Volvo letos uvede poslední generaci naftových motorů. Dalších už se nedočkáme

kolkyno  |  13. 03. 2019 13:54

je to pekna, ta zelena predstava, ktora bude mozno fungovat vo Svedsku kde na to maju vytvorene prostredie atd., mozno v celej skandinavii s Danskom. Ale tu u nas suchoplavcov sotva, vratane nemecka a dalsich zapadnych krajin. Kebyze teraz hned vymenia vsetky dieselove Volva v Europe co jazdia za hybridy tak verim ze viac ako 50% z nich nedokazu nabit. Ja drzim palce Volvu, netvrdim ze su to nekvalitne auta ani nic podobne. No urcite sa ich globalne nepreda viac ako VW... a myslim si ze prechod pocitia v predajoch. Kiez by prisli s V6 3,0 benzinikom a malym 22kW elektromotorm na stierace

Odpovědět  |   | 
iPace  |  13. 03. 2019 15:55

celosvetove Volvu prodeje stoupaji i navzdory tomu ze maji jako maximum 4 valec 2 litr, jen v CR se podle informaci importera Volvo prodalo prez 160 kusu motorizace T8 v ruznych modelech Volvo

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  15. 03. 2019 13:17

Pokud vím, tak třeba Toyota se taky vzdala dieselů a namísto nich začala nabízet hybrid. Alespoň teda v těch modelech jako je Yaris, Auris, Avensis, RAV4, nová Corola, Camry a to samé celý Lexus. Myslím, že je to dobrá cesta, k čemu diesel v osobáku? Já ho měl, ale jenom proto, že benzín jsem tehdy nesehnal. Jako, byl dobrý, v pohodě, ale teď mám benzín a je to lepší.

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 03. 2019 21:28

Proto taky v Evropě nikdo do fleetu toyotu nekoupí. Tedy mimo Yarisů pro dámejídlo a podobné kreace.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 03. 2019 21:34

Jj naftak idealka na popojizdeni po meste Toyota jednoduse nepodleza cenu.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  16. 03. 2019 16:14

No a? Toyota prodává po celém světě a to, že se prakticky zbavila dieselu, nemá vliv na její prodeje. Tak o co jde?

Odpovědět  |   | 
jméno  |  18. 03. 2019 09:24

jj a proto je firmy začínají brát víc a víc místo naft (tak, jako jednu dobu začaly brát CNG místo nafty), nezapomínej dále an taxíky, moneta koupila (půjčila) napůl hybridy a napůl golfy na naftu, atd...

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  13. 03. 2019 14:59

At skonci treba uplne s cinani v riti. Aspon ze existuji jine automobilky ktere premysleji selskym rozumem. Treba Mazda.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  13. 03. 2019 16:00

myslis tu mazdu ktera podepsla dohodu S Toyotou a bude od nich odebyrat hybridni a plug-in hybridni techniku jen 5 mesicu pote co tvrdili ze se dieselu nevzdaji a ze hybridy jsou nanic? tu Mazdu ktera ma vypsano ze do roku 2030 chce mit elektrifikovane vsechny modely v nabidce?

selsky rozum schazi spouste diskuteru, automobilky zadny nepotrebuji, oni jedou na zisk, a tam rozhoduje poptavka a zakaznik, ne selsky rozum

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  13. 03. 2019 16:22

Ty zrejme sedis ve vrcholny pozici Mazdy. Ze vis vic nez oni.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  14. 03. 2019 06:23

Boli o tom články. Asi to nesledujes.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  14. 03. 2019 08:26

psali o tom clanky i zde na autorevue

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 03. 2019 08:42

Zato ty ještě furt sedíš na hajzlu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 03. 2019 15:23

Ať ty rakovinomety zdechnou, hrobečky už maj vykopaný.

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  13. 03. 2019 16:24

Kup si elektrokolo a nekecej nesmysli.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 03. 2019 20:46

Na elekolo ti seru.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  13. 03. 2019 16:34

na to este musi vela tornad zasiahnut USA aby dizle vykapali. za jedno je ze ked vykapu v autach, mali by aj v lodiach.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  13. 03. 2019 17:46

Papaj Ara tatra pretara cele dni nikdy si nezatvara svoj zobak klebetny. Volvo my ti verime.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  13. 03. 2019 23:27

skok do zdi v podani Volva... nepresvedcis lidi aby byli raz naraz Ele... to proste nejde. Ta cesta bude jeste setsakra dlouha.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 03. 2019 08:42

Bude to postupne, maji/znaji svou klientelu a ta zjevne s benzin/hybrid/elektro resp max V4 nema problem. Volvo for Life

Odpovědět  |   | 
Stanislav  |  14. 03. 2019 06:40

Volvo bylo vždy autem o kterém mám vynikající minění a zkušenost. V rodině používáme dlouhodobě výhradně Volva. Všechna jsou i byla vždy benzínová, některá LPG. Proti nové generaci vozů nemám výhrady, kromě jediné. Vadí mi, že tato auto také nesou značku Volvo.

Odpovědět  |   | 
May  |  14. 03. 2019 09:16

Tak pak je možná čas přestat trolit v diskuzích a přejít k jiný značce .. ale možná je Vám aspoň teď líp, že jste si tu frustraci "na nový nemám" tady odventiloval ..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 90 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 143 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A