Volvo opět zvyšuje bezpečnostní standardy. Vozy si teď budou povídat

kuk  |  16. 04. 2019 17:55

Jo "zvyšuje bezpečnostní standardy" ale jenom dokud se kvůli tomu nestane nehoda.

Odpovědět  |   | 
Power  |  16. 04. 2019 18:32

Kristepane. Můžete mi prozradit jak informace o náledí zvýší riziko nehody?

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  16. 04. 2019 19:46

Ehm...skutečně zvýší. Na každý systém vzniká návyk. A pravděpodobnost, že se za namrzlým mostem nebo namrzlou zatáčkou potkají dvě volva s tímto systémem a ještě navíc to, co už úsek projelo, získalo hodnověrnou informaci o závadě ve sjízdnosti a tedy má co předat, je ve většině Evropy rovna nule. A protože ostatní automobilky podobné nesmysly nevymýšlejí a pracují na úplně jiných systémech, bude chudák řidič, který by na to nedejbože chtěl spoléhat. Pak ho snad masivní konstrukce čínskošvédského vozíku s poddimenzovaným motorem zachrání.

Odpovědět  |   | 
Power  |  17. 04. 2019 06:18

To snad ani nemůžeš myslet vážně.. Takže vločka signalizujici na palubce vozu možnost námrazy taky zvyšuje možnost nehody? Ehm..

Odpovědět  |   | 
Stupido.  |  17. 04. 2019 07:40

Jistěže ano.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  17. 04. 2019 07:48

Tu tupost máš od narození, nebo jsi ji nabral až později?

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  17. 04. 2019 09:28

Se přidávám. Hošík zjevně vůbec nepochopil, co bylo příspěvkem myšleno. Takových se po světě pohybuje docela dost a ještě k tomu mají volební právo...

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  16. 04. 2019 18:15

To bude bžunda, až se někde vysmykuju ze silnice a pak si budu stěžovat Volvu, že neměli v cloudu informaci o poloze rozsypaného kbelíku s pískem......

Odpovědět  |   | 
Power  |  16. 04. 2019 18:30

V tom případě si kup škodovku páč u té končí veškerá invence při nalevce kapaliny ostřikovačů.. I kdyby ty jeden trotle fungoval ten systém na padesát procent tak ti pořád zatraceně pomůže..

Odpovědět  |   | 
BB  |  16. 04. 2019 22:40

A v čem mi ten systém pomůže?

Odpovědět  |   | 
Power  |  17. 04. 2019 06:19

Proč to tedy komentuješ když naprosto nechápeš o čem článek píše?

Odpovědět  |   | 
BB  |  17. 04. 2019 08:11

Marně přemýšlím jak mi pomůže, že se v +4'C rozsvítí vločka na přístrojovce!? Snad vidím jaka je cesta! Nebo mi chceš namluvit, že mi ctí bude hlásit každý metr silnice a její stav a preventivně mi to bude snižovat rychlost? Tyhle €urohujerske sracky mě obtěžují.

Odpovědět  |   | 
BB  |  17. 04. 2019 08:11

Marně přemýšlím jak mi pomůže, že se v +4'C rozsvítí vločka na přístrojovce!? Snad vidím jaka je cesta! Nebo mi chceš namluvit, že mi ctí bude hlásit každý metr silnice a její stav a preventivně mi to bude snižovat rychlost? Tyhle €urohujerske sracky mě obtěžují.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  17. 04. 2019 10:01

Vločka na přístrojovce je nevinné upozornění, že teplota venku je 4°C a níž. Nehraje si na nic světoborného, prostě jen dá vědět, že něco může nastat. Stejně jako kontrolka stavu kapaliny ostřikovačů.
Pokud ale někdo staví aktivní systém a vydává ho za něco, co to není, navíc osamoceně bez koordinace s ostatními nebo standardizující autoritou, nebezpečné to být může, protože hlupák na to spolehne ve smyslu není aktivní hlášení = není led, ale to aktivní hlášení neměl kdo poslat.

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  16. 04. 2019 18:45

Hm a když se Volvu nebudeš líbit tak se neodemkne a pojedes doprdous . Ale když si někdo chce koupit buzerovací auto at si ho koupí

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  16. 04. 2019 19:53

Uvědomělý chinofil si ho koupí a bude zodpovědně přispívat do čínské databáze informací o pohybu amerických a evropských imeprialistů.

Odpovědět  |   | 
BB  |  16. 04. 2019 22:38

Když už tam nemůžeme dát pořádný motor, dáme tam pořádné buzerovaci systémy. Blbosti samé kraviny. Lidi budou spoléhat na hlášení, něco jako mám SUV můžu jet do zatáčky kdykoliv jakkoliv rychle.

Odpovědět  |   | 
Pekr  |  17. 04. 2019 10:44

Me se ty diskuze strasne libi.....

Uz vim proc je Zeman a Babis tam kde jsou

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  17. 04. 2019 11:05

Pekr: Ty se hlavně nauč pravopis, ty vědátore.

Odpovědět  |   | 
dagmarrr  |  17. 04. 2019 13:49

Já nechápu ty věčné diskuze mimo mísu. Běžte s tím léčením komplexů někam jinam. Tady by se snad mělo debatovat o technických řešeních a vlastní zkušenosti a né o nějakých úvahách typu "kdyby byly v pr...li ryby"...

Odpovědět  |   | 
BB  |  17. 04. 2019 17:02

Jak člověk nehýká jak osel blaženě nad vším co nám naservírují, hned do toho nějaké individuum plete politiky, tak s tím jděte pane do prdeke. Mám brzdového asistenta a párkrát mi zabrdil, když jsem to necekal, vážně super a tak to je se vším.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  17. 04. 2019 06:58

uz jen pockat az se zacnou posilat absolutne jina data, treba zvukovy zaznam debaty z kabiny apod. a bude vymalovano. A cinan umi skryt tuhle vec aniz by na to nekdo prisel, dyt koukejte, pry Huawei je plny brajglu ale dodnes nikdo nic nenasel, nedokazal, coz neznamena, ze tam nic neni... kdepak, jak uz to rikal leckdo, cesta do pekla je dlazdena dobrymi umysly...

Odpovědět  |   | 
Jiří Bartoš  |  17. 04. 2019 15:08

Super, už se těším až mě moje vlastní auto napráská na policii až třeba projedu na červenou, nebo rychleji po dálnici, to bude super 😂😂😂😂😂

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A