Volvo ještě blíže svým příznivcům

České zastoupení automobilky Volvo spustilo pro své příznivce oficiální stránky na Facebooku. Odrážejí zaměření značky na komunikaci prostřednictvím sociálních sítí, kde mohou své fanoušky nejen informovat o horkých novinkách, ale také reagovat na jejich názory a podněty.

Letos v Ženevě Volvo představilo zcela revoluční způsob komunikace s fanoušky celého světa, kteří se tak mohli prostřednictvím Facebooku živě účastnit uvedení nejnovějšího modelu ‒ stylového hatchbacku Volvo V40 ‒ na světový trh. V expozici značky se na velkoplošné obrazovce neustále střídaly portréty zájemců posílajících na stránky automobilky své dotazy. A samozřejmě i odpovědi ‒ automobilka na otázky okamžitě reagovala.

Příznivci švédské značky se mohou na Facebooku zapojit i do řady netradičních soutěží. Pro ty kreativně zaměřené například vyhlásila automobilka soutěž o nejpoutavější polep oblíbeného crossoveru Volvo XC70 pro šampiona v alpském lyžování Ondřeje Banka. Vítězný návrh, jenž budoucí Ondřejův automobil ozdobí, bude vybrán z nejzajímavějších návrhů zaslaných do konce března.

Oficiální facebookové stránky Volvo Auto Czech jsou umístěny na adrese www.facebook.com/Volvocars.cz.
 

Zdroj: Volvo

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky