Volvo má tři nové zajímavé koncepty pro zlepšení bezpečnosti

9 komentářů

LK
18. prosince • 19:35

Pokud automobil přejde do jiného jízdního pruhu bez použití směrových světel, řidič je opět varován akustickým signálem. Při přejezdu do protisměru dokáže tuto situaci systém rozpoznat a automaticky zásahem do řízení vrátí vůz zpět do původního jízdního pruhu.Když jsem si představil ty tisíce prasat zejména ve vozech nejmenovaného koncernu s nejmenovanými motory, že se budou muset naučit blikat (až se tento systém rozšíří i mezi jiné automobilky), dost jsem se u toho pobavil.

Fanda
19. prosince • 10:43

Já jsem pro to, aby řidič nebyl varován, ale rovnou při přejezdu do jiného pruhu bez blikání dostal pár facek, auto zajelo na první odpočivadlo, tam řidiče vykoplo a ujelo :)

dastax
18. prosince • 15:14

A co kdyz se kamery nebo snimace zaspini? Staci jet chvili v zime,kdyz je posypano nebo vyrazit na nejakou polni cestu a bude hned zaspineno. Pak mi to bude porad pipat a brzdit? Super teda:-) Achjo, tady v tom svete si clovek zachvili nebude moct snad ani zabourat:)

hackiest
18. prosince • 17:25

ty si snad myslis, ze kdyz mas spinave treba parkovaci senzory a zaradis zpatecku tak to hned pipa ??

dastax
18. prosince • 17:53

no každopádně když je třeba špinavý senzor u automatického stírání skla, tak to stírá, i když prostě neprší...

ventil
18. prosince • 17:41

kazdopadne to pak nefakci ;)

max
18. prosince • 13:59

..jen to omezovani rychlosti asi neprijde ze strany autmobilek. napred pernamentni kontrola. viz holandsko. a casem aktivni zasahy do rizeni "shora".

vk
18. prosince • 10:44

Všechny popisované věci jsou aktivní bezpečnost, ne pasivní.Prvky pasivní bezpečnosti mají za úkol snižovat následky nehod, prvky aktivní bezpečnosti jsou od toho aby pomáhaly nehodám předcházet.

vk
18. prosince • 10:46

Omlouvám se, přečetl jsem si to ještě jednou, napoprvé jsem měl pocit že píšete že to jsou prvky pasivní bezpečnosti. Bezu zpět.

Doporučujeme

Články odjinud