete chlape - otevřete si dvě okna (to dáte ;) a do každého si vložte "Print Full Report For This Vehicle" - jednoduchým porovnáním si projeďte síly působící na různé části těla v přímém srovnání XC90 vs. Q7 a pak se pánovi omluvte .. To není o žádném fanatismu, ale více než 50 letém know-how Volva a jejich výzkumu reálných dopravních nehod (už asi 43tis.), které jim říká kde použít jaký typ oceli, aby energie destrukce nárazu byla od posádky řízeně odvedena bezpečnostní klecí mimo a nepůsobila na ni přímo ... Dnes jich používají až 7 druhů a ta legovaná bórem je nejpevnější z používaných v automotive a v XC90 je jí více než 37% (běžně v autech tak do 15%). Q7 je určitě bezpečné auto a nikdo tady nic jiného netvrdil, ale za mne tady fanaticky a až nesoudně působíte jen Vy sám ..

stealth01
22. června • 16:31

Absolutne nehájím Q7. To je nesmysl. Beru ji proste jako bezpečnější auto, Volvu moc nevěřím. A jak jsem psal. Reálné dopravní nehody a zkoumání všech sil řeší dneska kdekdo. Škoda má na to cele oddělení. Ze strany Volva je to jen marketing. Těží ze zavedených klišé. Pozor, já netvrdím, ze Volvo není bezpečné. Ale mnohem raději bych boural v GLE, Q7 nebo X5. Proste ty rozdíly v bezpečnosti jsou nulové a vždy bude záležet na nárazu a působících silách. No chcete tvrdit, ze ve Volvu se nemůžete zabit? Pokud by se srazilo čelně Volvo XC90 s Lexusem RX450, asi bych to viděl tak 50 na 50. Nevím proč by mělo být Volvo bezpečněji. Lexus i Volvo mají stejné počítače, stejné simulace a testy. Tvrdíte snad, ze top manažerovi Volva jde o bezpečnost nějakých pasažérů? Nežijeme v pohádce, ze ne?

Maty
23. června • 10:26

Ano tvrdím a jen jste potvrdil, že jste prostě troll B-] !
A mám pro Vás i pár faktů, nicméně všeobecně - tak, jak znám švédskou mentalitu - předesílám, že jejich optikou je jenom dobře, že takto bezpečných aut je na světě co nejvíc a nebudete tomu možná věřit, ale přejí to upřímně nám všem... To byl i jeden z důvodů, proč např. patent na tříbodový pás zapsali už v roce 1957 ve znění umožňujícím ho používat bezplatně všem výrobcům aut na světě .. a asi se nechceme dohadovat, kolika lidem to zachránilo život.
Stejně tak ani dnes neznám žádného představitele velké D trojky, který by opakovaně, coby nejvyšší představitel značky, jasně a transparentně proklamoval záměr zajistit, aby se v jejich vozech počínaje 2020 nikdo vážně nezranil, natož zabil.. To je poměrně vážný statement, nemyslíte ?
A k těm vašim PC - to opravdu není a nikdy nebylo o výkonu HW ale know-how, které výzkumem reálných nehod získali. Ano, máte pravdu, že to dělá i ŠKODA, ale i ŠKODA poznamenala a to několikrát, že se v oblasti bezpečnosti a touto aktivitou Volvem inspirovala, neboť to má smysl... Nicméně Volvo na rozdíl od všech ostatních to provádí už 50 let a je to více než 43tis zdokumentovaných nehod. I díky místní legislativní podpoře mohou mluvit s účastníky nehod, lékaři i policisty a mají ke všemu přístup a to jim pomáhá vyvíjet nejen systémy vozu, ale i bezpečnostní klec vozu co nejefektivněji z hlediska rozvedení energie nárazu mimo zónu posádky i v daleko větších rychlostech, než používá NCAP a IIHS. Také spolupracují s pojišťovnami, které je nasměrovali na typ crash testů, který nikdo nenařizuje a většinou ani neprovádí pro homologaci vozu, jako je off-road test, kdy vůz vylítne mimo vozovku a nebo jde přes boudu atd...
Víte je strašně těžké argumentovat něco, co nikdo z nás nechce zažít, ale pokud chcete fakta - vážně si něco o tom nastudujte. Vše, co jsem zmínil je na internetu. Poměr ultra vysokopevnostních ocelí je u Volva absolutně nejvyšší a dosahuje v nových modelech až 40% skeletu bezpečnostní klece. Všichni ostatní výrobci vč. těch které zmiňujete používají max 15% a spíše ani to ne. Ano to stačí na 5* EURO-NCAP, ale už ,málokdy na IIHS Small Overlap a natož ten oboustranný.. Jestli chcete ještě více - jukněte , co píšou o bezpečnosti Volva přímo zákazníci, kterým to auto zachránilo život http://www.volvosavedmylife.com/read-the-stories-1.html... .. A nebo ne .. nechte to být ;) a hezký víkend!

stealth01
23. června • 11:00

Podívejte, ta debata je z Vaší strany zajímavá. Člověk má tendenci druhého urážet a ponižovat, když se mu postaví na odpor nebo pokud mí jiný názor.
Chápu Vaší argumentaci, ty články a podobně jsou velmi zajímavé, stejně jako síly, které vyhodnotili technici IIHS. Ale pořád se budu cítit bezpečněji v D3 autech. Je to o zkušenostech, je to o aktivní bezpečnosti. Pokud budu mít perfektní podvozek, aktivní stabilizátory na všech kolech, sportovní diferenciál, osmipístkové keramické brzdy a silný osmiválec v SQ7, tak mám něco navíc, než co nabízí Volvo. Mám vyřešenou pasivní bezpečnost (v bočním nárazu mnohem lépe, než zvládá Volvo XC90) a mám vyřešenou aktivní bezpečnost (silné brzdy, stabilní podvozek, silný motor). Takže kritickou situaci (a souhlasím s Vámi, svým stylem jízdy se snažím tomu vyvarovat) zvládnu daleko lépe (ať už po stránce manévrování nebo potřeby rychle dostupné síly motoru, případně excelentních brzd).Cituji z test Car&Driver, kde testovali Q7, X5 a XC90"In the C&D comparison, the X5 had the longest braking distance from 70 to 0 mph at 178 feet. The Audi Q7 was the shortest at 166 feet and the Volvo second at 167 feet. The X5 had the slowest slalom speed at 34.3 mph, while the Audi was first at 36.9 mph. The Volvo managed 35 mph. The X5 was third in the skidpad at 0.79 g ahead of only the Range Rover at 0.78 g. The Q7 measured 0.85 g and the Volvo 0.84 g."Jak jistě vidíte, i zde jsou výsledky minimální, ale jsou. Volvo XC90 je prokazatelně lepší v pasivní bezpečnosti, uznávám, ale ty rozdíly jsou tak mizivé, že já raději zastavím ze stovky o něco dřív s Q7/SQ7, než kdybych měl pasivně bezpečné XC90.

Maty
23. června • 11:30

" Člověk má tendenci druhého urážet a ponižovat, když se mu postaví na odpor nebo pokud mí jiný názor. " ??? Aha, takže jste od AUDI :-D
Pominu-li, kam jste teď argumentačně stočil diskuzi, když už není kam.. a stejně to na konci nevyřešíme my dva tady, ale svými preferencemi a potřebami zákazníci (se asi shodneme).. to, co mne opravdu zaujalo, je opakovaná potřeba zástupců D3 trollit negativně ve všech diskuzích, kde se v poslední době objevilo nějak Volvo (a teď se to holt i hodilo,že..). Nemyslíte, že je to spíše na škodu? Já jen, že jsem nikdy nic takového nezaznamenal od nikoho, kdo fandí Volvu ...

stealth01
23. června • 12:52

Proboha, to nemyslíte vážně. Já někam stáčím diskuzi? Copak já jsem nějaký zástupce D3? Ano, koupil jsem si v minulosti jejich vozy a kupuji je stále, ale co s tím má společného něco negativního. Opět opakuji a přísahám, když se někdo nespravedlivě dotkne Volva, budu bojovat zuby nehty, abych Volvo očistil. To není příslušnost k nějakému kmeni, to je prostě touha vidět věci reálně. A prostě Volvo a jejich bezpečnost je prostě klišé, stejně jako BMW a jejich radost z jízdy nebo Audi s náskokem díky technice. Pak zas tady přijdou japanofilové s těmi argumenty o tom, jak japonské vozy jsou spolehlivé. Hned poté vidím rudě. Je to prostě celé blábol.
Ještě začněte s tím, jak jako majitel Audi na silnici určitě prasím a jak si hraju na něco lepšího. Myslel jsem, že se bavíme o problému a ne, že tady budete vytahovat nějaké souboje o tým za který kdo kope. Já mám rád i Volvo a především Saab, miluji některé japonské vozy a obdivuji píli Němců. Když můj otec potřeboval poradit s výběrem auta, doporučil jsem mu okamžitě Subaru Forester, ovšem dle vaší logiky bych mu měl poradit nějaké Audi, že? Já jezdím v SQ7, jsem konečně šťastný, nikdy jsem se necítil lépe. Ano, Volvo jsem u nového rodinného auta okamžitě zavrhnul kvůli absenci více než čtyřválcových motorů. Jít do jejich autosalónu se mi zdálo jako ztráta času, nehledě na to, že když jsem v 2011 vybíral nové rodinné auto, tak jsem si ve Volvu připadal hodně špatně. Velmi neprofesionální, arogantní a povýšenecké chování prodejců.

Maty
23. června • 16:05

To Vám prostě nevěřím.. podle mne jste zástupce AUDI a SQ7 nevlastníte, byť jste se v ní pravděpodobně z titulu funkce asi párkrát svezl, ale to je tak to jediné, co mi v internetové diskuzi zbývá , že ;) .. To už bychom totiž sklouzli do roviny co, kdy a kde konkrétně a to určitě sám nechcete .. Má zkušenost s Volvem je naprosto a diametrálně odlišná... Vidím zde jediné - přihodil jste si "polínko" (a ne jediný) tam, kde se to zrovna hodilo a rozjel zde demagogickou diskuzi popírající dohledatelná fakta, ve které jste střílel až nepochopitelně po každém, kdo vám nesedl... S tím bych to asi už uzavřel s upřímným přáním méně nehod nám všem a zase někde někdy ;) ... Tuším, že třeba první test nové XC60 Vás zase rozpálí doběla :-))

stealth01
23. června • 16:43

Mimochodem jako prodejce Audi je hodně zvláštní, ze mám v garáži BMW M3:http://moje.auto.cz/stealth01/m3.html... A taky je obdivuhodné, ze prodejce Audi kupuje manželce do města BMW 330e:http://moje.auto.cz/stealth01/330e.html... A taky toto vlákno a veškerou diskuzi jsem si vymyslel. http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php... Ne, teď trochu vážně. Mne je jedno, zda mi věříte nebo nevěříte. Podnikám v multimédiích a kupuji si rad luxusni a sportovní auta. Doufám, ze to není trestné.
Ještě jednou opakuji, Volvo mám rad. Demagogie, lži a nesmyslu je tady ale plna diskuze. Teď nemyslím ale mé příspěvky.

stealth01
23. června • 16:31

SQ7 pochopitelně vlastním. Můžeme se kdykoliv sejít a můžete se v ni projet.
Jak se vám vlastně líbí v té Exclusive barvě?https://goo.gl/photos/iW4nw9zYJa5yHcBL8... :-D

Niemand
22. června • 12:11

To je ťažko pre niekoho, kto fanaticky háji jednu stranu. Ja rozhodne nie som Volo fan. Nejaponske auto som ešte nevlastnil(Nemcov jazdím len pracovne), ale práca Volva v oblasti bezpečnosti je vidieť v každom ohľade. Už roky skupujú všetky zaujímave vraky vo Švédsku a následne ich analyzujú. Nepamätám si, že by Volvo pri nejakom novom teste pohorelo, a to je aj dôvod, prečo aj keď boli prvý kto začal s vysoko pevnostnou oceľou, tak ich autá sú možno najťažšie v triede. Lebo rôzne priečniky sú aj tam kde ich nik iný nemá.

stealth01
22. června • 7:51

Nejsem koncernovy fanoušek. Jen se braním nespravedlivým soudům a odsuzovani všeho, co koncern stvořil. Volvo má super auta, nic proti nim nemám. Jen proste zijou desítky let ze zavedených klišé o bezpečnosti. Ale proč bych fanatikovi něco vysvětloval.
Podle tebe se totiž koncern na narazovky připravuje a staví podle nich auta, ale Volvo ne. Těm jde pouze o bezpečí pasažérů. Necitis v tom sám určitý fanatismus?
Ostatně můžeš mi připisovat jakékoliv nálepky, vypovídá to jen a jen o tobě. S tou angličtinou jsi trochu mimo, potřebuji ji k podnikání na denní bázi a mám z angličtiny státní zkoušku. Učím se ji už 22 let. Tady vidíš jak fanaticky obdiv k nějaké zavedené pravdě o bezpečnosti muže člověka změnit. Pracuj na sobě.

Jirka
21. června • 22:36

Co tam je jasne videt ? Oba dopadli stejne.. Q7 je jiste povedene auto, ale co se mi nelibi, tak tenhle druh narazu zacala evropska konkurence az po pruserech v USA, kdezto Volvo to ma zmaknute uz davno.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
22. června • 7:04

Čísla co som vypichol dokazujú, že to auto je opäť len postavene na testy. Taká 10 ročná S60 zvláda small overlap lepšia ako väčšina súčasnej prémiovej konkurencie.

stealth01
22. června • 8:28

Fanatik. No nic. Známý mého prodejce Audi boural v nové Q7 se synem na zadním sedadle. V zatáčce jim vlitla to cesty dodávka a následovala čelní srážka. Auto bylo na odpis a dokonce uletěla a o 30 metru od nehody se našla celá zadní náprava. Obema pasažérům se nic nestalo, jen popáleniny na rukou (netuším proč) a odřeniny. Desetiletý chlapec vzadu na sedadle měl bouli na hlavě (netuším proč). Mam to zprostředkovaně, ale toto není test ale realita.
Nebo víš co, ja to otočím. Volvo připravuje auta pouze na euro ncap a iihs. Mas nějaký protiargument? Nemáš. Ono to je ale tak snadné odsuzovat koncern jako bandu podvodníků a z lidi u Volva dělat polobohy, ze?

Niemand
22. června • 13:00

Mýlil som sa. Ty máš IQ nanajvýš 60. To by muselo Volvo pripravovať budúce testy. Pretože Volvo doteraz každý test zvládlo aj so starým model a ostatný sa do teraz vždy rozfakli a potom to museli dáko lepiť buď v rámci modelu, alebo pri generačnej obmene. To je rozdiel medzi riešim bezpečnosť a riešim testy.

stealth01
23. června • 7:53

Tak jo. V roce 2012 iihs začala s small overlap testy. V roce 2013 udělala první sety a výsledky. V te době nikdo nebyl připraven a nikdo neměl auta přizpůsobena:Z evropských tento test zvládli: Ford Focus, Mercedes Benz ML a možná budeš zvracet, ale Volkswagen Passat. Další byly Subaru Impreza, Subaru Forester, nějaké Hondy atd. Volvo tyto testy zvládlo ihned, s jednou výjimkou. Jejich největší model S80 totálně propadl. Uznávám, ze tady Volvo boduje, ale lžeš, pokud tvrdíš ze v prvních testech, které iihs dělala a na které výrobci nebyli připraveni, ostatní rozflákli. Je to hnus, ale nenáviděný koncern to zvládl okamžitě.

Maty
23. června • 10:32

A zase a opakovaně zde účelově lžete chlape - proboha nikdo netvrdí, že ta auta nejsou bezpečná a naopak je jen dobře, že taková jsou ... Btw ta S80 ho zvádla 100% a s nejvyšším hodnocením na 10let staré modifikované EUCD platformě a po 8 letech prodeje s Top Safety Pick+

stealth01
23. června • 18:29

Tak se omlouvám. Ten přehled 2013 tvrdí, ze S80 propadla, nezvládla test a tudíž je tam jen jen TOP SAFETY PICK. Ale po rozkliknutí je tam vidět, ze S80 to zvládla. Netuším jak, ale zvládli to. Moje chyba, měl jsem se podívat do detailu a nevěřit IIHS přehledu.

Maty
26. června • 7:33

Hele vy praktikující budhisto až teď jsem si všiml , jak se tady rozpadáte :) .. nejdříve útočíte a pak se zase omlouváte ..ale ok hoď kamenem, kdo jsem bez viny, že ;)
Tak snad Vám to cvičení tady - Vy svatý obránce pravdy - něco dalo ...

stealth01
26. června • 9:15

Vy máte teda hnusnou povahu. Fuj! Já jsem vycházel z toho celkového přehledu. Je tam Volvo S80 bez toho, že prošlo SO? Je. Až po rozkliknutí v detailu je vidět, že jím prošlo.
Jste neuvěřitelný. Samozřejmě se omluvím, to je základ charakteru. Je to lepší, než kdybych to nechal být. A co kdybyste se omluvil vy za ty šílené kraviny, že jsem prodejce Audi? To už ne, že? Je mi z vás zle.

Maty
27. června • 8:39

Ano, je mi to líto .. ale, že jsem to zase udělal .. x-krát jsem si řekl, že na demagogické kvičení a útoky na všechny strany nebudu reagovat a zase jsem to udělal .. Když se teď párkrát zhluboka nadechnete a v klidu si celou diskuzi znova pročtete, uznejte, že jste se několikráte omlouval za něco, co jste předtím do krve hájil a útočil proti každému, kdo Vám chtěl pouze poskytnout i "jiný úhel pohledu" .. Najdete to zde minimálně 3x. B-] Ale teď upřímně - ať se Vám daří a zkuste si z toho něco dobrého odnést .. Mind setup na to máte ;)

stealth01
23. června • 16:14

Já tedy nejsem citlivý na své ego, jsem praktiujicim v budhismu, ale říkat, ze lzu je na facku. To myslím vážně. http://www.iihs.org/iihs/ratings/TSP-List/2013... Proč vy se účelově zastáváte názorů niemanda a proč mu nereknete ze lze, když tvrdí, ze evropské automobilky propadly?

stealth01
22. června • 16:11

Já jsem se taky mýlil. Ty nejsi fanatik, ty jsi ultra fanatik. Přestaň prosím blbnout, to tvé Volvo za to ztrapnění přece nestojí. Anebo se pojď sejít a vyrikame si to o te inteligenci někde u kafe.
Takže iihs a euro ncap. Jediné Volvo všechno zvládá a ostatní jsou mimo jo? Paneboze proč vždycky musí být nějací fanatici? Nemůžeme proste jen fandit auto průmyslu bez ohledu na značku? Ten marketing Volva ti pěkné vymyl mozek.

stealth01
21. června • 20:53

Ja nejsem VAG fan. Mam rad auta. Ta poznámka o IQ hovoří jen o tobě. Nic to nevypovídá o mne

Ef
21. června • 6:06

To že se pleteš dokladují právě ty SO testy..když je zavedli, tak kabina volva držela, a myslím, že zrovna audi a merc se zbortili..a VW dokonce rovnou upadly dveře. je to na netu, tam uvidíš jak jsou všichni naprostá špička:-) ja jsem fanda MB, ale myslím, že tu bezpečnost má volvo fakt dotaženou nejvíc..

Jednabedna
20. června • 22:58

.....což je pitomost, ale pokud tě ten názor těší, šiř ho klidně dál. Je to zadarmo.

Miliardar
20. června • 20:50

"Naštěstí se problém týká prozatím velmi malého počtu vyrobených vozů"
Pochopitelně, že vím o Strachu: https://goo.gl/iKiiV3... mnohé a taky, že nejhorší SMRT je z vyděšení. Ale tato informace je pro mně jakési varování, varovný prst, že Volvo ne. Protože je sice hezké, že nějaký Moneyžer má své prémie jisté, ale podobné problémy nevznikají náhodou a vyplývají z toho jak se obecně k výrobě přistupuje. A ruku na srdce ten kdo si prošel Automotive ví jistě své. :-D
„Nikdy nerezignuj na to, co chceš opravdu dělat. Člověk s velkými sny je mocnější než ten se všemi fakty.“ – Albert Einstein

sokar
20. června • 18:49

Mimořádně bezpečný...... Bejvávalo. Nejedna automobilka je už dotáhla, jen to v lidech furt zůstává zafixováno jakože bezpečnost = volvo.....

Niemand
21. června • 9:42

Tak si skús pozrieť detail testov a nie len hviezdičky. Na small overlap výrobcovia doteraz nekápli. Aj keď kabína prežije, tak preťaženia sú brutálne. U Volva je aj pri small overlap náraz spomaľovaný plynulo.

Jednabedna
20. června • 22:56

Myslím, že zajímavější téma, než pindat nesmysly typu Volvo - bejvávalo, je zabývat se tím, proč do toho nedávají motor. Což je k tomuto článku mimo téma, takže nic.

kari
21. června • 8:29

Včera jsem potkal starší XC90 V8. Tak jsem si jen povzdechl.

Antiautomat
20. června • 18:21

...totalny cinsky hnus.

pcwifi
21. června • 0:17

kdyby to bylo "ciste" severske Volvo, mlel bys uplne jinak vid... no tak si zajdi do stinu at hlava vychladne a pak budes mejt snad jiny pohled na vec...

Ludek_II
22. června • 14:24

Kdyby to bylo ciste, severske Volvo, tak to nemá takové problémy. Jo a píšu ti to ze stínu.

Antiautomat
21. června • 19:22

...na rozdiel od Teba si pamatam svedske auta.

Doporučujeme

Články odjinud