Pouze mokrý sen pana redaktora, Shade se dotkne Volva jedině při bouračce, ikdyž ho vlastní Číňan. Není horších střepů v EU než auta z koncernu HJ (Hit...jun...). vylhaná kvalita na úkor zisku :-P.
Jinak ale mají tahle Volvo obyčejnou modulární platformu (jako MQB), pouze čtyřválcové a napříč uložené motory (jako TDI a TSI), které jsou původem z Číny. Mě to spíš připadá, že základ je úplně stejný jako u koncernu, ale s trochou čínské techniky. Zajisté to bude stát 800 000 Kč a zajisté to bude děsně kvalitní a mnohem lepší než koncern. Nejsem si jistý, jak to je s tou vylhanou kvalitou na úkor zisku
to ,že momentálne pre volvo pracoval návrhár,ktorý niečo robil aj pre škodovku ešte neznamená,že sa jedná o švédsku škodovku,ani de Grisogono,ktorý vyrábal a navrhoval hodinky pre značku Paris Hilton,nebol,nieje a nebude a nestane sa Paris Hiltonovou,tak ako sa nikdy zo škodovky nestane Porsche,aj keď dnes Škoda patrí pod koncern,ktorý má dosť spoločného s Ferdinandom P.,ani z Daewoo Kalos sa nestal automaticky Chevrolet Bel Air,keď Daewoo odkúpil GMC.....
Souhlas. V podstate je to i dehonestace prace Jozefa Kabane a jeho tymu. Protoze jemu se rovnez podarilo pozvednout skodu do skutecne premioveho segmentu s posledni oktavkou a superbem. Design skody je specificky a jedinecny a jakekoliv spodobnovani ji jen ubira na exkluzivite. Designove se koncepty skoda a volvo nedaji srovnavat uz vubec. Jinak me pobavila veta o rychlosti cinskych inzenyru. No leda tak prd. To jen ze v cine odbory nekontroluji delku pracovni doby. Sved si vic nez 6-7 hodin nemuze dovolit. Mel by z toho problem. Ale cinan nema problem se svoji pravni pracovni ochranou udelat 300 hodin mesicne. V tom je cely vtip.
Ze by se snad autor nadpisu clanku snazil podsouvat myslenku, ze Skoda Octavie je matkou (ci otecem) vsech aut? :-P
Vnímám ten nadpis jako vhodný a správný. Dnešní Volva nové generace, vyráběné pro Evropu, jsou "uřícené plechárny". V tomto směru mezi nimi a Škodovkami existuje rovnítko. Před pár roky ještě toto neplatilo, ale v té době vítězila špičková technika, kvalita a pokrokové technologie nad politikou.
Škodu Octavia II, Fabii II, Roomster, Yeti designoval dnešní šéfdesignér Volva Thomas Ingelath. To je spojuje.
tak to se Tomík nemá čím chlubit..
Thomas Ingenlath born 1964 in Krefeld, Germany, was Chief Designer for Skoda from 2000 to 2005. Before that, he was been chief exterior designer for passenger cars at Volkswagen Design. He was responsible for design of first generation Skoda Superb and production Roomster. From 2006-2012 Ingenlath lead the Volkswagen Design Studio in Potsdam. Beginning July in 2012, Thomas Ingenlath takes over as the Vice President of Design at Volvo cars. He will be tasked with developing the design language started by Peter Horbury and pushing the Volvo brand further forward in the luxury segment. Source: Carbodydesign.comOn August 23, 2013, Thomas Ingenlath unveiled a sample of the future direction of Volvo with the Concept C Coupé .http://automobile.wikia.com/wiki/Thomas_Ingenlath... https://www.linkedin.com/in/ingenlath-thomas-2625b617...
Demonstrovalo "na obuvy"? :-O
Strašná zhovadilost.
Nojo volvo s90 jsou nepohodlný lakýrky za pět litrů a s40ka rozšlápnutý tenisky za dvě kilča.
Krasny auta, ale trapnej nadpis, proc to musite za kazdou cenu spojovat s Octavii?
Tak jednak je tam spojitost s určitým člověkem a jeho prací a pak je snad špatně, že se píše o Škodě?Namátkou se podívej na nějaký sportovní server. Je tam X různých článků a o výkonech českých sportovců a podstatně méně o zahraničním sportu. Podle logiky "co je české, nemůže být propagováno" by ČT4 sport třeba vynechalo hokejový zápas mezi USA a ČR a soustředili by se třeba na Švédsko nebo Finsko.Chci tím říct, že jsme v ČR a máme tady tradiční českou značku (absolutní nezájem, pod koho teď patří) a můžeme být rádi, že má někde nějaké úspěchy. Rozhodně to špatná auta nejsou, to snad uznáme všichni.
Ja se sice ptam, ale moc dobre vim proc, protoze tim pritahnete ctenare, ktery byste jinak nemeli, a to se mi na vas nelibi, komerce, komerce komerce za kazdou cenu, na ukor kvality. Fuj Autorevue
naštěstí máme adblock. Článek si sice nepřečteme, jen diskusi, ale aspon na nás nevyskakují desítky reklam. :-D Takže at si dávají lživé nadpisy jaké chtějí.
tak ten nadpis som nepochopil?? že škoda oktavia? v článku ani muk o oktavii. Či keď je to český server, a nebolo tam slovo oktávia, tak prémie idú dole? .
a mozno trochu aj preto, ze je to clovek co stoji za octaviou 2.ale zas na CZ weboch ine ani necakam, v kazdom automobile je trochu Skody :D
Asi proto, že je to liftback. Jako Octávka. Ale taky to mohlo být švédský Mondeo, nebo Insignie a pod.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.