Volvo odhalilo české ceny modelu XC60. Pod milion korun se zájemci nevejdou

Volvo na autosalonu v Ženevě oficiálně odhalilo nový model XC60. Ten nyní konečně dostal také český ceník, který startuje lehce nad jedním milionem korun.

Volvo odhalilo tuzemský ceník XC60, nejnovějšího přírůstku do rodiny švédského výrobce. Startuje na 1 047 900 českých korunách, za které dostanete dvoulitrový turbodiesel D3 spárovaný se šestistupňovým manuálem a pohonem předních kol. To vše v základní výbavě Kinetic. V případě volby motorizace D4 je k mání i automat a to za příplatek 60 tisíc Kč.

Nové Volvo XC60 nabídne hybridní verzi i vylepšeného autopilota

Nové Volvo XC60 nabídne hybridní verzi i vylepšeného autopilota

Volvo podrobnosti o košatosti základní výbavy zatím neprozradilo. Více tak víme až o vyšším stupni Momentum, který nabízí automatickou klimatizaci, 9" displej infotainmentu, elektricky ovládaná okénka, multifunkční kožený volant či systém brzdění s detekcí chodců i zvířat.

Volvo XC60: Naše fotogalerie z premiéry v Ženevě

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

​Na výběr jsou pochopitelně také zážehové jednotky, které se označují písmenem T. Startují na 1 329 900 korunách (za čtyřválec s výkonem 254 koní). Vyšplhat se ale můžete až na 1 607 200 Kč za silnější variantu s 320 koňskými silami ve výbavě Inscription. Ta navíc nabízí větší obrazovku a kola, kvalitnější zpracování interiéru či volbu jízdních režimů.

Volvo XC60 ve variantě Polestar? Takto by prý mohlo vypadat

Volvo XC60 ve variantě Polestar? Takto by prý mohlo vypadat

V nabídce je také hybridní pohon, jehož cena začíná na 1 847 700 korunách, za nejdražší výbavu Inscription pak zaplatíte 1 957 700 Kč. První kusy druhé generace modelu dorazí na český trh v září tohoto roku.

Volvo XC60: Oficiální fotogalerie

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Technická data a ceny výbav

Motorizace T5 T6 T8 (Twin-Engine) D3 D4 D5
Pohon 4x4 4x4 4x4 4x2 4x4 4x4
Zdvihový objem (cm3) 1969 1969 1969 1969 1969 1969
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4
Max. výkon (kW) 187 235 235+65 110 140 173
Točivý moment (Nm) 350 400 400+240 320 400 480
Převodovka 8A 8A 8A 6M 6M/8A 8A
Výbava Kinetic (Kč) - - - 1 047 900 1 169 900 -
Výbava Momentum (Kč) 1 329 900 1 484 900 1 847 700 1 133 900 1 255 900 1 420 900
Výbava Inscription (Kč) 1 452 200 1 607 200 1 957 700 1 256 200 1 378 200 1 543 200
Výbava R-Design (Kč) 1 409 300 1 564 300 1 915 600 1 213 300 1 335 300 1 500 300
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 10 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků