Volvo hodlá přijít s novými kompaktními modely

Švédská automobilka Volvo nabídne v časovém horizontu pěti let nové kompaktní modely a zaměří se i na vývoj nových vznětových agregátů. Automobilka se rovněž spoléhá, že snížením produkce některých méně úspěšných modelů a po propuštění 2000 zaměstnanců se ji podaří zlepšit celkovou finanční bilanci.

Nejnovější strategický plán považuje vývoj nových šetrných vznětových agregátů za klíč k úspěchu. Prezident automobilky prohlásil, že do konce letošního roku by se na trhu měly objevit hned tři nové dieselové motory, kterými chce automobilka oslovit zákazníky především v Rusku a Číně. Co se týče nových kompaktních modelů, automobilka chce do roku 2010 nabídnout ještě minimálně jeden nový model velikosti C30.

Nad otázkou prodeje Volva visí však nadále velký otazník, avšak vedení Fordu oznámilo, že do konce letošního roku Volvo svého majitele určitě nezmění.

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků