Pokud automobil přejde do jiného jízdního pruhu bez použití směrových světel, řidič je opět varován akustickým signálem. Při přejezdu do protisměru dokáže tuto situaci systém rozpoznat a automaticky zásahem do řízení vrátí vůz zpět do původního jízdního pruhu.Když jsem si představil ty tisíce prasat zejména ve vozech nejmenovaného koncernu s nejmenovanými motory, že se budou muset naučit blikat (až se tento systém rozšíří i mezi jiné automobilky), dost jsem se u toho pobavil.
Já jsem pro to, aby řidič nebyl varován, ale rovnou při přejezdu do jiného pruhu bez blikání dostal pár facek, auto zajelo na první odpočivadlo, tam řidiče vykoplo a ujelo :)
A co kdyz se kamery nebo snimace zaspini? Staci jet chvili v zime,kdyz je posypano nebo vyrazit na nejakou polni cestu a bude hned zaspineno. Pak mi to bude porad pipat a brzdit? Super teda:-) Achjo, tady v tom svete si clovek zachvili nebude moct snad ani zabourat:)
ty si snad myslis, ze kdyz mas spinave treba parkovaci senzory a zaradis zpatecku tak to hned pipa ??
no každopádně když je třeba špinavý senzor u automatického stírání skla, tak to stírá, i když prostě neprší...
kazdopadne to pak nefakci ;)
..jen to omezovani rychlosti asi neprijde ze strany autmobilek. napred pernamentni kontrola. viz holandsko. a casem aktivni zasahy do rizeni "shora".
Všechny popisované věci jsou aktivní bezpečnost, ne pasivní.Prvky pasivní bezpečnosti mají za úkol snižovat následky nehod, prvky aktivní bezpečnosti jsou od toho aby pomáhaly nehodám předcházet.
Omlouvám se, přečetl jsem si to ještě jednou, napoprvé jsem měl pocit že píšete že to jsou prvky pasivní bezpečnosti. Bezu zpět.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.