Volvo CMA: Nová platforma ukazuje také švédskou Škodu Octavia

19 komentářů

radsine
28. května • 13:59

Pouze mokrý sen pana redaktora, Shade se dotkne Volva jedině při bouračce, ikdyž ho vlastní Číňan. Není horších střepů v EU než auta z koncernu HJ (Hit...jun...). vylhaná kvalita na úkor zisku :-P.

Karel
1. června • 6:55

Jinak ale mají tahle Volvo obyčejnou modulární platformu (jako MQB), pouze čtyřválcové a napříč uložené motory (jako TDI a TSI), které jsou původem z Číny. Mě to spíš připadá, že základ je úplně stejný jako u koncernu, ale s trochou čínské techniky. Zajisté to bude stát 800 000 Kč a zajisté to bude děsně kvalitní a mnohem lepší než koncern. Nejsem si jistý, jak to je s tou vylhanou kvalitou na úkor zisku

audax
25. května • 16:14

to ,že momentálne pre volvo pracoval návrhár,ktorý niečo robil aj pre škodovku ešte neznamená,že sa jedná o švédsku škodovku,ani de Grisogono,ktorý vyrábal a navrhoval hodinky pre značku Paris Hilton,nebol,nieje a nebude a nestane sa Paris Hiltonovou,tak ako sa nikdy zo škodovky nestane Porsche,aj keď dnes Škoda patrí pod koncern,ktorý má dosť spoločného s Ferdinandom P.,ani z Daewoo Kalos sa nestal automaticky Chevrolet Bel Air,keď Daewoo odkúpil GMC.....

Tomas
26. května • 12:23

Souhlas. V podstate je to i dehonestace prace Jozefa Kabane a jeho tymu. Protoze jemu se rovnez podarilo pozvednout skodu do skutecne premioveho segmentu s posledni oktavkou a superbem. Design skody je specificky a jedinecny a jakekoliv spodobnovani ji jen ubira na exkluzivite. Designove se koncepty skoda a volvo nedaji srovnavat uz vubec. Jinak me pobavila veta o rychlosti cinskych inzenyru. No leda tak prd. To jen ze v cine odbory nekontroluji delku pracovni doby. Sved si vic nez 6-7 hodin nemuze dovolit. Mel by z toho problem. Ale cinan nema problem se svoji pravni pracovni ochranou udelat 300 hodin mesicne. V tom je cely vtip.

Lh*qd6&516+2e5
23. května • 9:21

Ze by se snad autor nadpisu clanku snazil podsouvat myslenku, ze Skoda Octavie je matkou (ci otecem) vsech aut? :-P

St. Horák
22. května • 22:29

Vnímám ten nadpis jako vhodný a správný. Dnešní Volva nové generace, vyráběné pro Evropu, jsou "uřícené plechárny". V tomto směru mezi nimi a Škodovkami existuje rovnítko. Před pár roky ještě toto neplatilo, ale v té době vítězila špičková technika, kvalita a pokrokové technologie nad politikou.

Zelí
22. května • 17:39

Škodu Octavia II, Fabii II, Roomster, Yeti designoval dnešní šéfdesignér Volva Thomas Ingelath. To je spojuje.

k22
23. května • 14:44

tak to se Tomík nemá čím chlubit..

Josef
23. května • 5:41

Thomas Ingenlath born 1964 in Krefeld, Germany, was Chief Designer for Skoda from 2000 to 2005. Before that, he was been chief exterior designer for passenger cars at Volkswagen Design. He was responsible for design of first generation Skoda Superb and production Roomster. From 2006-2012 Ingenlath lead the Volkswagen Design Studio in Potsdam. Beginning July in 2012, Thomas Ingenlath takes over as the Vice President of Design at Volvo cars. He will be tasked with developing the design language started by Peter Horbury and pushing the Volvo brand further forward in the luxury segment. Source: Carbodydesign.comOn August 23, 2013, Thomas Ingenlath unveiled a sample of the future direction of Volvo with the Concept C Coupé .http://automobile.wikia.com/wiki/Thomas_Ingenlath...
https://www.linkedin.com/in/ingenlath-thomas-2625b617...

Pantani
22. května • 12:59

Demonstrovalo "na obuvy"? :-O

Kuk Vykuk
24. května • 15:36

Strašná zhovadilost.

ixb1
22. května • 18:08

Nojo volvo s90 jsou nepohodlný lakýrky za pět litrů a s40ka rozšlápnutý tenisky za dvě kilča.

pikj
22. května • 12:40

Krasny auta, ale trapnej nadpis, proc to musite za kazdou cenu spojovat s Octavii?

stealth01
23. května • 10:11

Tak jednak je tam spojitost s určitým člověkem a jeho prací a pak je snad špatně, že se píše o Škodě?
Namátkou se podívej na nějaký sportovní server. Je tam X různých článků a o výkonech českých sportovců a podstatně méně o zahraničním sportu. Podle logiky "co je české, nemůže být propagováno" by ČT4 sport třeba vynechalo hokejový zápas mezi USA a ČR a soustředili by se třeba na Švédsko nebo Finsko.
Chci tím říct, že jsme v ČR a máme tady tradiční českou značku (absolutní nezájem, pod koho teď patří) a můžeme být rádi, že má někde nějaké úspěchy. Rozhodně to špatná auta nejsou, to snad uznáme všichni.

pikj
22. května • 12:42

Ja se sice ptam, ale moc dobre vim proc, protoze tim pritahnete ctenare, ktery byste jinak nemeli, a to se mi na vas nelibi, komerce, komerce komerce za kazdou cenu, na ukor kvality. Fuj Autorevue

.
22. května • 19:03

naštěstí máme adblock. Článek si sice nepřečteme, jen diskusi, ale aspon na nás nevyskakují desítky reklam. :-D Takže at si dávají lživé nadpisy jaké chtějí.

pacho
22. května • 12:25

tak ten nadpis som nepochopil?? že škoda oktavia? v článku ani muk o oktavii. Či keď je to český server, a nebolo tam slovo oktávia, tak prémie idú dole? .

james
22. května • 15:51

a mozno trochu aj preto, ze je to clovek co stoji za octaviou 2.
ale zas na CZ weboch ine ani necakam, v kazdom automobile je trochu Skody :D

Jirka
22. května • 13:41

Asi proto, že je to liftback. Jako Octávka. Ale taky to mohlo být švédský Mondeo, nebo Insignie a pod.

Doporučujeme

Články odjinud