Volvo: motory VEA s individuálním řízením vstřikovačů i-ART

6 komentářů

st
10. dubna • 11:09

A co spolehlivost? A reálná spotřeba?

Jiří  Duchoň
9. dubna • 14:29 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, děkuji za upozornění, žádný zánět už v tomto článku nenajdete;-) Co se podrobnějších informací týče, nic bližšího zatím k dispozici není, jakmile něco objevíme, určitě se k tomuto tématu vrátíme.

goro
9. dubna • 14:02

pane autore, co to je "zánětový" motor?

Ondřej
9. dubna • 10:33

Konecne bude mit Volvo zase nove vlastni motory. A made in SWE. Uz se tesim.

Tis
9. dubna • 13:57

Konečně bude mít čínské Volvo svoje vlastní motory. Made in C E. Uz se tesim.
Ono to trochu připomíná PD od VW ?

Fantomas
9. dubna • 8:41

"systém i-ART u motorů VEA využívá individuálního řízení každého ze vstřikovačů samostatným procesorem.
Stručně a jednoduše: díky tomu má mít řídicí jednotka přesnější, rychlejší a přímější informace o potřebě přísunu paliva do válců"Já bych rozhodně uvítal přesnější a odbornější popis toho systému. Hlavně o jaké informace jde, odkud se berou, co je výsledkem a podobně.

Doporučujeme

Články odjinud