Volvo míří se speciálem S60 Polestar TC1 do seriálu WTCC

Volvo míří se speciálem S60 Polestar TC1 do seriálu WTCC

Volvo se oficiálně vrací na závodní tratě. Už příští rok se švédská automobilka naplno zapojí díky týmu Polestar Cyan Racign do seriálu WTCC. Toto oznámení přichází přesně třicet let poté, co Volvo oslavilo s modelem 240 Turbo vítězství v kategorii jezdců v seriálu ETCC.

Volvo: Polestar Performance k dispozici od poloviny července

Volvo: Polestar Performance k dispozici od poloviny července

Přesné detaily Volvo zveřejnění později. Dnes nám pouze ve stručné tiskové zprávě připomíná, že závodní speciál S60 Polestar TC1 používá čtyřválcový dvoulitrový motor odvozený od současné nové řady Drive-E. Výkon této jednotky v závodní specifikaci činí 294 kW (400 k).

Volvo Drive-E: čtyři válce pro řadu 60

Volvo Drive-E: čtyři válce pro řadu 60

Volvo vstupem do seriálu WTCC naváže na své působení v australském šampionátu V8 Supercars. I tam se představil závodní speciál S60, pod kapotou měl ale osmiválcovou jednotku s objemem pět litrů a výkonem 478 kW (650 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků