Volvo ještě blíže svým příznivcům

Volvo ještě blíže svým příznivcům

České zastoupení automobilky Volvo spustilo pro své příznivce oficiální stránky na Facebooku. Odrážejí zaměření značky na komunikaci prostřednictvím sociálních sítí, kde mohou své fanoušky nejen informovat o horkých novinkách, ale také reagovat na jejich názory a podněty.

Letos v Ženevě Volvo představilo zcela revoluční způsob komunikace s fanoušky celého světa, kteří se tak mohli prostřednictvím Facebooku živě účastnit uvedení nejnovějšího modelu ‒ stylového hatchbacku Volvo V40 ‒ na světový trh. V expozici značky se na velkoplošné obrazovce neustále střídaly portréty zájemců posílajících na stránky automobilky své dotazy. A samozřejmě i odpovědi ‒ automobilka na otázky okamžitě reagovala.

Příznivci švédské značky se mohou na Facebooku zapojit i do řady netradičních soutěží. Pro ty kreativně zaměřené například vyhlásila automobilka soutěž o nejpoutavější polep oblíbeného crossoveru Volvo XC70 pro šampiona v alpském lyžování Ondřeje Banka. Vítězný návrh, jenž budoucí Ondřejův automobil ozdobí, bude vybrán z nejzajímavějších návrhů zaslaných do konce března.

Oficiální facebookové stránky Volvo Auto Czech jsou umístěny na adrese www.facebook.com/Volvocars.cz.
 

Zdroj: Volvo

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků