Volvo odhalilo české ceny modelu XC60. Pod milion korun se zájemci nevejdou

Volvo na autosalonu v Ženevě oficiálně odhalilo nový model XC60. Ten nyní konečně dostal také český ceník, který startuje lehce nad jedním milionem korun.

Volvo odhalilo tuzemský ceník XC60, nejnovějšího přírůstku do rodiny švédského výrobce. Startuje na 1 047 900 českých korunách, za které dostanete dvoulitrový turbodiesel D3 spárovaný se šestistupňovým manuálem a pohonem předních kol. To vše v základní výbavě Kinetic. V případě volby motorizace D4 je k mání i automat a to za příplatek 60 tisíc Kč.

Nové Volvo XC60 nabídne hybridní verzi i vylepšeného autopilota

Nové Volvo XC60 nabídne hybridní verzi i vylepšeného autopilota

Volvo podrobnosti o košatosti základní výbavy zatím neprozradilo. Více tak víme až o vyšším stupni Momentum, který nabízí automatickou klimatizaci, 9" displej infotainmentu, elektricky ovládaná okénka, multifunkční kožený volant či systém brzdění s detekcí chodců i zvířat.

Volvo XC60: Naše fotogalerie z premiéry v Ženevě

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

​Na výběr jsou pochopitelně také zážehové jednotky, které se označují písmenem T. Startují na 1 329 900 korunách (za čtyřválec s výkonem 254 koní). Vyšplhat se ale můžete až na 1 607 200 Kč za silnější variantu s 320 koňskými silami ve výbavě Inscription. Ta navíc nabízí větší obrazovku a kola, kvalitnější zpracování interiéru či volbu jízdních režimů.

Volvo XC60 ve variantě Polestar? Takto by prý mohlo vypadat

Volvo XC60 ve variantě Polestar? Takto by prý mohlo vypadat

V nabídce je také hybridní pohon, jehož cena začíná na 1 847 700 korunách, za nejdražší výbavu Inscription pak zaplatíte 1 957 700 Kč. První kusy druhé generace modelu dorazí na český trh v září tohoto roku.

Volvo XC60: Oficiální fotogalerie

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Technická data a ceny výbav

Motorizace T5 T6 T8 (Twin-Engine) D3 D4 D5
Pohon 4x4 4x4 4x4 4x2 4x4 4x4
Zdvihový objem (cm3) 1969 1969 1969 1969 1969 1969
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4
Max. výkon (kW) 187 235 235+65 110 140 173
Točivý moment (Nm) 350 400 400+240 320 400 480
Převodovka 8A 8A 8A 6M 6M/8A 8A
Výbava Kinetic (Kč) - - - 1 047 900 1 169 900 -
Výbava Momentum (Kč) 1 329 900 1 484 900 1 847 700 1 133 900 1 255 900 1 420 900
Výbava Inscription (Kč) 1 452 200 1 607 200 1 957 700 1 256 200 1 378 200 1 543 200
Výbava R-Design (Kč) 1 409 300 1 564 300 1 915 600 1 213 300 1 335 300 1 500 300

bazar

Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2011
Stav: 118 740 km
Cena: 560 000 Kč
Volvo S80 2,4
Rok výroby: 2012
Stav: 117 530 km
Cena: 380 000 Kč
Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2010
Stav: 199 811 km
Cena: 390 000 Kč
Volvo V40 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 242 247 km
Cena: 60 000 Kč
Volvo V60 2
Rok výroby: 2012
Stav: 156 631 km
Cena: 320 000 Kč
Volvo XC60 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 193 679 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků