Volvo Drive-E: čtyři válce pro řadu 60

14 komentářů

Volvo S60
8. října • 11:29

No uvidíme, snad to nebude zase tak špatný!?B-]

Antiautomat
7. října • 16:48

Takze suma sumarum, zakaznik by vlastne mal byt stastny kolko sa na jeho aute usetrilo.

st
7. října • 11:15

Papírově to vypadá opravdu hodně lákavé. Uvidíme jaká bude skutečnost. Třeba budeme příjemně překvapeni.

Ef
7. října • 10:10

Ten přechod na čtyřválce je možná zkousnutelný u aut do velikosti S60, ale cokoli na tím, tedy S80, V70, XC 90, bude podle mně u zákazníků hledat těžko argumenty, zejména když konkurence má neustále v nabídle 6 a 8 válce. U volva lezou do pr.. Blu více než by museli, ale asi zapomínají na to, že peníze jim neposílá úředník z Bruselu , ale zákazník. A bojím se, aby jim to zákazník nespočítal Já osoně bych si XC 90 se čtyřválcem nekoupil, i kdyby zbytek auta byl ze zlata..no uvidíme, třeba se pletu

x12345678
7. října • 10:12

Tak XC90 bylo vždy motorickým otesánkem. Díky nepochopitelné politice Volva končilo výkonově tam, kde ostatní začínali.

eLzyx
7. října • 11:36

s V8 to nebylo/není vůbec špatné svezení - samozřejmě přihlédneme-li k tomu, že je to typicky švédský houpavý tank a neočekáváme od toho sportovně jízdní vlastnosti jako třeba u BMW.

Ef
7. října • 10:55

Nemluvím o výkonech, ale spíš o prestižnosti víceválcových motorů. Možná neměli ekvivalent oproti nejsilnějším naftovým motorům D3, ale to neznamená, že by byly slabé..V8 byla bomba , ale ne pro štřílky..Vovo se nikdy neprofilovala jako značka zaměřená na extrémní kilowattové výkony. myslím, že výkonově jsou ty auta v poho, mně se zdá spíš to výkonové šílenství u němců trochu mimo realitu všedního života..

7. října • 19:18

Súhlas! Skandinavske vnimanie luxusu je orientovane inak... preto su najvyspelejsi narod sveta... environmentaly friendly, jednoduchost, funkcnost a bezpecnost

eLzyx
7. října • 9:15

"osmistupňový automat, který zde nepochází tradičně od ZF, ale na svědomí ho má společnost Aisin"
Co je u Volva tradičního na ZF? Volvo už minimálně 20let používá automaty od Aisinu.

Jacob
7. října • 9:26

Myslelo se tím předpokládám, že většina automobilek používá 8 kvalt od ZF. ;-)

x12345678
7. října • 9:30

Zas až tolik jich není. Audi, BMW, Range Rover (ten ne 8 ale 9kvalt), VW.

publicenemy
7. října • 13:19

I LR používá osmistupňový ZF ;-) Třeba zmínit také Jaguar. Nicméně v tomto odvětví se jako nejznámnější převodovka s osmi stupni vere ZF, proto ta věta.

marcelo
7. října • 16:27

Nejznámější podle koho ? První osmikvalt měl Aisin, ZF přišel až po něm a mimo jiné se ten Aisin montuje do aut jako Lexus LS, Porsche Cayenne, Porsche Panamera, Audi Q7, Chevrolet Corvette, VW Touareg, ...

eLzyx
7. října • 13:55

ta věta by dávala smysl, pokud by neobsahovala slůvko "zde" ;-)
Tj. byla by v tomto složení "osmistupňový automat, který nepochází tradičně od ZF, ale na svědomí ho má společnost Aisin"

Doporučujeme

Články odjinud