No uvidíme, snad to nebude zase tak špatný!?B-]
Takze suma sumarum, zakaznik by vlastne mal byt stastny kolko sa na jeho aute usetrilo.
Papírově to vypadá opravdu hodně lákavé. Uvidíme jaká bude skutečnost. Třeba budeme příjemně překvapeni.
Ten přechod na čtyřválce je možná zkousnutelný u aut do velikosti S60, ale cokoli na tím, tedy S80, V70, XC 90, bude podle mně u zákazníků hledat těžko argumenty, zejména když konkurence má neustále v nabídle 6 a 8 válce. U volva lezou do pr.. Blu více než by museli, ale asi zapomínají na to, že peníze jim neposílá úředník z Bruselu , ale zákazník. A bojím se, aby jim to zákazník nespočítal Já osoně bych si XC 90 se čtyřválcem nekoupil, i kdyby zbytek auta byl ze zlata..no uvidíme, třeba se pletu
Tak XC90 bylo vždy motorickým otesánkem. Díky nepochopitelné politice Volva končilo výkonově tam, kde ostatní začínali.
s V8 to nebylo/není vůbec špatné svezení - samozřejmě přihlédneme-li k tomu, že je to typicky švédský houpavý tank a neočekáváme od toho sportovně jízdní vlastnosti jako třeba u BMW.
Nemluvím o výkonech, ale spíš o prestižnosti víceválcových motorů. Možná neměli ekvivalent oproti nejsilnějším naftovým motorům D3, ale to neznamená, že by byly slabé..V8 byla bomba , ale ne pro štřílky..Vovo se nikdy neprofilovala jako značka zaměřená na extrémní kilowattové výkony. myslím, že výkonově jsou ty auta v poho, mně se zdá spíš to výkonové šílenství u němců trochu mimo realitu všedního života..
Súhlas! Skandinavske vnimanie luxusu je orientovane inak... preto su najvyspelejsi narod sveta... environmentaly friendly, jednoduchost, funkcnost a bezpecnost
"osmistupňový automat, který zde nepochází tradičně od ZF, ale na svědomí ho má společnost Aisin"Co je u Volva tradičního na ZF? Volvo už minimálně 20let používá automaty od Aisinu.
Myslelo se tím předpokládám, že většina automobilek používá 8 kvalt od ZF. ;-)
Zas až tolik jich není. Audi, BMW, Range Rover (ten ne 8 ale 9kvalt), VW.
I LR používá osmistupňový ZF ;-) Třeba zmínit také Jaguar. Nicméně v tomto odvětví se jako nejznámnější převodovka s osmi stupni vere ZF, proto ta věta.
Nejznámější podle koho ? První osmikvalt měl Aisin, ZF přišel až po něm a mimo jiné se ten Aisin montuje do aut jako Lexus LS, Porsche Cayenne, Porsche Panamera, Audi Q7, Chevrolet Corvette, VW Touareg, ...
ta věta by dávala smysl, pokud by neobsahovala slůvko "zde" ;-)Tj. byla by v tomto složení "osmistupňový automat, který nepochází tradičně od ZF, ale na svědomí ho má společnost Aisin"
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.