Do Česka dorazilo jedno z nejbezpečnějších aut světa. Volvo EX90 nestojí zase tak moc a ujede až 600 km

123 komentářů

Americký Kojot Obecný
27. května • 0:54

Je to nádherný čínský Volvo co ujede 600km, bude se nabíjet tři dny a bude hořet čtrnáct dní než se uhasí. Vskutku bezpečné auto.Mentálně se připravte na to že ty vaše zelený hlavy nás a celou Evropu pohřbí jestli budete nadále podporovat auta co se kompletně vyrábí v Číně. Z Evropy si Číňani udělají další Afriku ne hned ale za pár let určitě...

Lukáš Mach (novy)
7. ledna • 15:36

Tak at se Evropa vzchopi a poradne do elektra investuje. Je kapitalismus a ja si budu zasadne kupovat jen ten nejlepsi produkt. Coz pro moje cesty ~100km za den je mensi elektroauto nabijene ze solaru na moji strese.

Zdislav Zkundyksicht
30. března • 22:23

Krása👍👍👍

Ludmila Stydká
20. března • 5:49

Pěkné auto

Nyte
16. března • 20:27

Nestojí moc? Musím uznat, že Autorevue asi platí dobře.

Ing. Klátil
16. března • 12:50

Auto krásné, ale pokud bych měl ty Prahy koupím si Kia EV9

i20
16. března • 1:35

Hledám milence na hluboké pokušení.😘

Tomáš
15. března • 4:16

Krásné auto. Asi nejhezčí generace XC90 co doposud Volvo uvedlo. Naprosto parádní, že je elektrické. Měl jsem možnost svezení s Teslou Y a doslova mě to okouzlilo ač na nové nemám. Tak snad jednou starší. Vždy jsem kupoval starší. Někteří zde komentující opravdu se styďte to je opravdu síla co za nenávist skrze "blbá" auta zde někteří dokážou.

i20
14. března • 23:45

ja bych jen tak namatkove pripomel jak zdejsim tzv.China-hejterum znatelne prospiva jak muzou, prominte za pouzitej vyraz, zakadit zdejsi diskuzi z jejich cinskej mobilu, laptopu, iPadu, iPhonu atd. Maji doma cinskou pracku, susicku, telefon....internet....zajimavy co

EL2020
15. března • 1:31

Klasické "podle sebe, soudím tebe". Já například nemám od čínské značky vůbec nic.

i20
15. března • 11:50

Ja nikoho nesoudim. Jesli neveris, dej si tu namahu a treba otevri svuj router a koukni jaka elektronika a hlavne vodkud tam je. Nebo zdroj v PC. To co je na nalepce na krabici bohuzel nevypovida vo tom co je vevnitr. Nu a treba iPady a iPhony jsou vyrabeny v Cine a v Brazilii. Jesli bys nemel doma vubec nic z Ciny tak si treba nezapnes vecerni zpravy a nebudes mit jak poslat prispevek sem do diskuze.Proto kdyz ctu neco jako 'nemecke' nebo 'svedske' auto tak je to spise jen o tom kde ma ta ktera znacka napsano misto v registru. Dnes jsou auta spise globalni produkt. Nu a Cina, tedy presneji produkce z Ciny, ma v tom hodne velkej podil. Muj Korejec taky neni celej korejskej. Dulezite pro mne je to ze jezdi zatim dobre a pokud to tak zustane at je treba eskymackej.Tak snad jsem to podal tak jednoduse jak to len slo.

EL2020
15. března • 15:32

Psal jsem od čínské značky, ne vyrobené v Číně. A tohle Volvo je prostě z čínského koncernu i kdyby bylo vyrobeno celé ve Švédsku ze švédských součástek švédskými Švédy do třetího kolena. Uvidíme, co soudruh Si předvede v Moskvě, ale zatím je to velký špatný.

i20
15. března • 16:00

takove auto, ktere by bylo cele ze Svedska bys proste neudelal. Treba takovy airbagy se ve Svedsku nedelaj zejo. Polovina vseho (patrne nejvice elektroniky) je cinskyho puvodu. Jeste jednou, tohle neni jako kdyz kovar udela ve svym volnym case treba drezinu pro mistni lokalku. Jesli na ty drezine bude znacka Mercedes nebo Huawei kterou si mistni drozkar udelal, bude to totalne jedna a ta sama vec.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rejpal
15. března • 18:17

Tak třeba ložiska se jednu dobu dělaly v ČR, takže je Volvo vlastně české auto.

i20
15. března • 20:30

Kopiruji z meho vyse uvefeneho prispevku:Proto kdyz ctu neco jako 'nemecke' nebo 'svedske' auto tak je to spise jen o tom kde ma ta ktera znacka napsano misto v registru. Dnes jsou auta spise globalni produkt

15. března • 4:17

😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😉😄😄😄😄😄😄😄😄😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏🧐🧐🧐🧐🧐🧐🤮

EL2020
15. března • 15:34

to máš jako záchvat?

Petr Šraier (PetrP7)
14. března • 15:51

Bývaly časy, kdy Volvo bylo švédské Volvo. Ne čínský "brand" značky Geely. S kvalitou to nesouvisí, ale z principu je značka pro mě mrtvá...🤮

EL2020
14. března • 12:31

Taková čínská proruská mrdka je leda pro ostudu. Hanba každému kolaborantovi, co si ten komoušský vehikl pořídí!

i20
15. března • 11:58

ja mam doma proruskej komousskej mlynek na kavu. Je elektrickej a je mu neco kolem 50 let a mele vsecho....kavu, vorechy, cukr, mak...jede jako pila, je radne tezkej a poctive udelanej. Ma vyrazeno naspodu 'sdelano v cccp'. Moc se za nej stydim, proto pouzivam jej toliko vyhradne zavrenej v spajzu predtim nez se ujistim ze doma neni nikdo. Vozil jsem jej s sebou taky v Tourismu a stydel jsem se za nej hrozne.

,
14. března • 16:47

Doufám, že za tyhle keci ti někdo brzo rozbije držku.Neboj ona karma funguje!!

EL2020
15. března • 1:32

Pokud funguje, je problém na tvé straně proruské barikády.

Vladimír
14. března • 9:54

Nestojí zas tak moc? To si děláte srandu?

D
14. března • 8:00

Je to bezpecne?

i20
14. března • 10:18

to se ukaze az prvni chytne nekde v podzemni garazi. Kdo nekdy videl horet kov, vi. Nedivil by se kdyby pak sel k zemi celej obchodak nad tim, idealne po explozi ktera v takovem prostoru hrozi. Nu a jeste bych rad vedel jak muze byt tritunova baterie na koleckach ekologicka. To bude patrne potreba overit na miste nejake mesicni tezebni jamy v krajinach tretiho sveta. Ja jen pevne doufam ze u nas, tedy alespon 100km okruhu nijake Litium neni.

Stifler
15. března • 4:25

To je zase nálož hoven pro dnešní den 😄Buzerant co má I20 se nám svěřil a svá hovna z opičího mozku nám daroval.

Renesis
14. března • 8:34

Hlavne je to mimo tvuj zaber, internetova nulo.

Pavel
14. března • 7:36

Krásné auto 😎👍

Pavel
14. března • 7:36

Krásné auto 😎👍

.
14. března • 1:24

Elektrické auta jsou ideální pro nemocné pražáky trpící homosexualitou, díky nim alespoň pořádně nikam nedojedou, tudíž nemůžou prznit malé slušné kluky v republice, že davídku.

Roman Horký
14. března • 6:27

Hrdě se hlásím LGBTI+ komunitě!!!

webpaja
15. března • 13:45

Já mám také přítele. Jmenuje se Lumír a je to romantik.

Peter(Charouz)
13. března • 22:18

Neskutečné co je tady automobilových odborníků a vystudovaných inženýrů automotive. Se divím, že ČR ještě nepřeskočila takovou automobilovou velmoc jako je Německo.

i20
14. března • 23:59

Nu kdyz se vsichni tady zdaji Vam jako vodbornici a mate tim padem potrebu taky co dohanet pak bych problem hledal jinde zejo.

Haha
13. března • 21:57

Tpč, ne moc drahé... 2,7 míče za čínské vozítko :D

Renesis
14. března • 8:29

Kup si za 2.7m nemecke vozitko, nic ti nebrani, hrdino.

i20
14. března • 23:55

Koupil Jsem za bratru zlomek te ceny Korejce. Dobry co

člen KSČ
13. března • 21:38

Já jsem byl Komunista, jsem Komunista a budu Komunista! Tohle je skvělé auto, za které se nemusíme stydět, tak jako za skvělého nového prezidenta. Čest!

redmond
23. března • 16:07

Mna by viac ako ci bol komunista, trapilo to, ktoremu demonovi sluzi. Zrejme tomu istemu co Ca-puttana, ktora to dokazala osobnou gratulaciou este pred oficialnymi vysledkami.

EL2020
14. března • 12:34

Ale Komunistická strana Číny, která stála u zrodu tohoto vozidla není totéž jako tvá KSČ.

Jména
13. března • 21:25

OK. Cena dejme tomu. Je to novinka a je potřeba vytvořit prostor pro slevy.Je jasné, že první ročník výroby není pro každého, nicméně pokud může Eniaq stát přes 1.8 mil a Kaďák přes 1.5 mil., proč ne 2x tak výkonné Volvo 2.7-2.8. Navíc zrovna električku bych raději kupoval od Číny, než od VW, který dodnes nemá řádně vyvinutý battery management. Teda po poslední aktualizaci se to o dost zlepšilo, ale i tak je to bída. OTA aktualizace taky téměř nemyslitelné u většiny retro koncernu. PS: pokud to někdo potřebuje (vidí v tom přidanou hodnotu), dá za to ty peníze. Pro ostatní snílky a diskuzní kovboje jsou tu jiná vozidla.

i20
14. března • 23:54

Protoze to pro nekterej nestastnej narod znamena jednu velikou diru do zeme a pak do te velike diry jeste vetsi vodpad. Vcetne takovejch smakulad jako kadmium, cezium atd.

Stifler
15. března • 3:41

Ty seš fakt píčus to se často takovej vyjebanec nevidí.🙏🙏🙏 No jo no komplex osobní bezcennosti je těžký průser. Ty jsi byl určitě na Václaváku se soudružkou Konečnou oslavovat vraha Putina viď. Odhaduji tě na to!

Michal
13. března • 17:55

Uz nikdy si nebudu cist prispevky, prisaham.

redmond
23. března • 16:08

Bude to sice nuda, ale aspon si zachovas psychicke zdravie.

Bob
13. března • 16:02

Táhnete s těma elektickejma traparnama třeba do pr.... šit jako šit

Bob
15. března • 3:34

Omlouvám se . Byl jsem vožralej, jak cep.

np300
13. března • 15:37

to vypada, jako by i tato, drive skvela redakce, jako vetsina ostatnich, zacala vymejvat mozky o dobru aut na baterky. ten svet s timhle druhem leaderu nedopadne dobre....

David J.
13. března • 17:45

Máš velký komplex z vlastní bezcennosti? Musíš být strašně debilní člověk!!! 🤮🤮

redmond
23. března • 16:03

Ty rozhodne nechod k psychologovi. Lebo o tebe napise knihu, ktora v branzi nebude mat paru a budu ta chodit obdivovat ako pako skanzen.

np300
14. března • 18:48

a proc, ty zelenej magore? protoze mam vlastni nazor? protoze mam sestivalec? nemam dluhy a a mam vlastni bydleni? opirej se do svy familie ty pošahana kryso napojena na statni ceciky... !

David J.
15. března • 3:14

Líbí se mě, jak každá zamindrákovaná opice co má doma starej krám řadí všechny majitele aut s elektromotorem do zelených magorů.😄😄😄😄. To je taková ta nová vlna internetových buzerantů co si takto hojí komplex na internetu.
Odhadoval bych ten tvůj "šestiválec" na 15 let starej vyšeptanej vrak. Tato skupina vyjebanců co v elektrickém autě nikdy ani nejela natož, aby ho měla je na internetu nejčastější.Hele ty

np300
15. března • 17:06

amarok. 2021.
a zelenej magor jsi . o tom zadna, k tomu jeste zabednenej, zakernej a zlej. a zlodej.
raci se ty bastarde nezivis, tos mezi radky priznal, protoze jinak by sis lidi, kteri te zivi, povazoval.
takze debil, a jeste zlodej. veeeelmi spatna kombinace ty uboha zavisla spino. howgh

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Stifler
16. března • 1:30

To je čeština.😄😄😄😄Ty budeš potencionální nový majitel XC90.. To ji vidět už v textu. 😄👍🙏🙏🙏🙏🙏

Ales
15. března • 7:50

Ne, to je proto, ze se vyjadrujes jako zamindrakovany jedinec s potrebou se predvadet.

Hulk
13. března • 14:09

Hm, až 600km, přeloženo do lidské řeči v zimě max. 110 km/h ujede sotva 300km a kdyby chtěl valit 160-180 tak neujede ani 200km. Celé na zastaralé 400V architektuře a za 3 mega, tomu se říká pořádný oj@b.

David J.
13. března • 17:42

Tebe kolbenkáře se nákup nové XC90 nikdy týkat nebude. To ti garantuju. Ty ten pocit nikdy nezažiješ. Budeš jen ten zàvistivej zmrd na Autorevue.

i20
13. března • 14:01

Ja bych radeji uvital test neceho, co je pro normalni lidi. Dekuji.

Stifler
14. března • 8:11

Já bych uvítal, kdyby jsi se na Autorevue už nikdy nevyjadřoval. Ty zvratky co tvůj prejt místo mozku produkuje ti nemá obdoby!!!

Stifler
14. března • 5:25

Myslíš pro socky a proruské kolaboranty z Václaváku v čele se soudružkou Konečnou a Vladimírem Vladimírovičem Foldynou? Nebo kdo jsou u tebe "normální "lidé???

Honimir
13. března • 20:12

Podle vzoru autofora se tu občas ukáže článek o nějaký starý vykopavce jako jedničkova ovce apod, to je ono?Nebo víc článku o dachciji a nebo chcale?

i20
13. března • 13:56

temer tri mega za to ze ujedu 500km, nu hezky se nam to rozjizdi. Co bude pak?
Ten navrat ke konskym sprezim je evidentni.

GTI
13. března • 12:15

Sranda je, že si člověk koupí vysavač za skoro 3 mega a na dálnici mu to natře litrová Fabia🤣.

Stifler
14. března • 5:21

A tenhle průjem jsi napsal a vymyslel opravdu sám? Gratuluji !!! Myslím, že to bylo tvé maximum. Ale je dobré vědět co máš za auto . Odpovídá to tvé debilnosti

kolemjdoucí
13. března • 16:40

a to jsem ještě zvědav co se stane, když tady ten superkompjůtr na kolech začne haprovat. Všechny ty asistenty jsou závislé na nějakým řídícím modulu, kterej taky nebude nesmrtelnej. Pak jako se to celý zastaví, nebo pojedem bez Lidaru naslepo, nebo jak?

.
13. března • 13:40

Souhlas, aby kára zdechla ve 180 to si může dovolit nějaké městské vozítko za 300tczk, kára za 3 mega musí valit 250 s prstem v nose, tohle je výsměch.

George
14. března • 15:00

Vzhledem k tomu,že v ČR je povolená maximálka 130, tak je asi zbytečné to řešit. Ale je fakt,že pár odstavených dravců co si mysleli že na dálnici platí neomezená rychlost už jsem na dálnici také zažil. 🙂

Vojtěch
13. března • 12:55

COPIUM

koudy
13. března • 12:05

Nestojí moc, jako pardon , jestli 2,5 mil za kus čínského plechu je málo, tak nevím kde žiju. Bohužel nesedím v parlamentu ani v senátu. Kdo si jej může dovolit .Hezký den přeji všem slušným řidičům.

Stifler
14. března • 5:17

Honimíre. To není auto pro tebe už se s tím prosím smiř. To je auto pro šikovné, chytré a úspěšné lidí.

redmond
23. března • 15:52

"To je auto pro šikovné, chytré a úspěšné lidí." To je aj 80% vrahov, ale ok to nie je.

Stanislav
13. března • 11:44

Dobrý den , autor je vtipálek , že ??! 2 700 000 kč ... není zase tak moc za auto ??? To asi každy má 3 mil. Po kapsách ... Za mě ... je to velmi drahý špás ... !!!
Stanislav

Ji/Ri
13. března • 11:55

jseš socka, Stando

Jan
13. března • 11:33

Tohle auto je Švédské asi jako je turecký med z Turecka. A jestli má autor dojem, že nestojí moc, musím se podívat, jestli bych taky nemohl psát podobné články do Autorevue, protože ta výplatní páska bude asi hodně zajímavá...
Evropa si podřezává větev autoprůmyslu a čínský soudruh se směje, až se za břicho popadá.. osobně si myslím (s ohledem na tisíce lidí a jejich rodin u nás i v Evropě, kteří se výrobou aut živí), že psát podobné oslavné a pochvalné články na čínská auta se dá nazvat sabotáží. Možná pro někoho příliš radikální názor, ale stojím si za ním..

Petr Šraier (PetrP7)
14. března • 15:54

Dobře napsáno...👍

Arnie J
13. března • 11:26

hmotnost?

webpaja
13. března • 11:14

Panenko skákavá, už se nemůžeme dočkat, až tato blaženost nastane. Miliony visících prodlužovaček z oken paneláků, no řekněte, může tento pohled něco překonat...?

David
13. března • 21:45

Těch prodloužek se bojím a ještě víc toho, že se do nich zamotají vodítka pejsků důchodců! ... Nebo aby ty kabely třeba nekousaly srny či potkani co žijí u popelnic!

ACE
13. března • 14:06

To by vyhodilo pojistky na celém sídlišti.

David J.
13. března • 17:40

Tvůj příspěvek je absolutní dno mladej.

Vojtěch
13. března • 12:55

Trapné

honimi
13. března • 11:16

znas hodne lidi co si koupi nove auto za 2.8 mio a bydli v panelaku? Navic takovy co si to nemuzou dobit v praci?

Kankunen
13. března • 10:47

Redakce, máte chybu v článku, patří tam je strašně drahé.

XC♥️
13. března • 17:18

Drž hubu SOCKO!

EL2020
14. března • 12:37

Tak na Čínu je to dost. U čínské mrdky bych čekal cenovku ala 799 999 Kč před slevou.

Pikus
13. března • 10:44

Mi v clanku trochu chybi informace, jestli je to 400V ci 800V platforma. Podle toho zazracneho nabijeni bych rekl ze tech 400V. Je to nové auto, nová generace a nová platforma a oni používají platformu, ktera byla cool tak par let dozadu a ti, co nezaspali to uz maji jen pro levna EV auta.Cena vuci stavajici produkci asi OK, jen ta velka baterka vydrzi na dalnici bez blbnuti tak 300km .... ty krabice si proste tech 30KWh+ pri 130kmh vezmou.

Rejpal
15. března • 10:26

Pokud primární trh je Švédsko (a Nizozemsko), tak asi není nutné příliš zdůrazňovat rychlost nad 130 km/h. A nějaké superrychlé nabíjení na cestách bych v tom Švédsku asi také nečekal.

Freddka
14. března • 12:26

Jen pro zajimavost 800V zatim v dnesni dobe neprinasi zadne prakticke vyhody.
Jediny, kdo dokazal aspon malicko z 800V vytahnout je Porsche Taycan (a jeho braska od Audi), a to ze se rychleji nabiji. Ale pry by to slo i s 400V.800V ma vyznam az ve chvili, kdy muzes nabijet 350 kW a vic, a to dnes umi jen velice malo nabijecek. Pro vsechno ostatni je to prozatim fuk, a to vcetne tepelnych ztrat.

Pikus
14. března • 14:18

Je to premiovy segment za premiovou cenu a navic krabiciodni SUV. Behem 5-10 let bude uplne jina infrastruktura na nabijeni a hlavne na cestach (ano, ted tech rychlych je malo).Tady to ma slusnou baterku, ale taky i velky jizdni odpory. Na cestach si asi dokazu predstavit stavit co 300km (treba na curani), ale chtel bych mit rozumne dobito za 15-20 a nebo za hodinu. 400V a relativne pomaly nabijeni to auto zabiji jen na mama taxi do skolek, ale uplne se nehodi na delsi cesty. Mit kazdy 2h jednu hodinu na nabijeni je proste moc, hlavne v kontextu ceny ci segmentu. Nejaka KIA EV9 co uz se pomalu predstavuje tu 800V platformu ma i s tim rychlym nabijenim.

Michal 2
13. března • 21:45

Si se zbláznil jet s EV 130kmh no nedejbože 150 nebo více v levém.Tyhle krabice by v tom tempu nedali ani Ph-Olomouc na nádrž.Podle redakce to moc nestojí takže děti do školy a do obchodu no dál to bude těžší.Jednou za čas vyměnit baterku za více jak 1milión a majitel bude happy

budom
13. března • 10:42

Není až tak drahé - 2,7 mega ?? Normální XC90 stávalo 1,3 mega - a pak se začali dotovat el. auta a uměle zdražilo na 1,8 mega..A toto jako je normální cena 2,8 mega za auto které dojede cca 300 km daleko - hodí se spíše do města než na dlouhé cestování.. A to ještě váží skoro 3 tuny. dejte na střechu box, nebo za auto karavan a jeďte v zimě do Itálie - budete stát co 250 km a hledat volné nabíječky a s karavanem ani nemluvím.. Auto má být praktické a splňovat základní nároky uživatele.. toto není ani praktické ani ekologické, ani ekonomické.. to budou určitě panečku statisícové prodeje....

XC♥️
13. března • 17:17

Tím se netrap. Ty socka na něj nebudeš mít ani za 1,5 mega. Možná tak za 15 let. A věř, že to bude bestseller pro šikovné a úspěšné lidí. Ne pro šupáky, jako jsi ty!!!!!
Volvo XC 90 je ikona, pojem kvality a bezpečnosti ze Švédska. Cena je naprosto adekvátní.
Posraná diskontní Octavia stojí milion snad nechceš, aby XC90 stálo mega a půl 😄😄😄🙏

CX♥️
22. června • 14:26

Srandovní, jak jsou tyhle fanatičtí zastánci EV arogantní, agresivní a namistrovaní. :-D:-D:-D.
Holt, své komplexy jen tak neskryješ. Stačí člověk s jiným názorem a jsi nahý jak císař v nových šatech.:-D:-D

AUDI ❤️
13. března • 18:32

Tohle bude propadák století. 👎😂 Zlaté AUDI ❤️

XC♥️
14. března • 5:02

No Volvo je kvalitní a na rozdíl od fejkové rádoby prémie se u Volva nemusí vyndávat motor po 80 tkm a nestojí to půl milionu
https://youtu.be/iHyqxDvblvM

Ef
13. března • 14:01

Asi tak. S tou cenou to bude urcite prodejni trhak…🫣ale to stejne se deje i u mercedesu. El vehikly jsou o statisice a miliony drazsi nez spslovaky. Uz je to fakt utok na inteligenci kupujicich. a pri katastrofalni spolehlivosti a slabe zivotnosti soudobých volv maji na pruser zadelano..ale kdo chce kam..

Vojtěch
13. března • 12:58

1) nejlevnější XC90 stojí 2 miliony, s příplatky, co tahle 1st edice máy by to bylo tak 2,3 milionu.2) dojezd je 600km, nevím kde jsi vzal 300km3) je to praktické a ekologické, ekonomie záleží na majiteli4) jak často jezdíš do Itálie s přívěsem? "Hledat" nabíječky na cestě do Itálie opravdu nikdo nepotřebuje a ani dojezd spalováku s přívěsem takové velikosti nebude nic moc.

David J.
13. března • 17:38

👍souhlasTo víš místní sociálové z václaváku na něj nemají tak si zde hojí svůj životní zmar a ubohost.

J. Love
13. března • 10:47
David J.
13. března • 17:34

Spalovák Lad Rover- Range Rover
2 770 Kg pohotovostní hmotnostŽe je Volvo v El motoru s baterií těžké? Co tam máš dál za hovna?

Petr
13. března • 20:45

Pohotovostni hmotnost teto cinske sracky je 3400 a tu uz neni jednoduche zabrzdit a ani uridit

smějící se bestie 2
13. března • 11:23

A ŘP skupiny B, je do 3,5t celkové váhy.
A většina nových adeptů ŘP, se učí na autech o poloviční váze, max 2/3.

..I..
13. března • 10:37

Zasraná čína.

XC♥️
13. března • 17:12

Seš ču-rák

Vojtěch
13. března • 12:54

Bez Číny by jsi neměl ani to zařízeníy na kterém to píšeš. Pokud tě Čína tak štve, můžeš ho zahodit.

WRC Fabia R2 Twincharger
13. března • 10:32

Hezky tichounce přešli na charger. Ani se okolo názvu moc nezměnilo. Jen už to není ortodoxně mechanické soustrojí jak to vyráběli dřív.. jako to mám já ve stále úřadující rock-'n'-roll Eaton verzi B-)

Tohle ne
13. března • 10:15

Volva už dávno nejsou bezpečná, spíš podprůměr než průměr. A také mě fascinuje, proč u těchto čínských automobilů se stále mele něco o severu, Skandinávii, Švédsku. Asi proto, že je problém vyrovnat se s tím, že se jedná o čínský produkt a peníze utíkají k soudruhům. Čest památce zaniklého Volva.

Freddka
14. března • 12:21

To se velice pletes.
Volvo je v bezpecnosti uplne bez debat na spici.Podivej se treba na nejake Munro Live na youtube kde ti popisou vsechny detaily, co tam kde volvo ma ohledne bezpecnosti. Je to nespocet drobnosti, ktere ostatni automobilky vubec nemaji. V jejich souhrnu jsoi to stale ta nejbezpecnejsi auta Vypiplane do posledniho detailu, co se PASIVNI i aktivni bezpecnosti tyka.Je snadne prijit a hejtovat a vykrikovat nesmysly.

Jaroslav
13. března • 18:47

Nejsem Volvista ale psat o Činskem aute neni spravne. Firmu Volvo koupila Cinska spolecnost a nsinvestovala do Volva miliardy. Diky tomu zn Volvo prezila a vyrabi auta a to doma ve Svedsku. Kdyby Skodovku nekoupil Nemecky VW byla 30 let zkrachovala.

Tohle ne
13. března • 19:46

Jsem bývalý Volvista. Volvo je z části čínské a každý rok čínská stránka posiluje. Kompletní vývoj, výroba a kompletace zcela v Evropě je tajné přání. Realita je jiná. Pro mě přestalo existovat z více důvodů. Schválně googli co vše Geely presouvá do Číny.

XC♥️
14. března • 4:33

Ty seš spíš debil a ne Volvista😎👍

XC♥️
13. března • 17:11

Raději drž hubu, když o tom nic nevíš!!!
Volvo je i nadále výroba a vývoj Švédsko. Pouze spadá do čínského koncernu Gely.
Neurážej značku na kterou ty nemáš SOCKO!!!!!!
Jo a mimochodem design současných Volvo navrhuje Rob Page anglický šefdesigner značky Volvo (vystřídal němce, který odešel do značky Polestar což je sportovní divize Volvo)
https://youtu.be/RwOHY60Gu_4

Nyte
16. března • 20:25

Až na to, že vůbec.

EL2020
14. března • 13:02

Dneska už Volvo a Geely jedno jest. Stejně jako třeba VW a Škoda. Geely představuje VW a Volvo pak hraje roli té čínské Škodovky. Akorát že pro Škodu to byla v devadesátkách obrovská vzpruha. Pro Volvo se jedná o úpadek do proruského Mordoru.

AUDI ❤️
13. března • 18:29

Tohle auto je prostě čínský produkt 👎, VOLVO bylo švédské podobně jako MG britský 😂. Dnes je k smíchu, hraje si na prémii cenou a o pořádném šestiváleci si může nechat zdát! Audi, BMW i Mercedes-Benz jsou o parník jinde. I VW TOUAREG je mnohem lepší auto. Navíc ty trapný elektro pohony, reálně to po dálnici ujede Sotva 400 km. Pořádný diesel najede víc jak 1000 km na jednu nádrž.

XC♥️
14. března • 4:32

Tak to je pak i Audi čínský produkt. To tam má s VW taky závody. 😄😄😄👍A vymysli si svůj nic nekopíruj je to trapné....

Tohle ne
13. března • 18:24

Chtěl jsi říci kompletace a malá část vývoje? To bych souhlasil. A naběhl jsi si na vidle, ten tvůj sportovní Polestar se vyvíjí a vyrábí v Chengdu, provincii S'-čchuan. Jo, komoušská značka se vším všudy. Číňani si z tebe dělají prdel. Hyundai je podle tebe asi tradiční Moravská značka, ne?

14. března • 10:14

Ty máš v té palici hodně nasráno.

XC♥️
14. března • 4:27

Ale ty seš breptá viď. No jo no.
Vocas obecný!!
Ano Volvo má 2 závody v Evropě , jed v Číně, který tam mělo dřív než spadalo po čínský koncern. No a čtvrtý závod na El Volva staví na Slovensku v Košicích. Polestar je čistě švédský produkt montovaný v čínskè továrně. Ano jako i Tesla, Audi a další má i Volvo v 1,5 miliardové Číně závod.

Radecek
11. června • 18:05

Ty musíš milovat pojídání vlastního semene. A nejen vlastního. Určitě rád za peníze podržíš konukoliv. I Číňanovi. Jsi prostě taková malá prodejná buchtička, viď?

smějící se bestie 2
13. března • 10:55

O TOM,
že VOLVO je čínské už dávno, se skromně mlčí.

Adam
28. března • 12:59

Naozaj je to problém.Pravda je aj to, že Slováci až tak moc nepracujú.
Mali by pracovať pomerne málo hodín, len tak 3 až 4 denne, ale nie ako učiteľka - učiť sa deti zvládnu aj samé doma. A vyciciavať im jedlo.Dá sa vymyslieť veľké množstvo kvalitnej práce - napríklad zrušenie učiteliek má hodnotu miliárd eur.

Doporučujeme

Články odjinud