Volvo má problémy s bezpečnostními pásy, svolává desítky tisíc vozů

Volvo má problémy s bezpečnostními pásy, svolává desítky tisíc vozů

Vozy Volva patří v crash testech mezi ty nejbezpečnější. Teď se ale švédský výrobce v zámoří potýká s problematickými bezpečnostními pásy. 

Až 74 000 automobilů Volvo v Americe a dalších 5 000 v Kanadě musí urychleně navštívit servis. Jedná se o nejnovější modely S60, V60, XC60 a XC90. Tento problém se ale může vyskytnout i u modelu S90 pro rok 2017. V těchto vozech vám ani zapnutí bezpečnostního pásu na předním sedadle spolujezdce nemusí v případě kolize zachránit život. 

Video: Volvo ukazuje interiér nového sedanu S90

Video: Volvo ukazuje interiér nového sedanu S90

Bezpečnostní pás na předním sedadle spolujezdce totiž nemusí správně držet a snadno může dojít k jeho odepnutí. To může mít za následek zvýšené riziko zranění v případě kolizní situace.

Výrobce informoval majitelé vozů už 28. října. Ti se mají co nejdříve dostavit do autorizovaného servisu, kde jim chybné komponenty za pár minut vymění. Volvo zatím naštěstí neeviduje žádná zranění v souvislosti s touto vadou. 

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků