Tajemství jeho podoby padlo předčasně díky patentovým snímkům, které získal server Cochespias. Zdroj: Cochespias

Tajemství jeho podoby padlo předčasně díky patentovým snímkům, které získal server Cochespias. | Zdroj: Cochespias

Na nich vidíme přední nárazník bez velkých vstupů vzduchu a s radarem ve spodní části – zdá se nepravděpodobné, že by tento nejmenší model dostal LIDAR tak, jako velké elektrické EX90. Zdroj: Cochespias

Na nich vidíme přední nárazník bez velkých vstupů vzduchu a s radarem ve spodní části – zdá se nepravděpodobné, že by tento nejmenší model dostal LIDAR tak, jako velké elektrické EX90. | Zdroj: Cochespias

Na bocích je patrný prolis a také oplastování prahů. Zdroj: Volvo

Na bocích je patrný prolis a také oplastování prahů. | Zdroj: Volvo

Linie bočních oken u zadních dveří stoupá směrem vzhůru, na zádi je pak vidět, že světla jsou dělená v rámci zadního sloupku. Zdroj: Cochespias

Linie bočních oken u zadních dveří stoupá směrem vzhůru, na zádi je pak vidět, že světla jsou dělená v rámci zadního sloupku. | Zdroj: Cochespias

Z hlediska techniky se nejpravděpodobněji jeví nasazení platformy SEA od čínského Geely, kterou ve velikostní kategorii 2 využívá již nový Smart #1. Zdroj: Volvo

Z hlediska techniky se nejpravděpodobněji jeví nasazení platformy SEA od čínského Geely, kterou ve velikostní kategorii 2 využívá již nový Smart #1. | Zdroj: Volvo

řejmě tak dostane baterii o kapacitě 66 kWh s možností nabíjet až 150 kW a dojezdem přes 400 kilometrů. Zdroj: Cochespias

řejmě tak dostane baterii o kapacitě 66 kWh s možností nabíjet až 150 kW a dojezdem přes 400 kilometrů. | Zdroj: Cochespias

Spekulace zatím hovoří o základní verzi s jedním elektromotorem vzadu a lepším dvoumotorovém provedení – pokud by technika odpovídala Smartu, půjde o 200 kW (272 k) u zadokolky a 315 kW (428 k) u čtyřkolky. Zdroj: Volvo

Spekulace zatím hovoří o základní verzi s jedním elektromotorem vzadu a lepším dvoumotorovém provedení – pokud by technika odpovídala Smartu, půjde o 200 kW (272 k) u zadokolky a 315 kW (428 k) u čtyřkolky. | Zdroj: Volvo

 Zdroj: Cochespias

| Zdroj: Cochespias

 Zdroj: Cochespias

| Zdroj: Cochespias

 Zdroj: Cochespias

| Zdroj: Cochespias

 Zdroj: Volvo

| Zdroj: Volvo

Na nich vidíme přední nárazník bez velkých vstupů vzduchu a s radarem ve spodní části – zdá se nepravděpodobné, že by tento nejmenší model dostal LIDAR tak, jako velké elektrické EX90. Zdroj: Cochespias
Na bocích je patrný prolis a také oplastování prahů. Zdroj: Volvo
Linie bočních oken u zadních dveří stoupá směrem vzhůru, na zádi je pak vidět, že světla jsou dělená v rámci zadního sloupku. Zdroj: Cochespias
Z hlediska techniky se nejpravděpodobněji jeví nasazení platformy SEA od čínského Geely, kterou ve velikostní kategorii 2 využívá již nový Smart #1. Zdroj: Volvo
11
Fotogalerie

Volvo EX30 odhaleno na patentových snímcích: Zmenšená EX90 se představí už za měsíc

Jeho design není revoluční, ale vkus mu nechybí. A zřejmě dostane i pohon všech kol, ale spalovací motor nečekejte.

Švédská automobilka se nás snaží nalákat na svou novinku krátkým videem s náznaky designu a upoutávkou na premiéru své nové EX30, která má proběhnout 7. června. Všimnout si můžeme světlometů s typickým designem Thorova kladiva, zadních světel v protažených na sloupky s motivem písmene C ve spodní části a také látkových sedadel, která jistě budou z nějakého eko recyklovaného materiálu. Ale tajemství jeho podoby padlo předčasně díky patentovým snímkům, které získal server Cochespias.

Na nich vidíme přední nárazník bez velkých vstupů vzduchu a s radarem ve spodní části – zdá se nepravděpodobné, že by tento nejmenší model dostal LIDAR tak, jako velké elektrické EX90. Světlomety se směrem k ose vozu zužují, na bocích je patrný prolis a také oplastování prahů. Linie bočních oken u zadních dveří stoupá směrem vzhůru, na zádi je pak vidět, že světla jsou dělená v rámci zadního sloupku.

Z hlediska techniky se nejpravděpodobněji jeví nasazení platformy SEA od čínského Geely, kterou ve velikostní kategorii 2 využívá již nový Smart #1. Zřejmě tak dostane baterii o kapacitě 66 kWh s možností nabíjet až 150 kW a dojezdem přes 400 km. Spekulace zatím hovoří o základní verzi s jedním elektromotorem vzadu a lepším dvoumotorovém provedení – pokud by technika odpovídala Smartu, půjde o 200 kW (272 k) u zadokolky a 315 kW (428 k) u čtyřkolky. Objednávky budou spuštěny hned po premiéře začátkem června.

Volvo

Volvo je švédský výrobce osobních a nákladních automobilů, autobusů a stavebních strojů. Vznikl v roce 1915, od 1944 používá současný název.

V roce 1999 Volvo prodalo svoji divizi osobních automobilů Fordu. Ten ji v roce 2010 postoupil čínské společnosti Geely Automobile.

Volvo S90 • Volvo S60 • Volvo V60 • Volvo XC90 • Volvo XC60 • Volvo XC40

Doporučujeme

Články odjinud