Volvo má problémy s bezpečnostními pásy, svolává desítky tisíc vozů

Volvo má problémy s bezpečnostními pásy, svolává desítky tisíc vozů

Vozy Volva patří v crash testech mezi ty nejbezpečnější. Teď se ale švédský výrobce v zámoří potýká s problematickými bezpečnostními pásy. 

Až 74 000 automobilů Volvo v Americe a dalších 5 000 v Kanadě musí urychleně navštívit servis. Jedná se o nejnovější modely S60, V60, XC60 a XC90. Tento problém se ale může vyskytnout i u modelu S90 pro rok 2017. V těchto vozech vám ani zapnutí bezpečnostního pásu na předním sedadle spolujezdce nemusí v případě kolize zachránit život. 

Video: Volvo ukazuje interiér nového sedanu S90

Video: Volvo ukazuje interiér nového sedanu S90

Bezpečnostní pás na předním sedadle spolujezdce totiž nemusí správně držet a snadno může dojít k jeho odepnutí. To může mít za následek zvýšené riziko zranění v případě kolizní situace.

Výrobce informoval majitelé vozů už 28. října. Ti se mají co nejdříve dostavit do autorizovaného servisu, kde jim chybné komponenty za pár minut vymění. Volvo zatím naštěstí neeviduje žádná zranění v souvislosti s touto vadou. 

bazar

Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2011
Stav: 118 759 km
Cena: 540 000 Kč
Volvo S80 2,4
Rok výroby: 2012
Stav: 117 530 km
Cena: 370 000 Kč
Volvo V60 2
Rok výroby: 2014
Stav: 158 409 km
Cena: 370 000 Kč
Volvo V50 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 259 065 km
Cena: 100 000 Kč
Volvo V70 2,4
Rok výroby: 2001
Stav: 224 853 km
Cena: 80 000 Kč
Volvo C30 2
Rok výroby: 2007
Stav: 187 411 km
Cena: 136 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků