Volvo mění techniku elektrických crossoverů. Mají vyšší výkon, větší baterii a poprvé i pohon zadních kol

9 komentářů

i20
22. ledna • 12:26

Neco pro normalni lidi by nebylo? Pak dekuji...

Maty
5. dubna • 16:33

Již brzy .. stay tuned

.
19. ledna • 10:56

Další čínská mrdka, ale to elektrosvazákům nevadí, ti mění názory jak kabát.

Olda
19. ledna • 16:29

Je to jasný....Čínu nekupovat!

Freddka
19. ledna • 19:06

Tak ale jestli chces EV a nechces cinu tak co presne bys doporucoval?
Protoze Cina ma myslim 80% podil na bateriich pro EV a zbytek je Tesla… takze kluci tedy dopirucujete Teslu? :-)

Moik
19. ledna • 22:15

A Tesle si myslíš dodává kdo?

Freddka
20. ledna • 0:35

Nevim presne, myslim ze v americe delaji sve a fabriku provozuje Pannasonic, tedy japonec. Ale tech baterky je Tesla.V Cinsky fabrice nema na vyber, kdyz chces vyrabet v cine, musis pouzit cinsky, tesla ma myslim CATL.Ta fabrika v Berline odhaduju zatim pouziva baterky CATL a az se dostavi fabrika na baterky, tak to stejne co v americe?Ja nevim, vsechno jde dohledat. Tohle snad neni daleko od pravdy.

xXx
19. ledna • 19:18

Stačí se řídit heslem "méně Číny". Tesla se vyrábí v Německu, suroviny na baterie kutá snad už v Kanadě? Bmw I4 vyráběn též v Německu. Volvo je až moc Číny. Také z tohoto důvody o tyto vozy nestojím. Navíc v současnosti jsou při srovnávačkách vždy nejhorší a někdy i nejdražší.

Freddka
19. ledna • 20:09

Vsal rikam, pokud chces mene ciny, tak to podstatne jsou ty baterky. Takze zadny BMW, smulicka, musi to byt Elon :-)

Doporučujeme

Články odjinud